Στις αρχές του καλοκαιριού είχες μάθε για το Giannini 350 GP, ένα βελτιωμένο Fiat 500 που φορά τον τετρακύλινδρο κινητήρα της Alfa Romeo 4C, χωρητικότητας 1.742 κ.εκ. που στη περίπτωσή του αποδίδει 350 άλογα.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εγκάρσια και στο κέντρο, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα, μέσω ενός κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ακόμα το αυτοκίνητο φοράει υπερ-φαρδύ bodykit, κατασκευασμένο από carbon, μεγαλύτερα φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, ενώ πατάει σε push rod αναρτήσεις της Ohlins σε κάθε άκρο.

Το λανσάρισμα του αναμένεται να γίνει στο τέλος του έτους, με το κόστος του να κυμαίνεται στα €150.000 ευρώ, με την Giannini να έχει στόχο να βγάλει στην παραγωγή 100 αυτοκίνητα.

  • SAMURAI-66

    Στο προσωπο του βρισκει η υπερβολη τον ορισμο της,ειναι τουμπανιασμενο και εντυπωσιακο οπως και να το δεις εχει φανταστικο ηχο και δυναμη που θα ταπεινωση μεγαλυτερα αυτοκινητα.
    Εχει και τιμη κοντα στον θεο γιατι απευθυνεται σε ελαχιστους που θα το λατρεψουν….εμενα μου αρεσει υπερβολικα….και θα εχει σιγουρα περιοπτη θεση στο γκαραζ του ιδιοκτητη του!!

  • Spider

    Όλα τα abarth 500/595 είναι υπερβολικά, αυτό όμως παραείναι. Ως κάτοχος abarth 595 170 περίπου ίππων, πιστεύω ότι ένα 595 με 220-250hp max και μπροστινή κίνηση είναι το όριο για “χρήση” σε δημόσιο δρόμο. Το συγκεκριμένο αν και θα είναι πύραυλος εδάφους-εδάφους,οπτικά αλλά και μηχανικά μοιάζει περισσότερο με το αρχέτυπο abarth 500 παρά με το αυτοκίνητο που προέρχεται. Πολλά τα 150.000 αλλά ακόμη περισσότερα τα 100 θύματα που αναζητά η giannini…

  • gv

    εργαλείο αλλά εγώ θα θελα ένα κεντρομηχανο tt rs με πίσω κίνηση ή 4κινηση,έτσι κι αλλιώς οι πίσω θέσεις είναι σχεδόν άχρηστες..

  • George Sigalas

    Πίσω μου φέρνει σε Renault 5 turbo.. είναι σίγουρα με 2πλου συμπλέκτη? στο βίντεο για manual ακούγεται..

    • Spider

      Το συγκεκριμένο είναι μέ χειροκίνητο κιβώτιο, θα βγαίνει όμως και με διπλού συμπλέκτη. Και ναι όντως πίσω ψιλό θυμίζει
      Renault 5 turbo..