Κάποτε οι αγώνες ήταν ο καλύτερος τρόπος για να διαφημίσεις τα αυτοκίνητά σου. Εκεί που δοκιμαζόταν η τεχνογνωσία σου, οι αντοχές σου και η εφευρετικότητά σου. Έτσι η Toyota από παλιά ρίχτηκε με τα μούτρα στους αγώνες, ώστε να μπορεί να σταθεί απέναντι στους εδραιωμένους Ευρωπαίους και Αμερικάνους κατασκευαστές. Δεν ξέρω αν υπάρχει μορφή αγώνων που να μην συμμετείχε κάποιο Toyota.

Τα τελευταία χρόνια όμως και ειδικά μετά το φιάσκο της F1, το προφίλ των Ιαπώνων άλλαξε. Προκειμένω να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους, ασχολήθηκαν μόνο με τα εμπορικά οχήματα και άφησαν την γκάμα τους χωρίς σπορ μοντέλο. Άλλωστε και ο κόσμος πλέον θεωρεί το σπορτίφ αυτοκίνητο ως 2η ή και 3η επιλογή. Η Celica με συνεχή παρουσία με συνεχή παρουσία 35 ετών, σταμάτησε να παράγεται το 2006, όπως και το MR2. Έκτοτε για να δούμε κάποιο σπορ μοντέλο έπρεπε να φτάσουμε στο 2012 και την παρουσίαση του GT86, που όμως απεδείχθη πολύ λίγο. Ποιος θα το πίστευε πριν 20 χρόνια αν του έλεγες πως κάποιο σπορ Toyota, ή και γενικότερα κάποιο σπορ ιαπωνικό, υστερούσε σε μοτέρ και υπερτερούσε σε πλαίσιο!

Προσωπικά είμαι ιδιαίτερα επικριτικός και δεν κρύβω πως για την επερχόμενη Supra κρατώ μικρό καλάθι. Το ότι αναγκάστηκε να συνεργαστεί με την BMW δείχνει πόσο έχει χάσει το νήμα της εξέλιξης των σπορ οχημάτων ή και πόσο ασύμφορα τα θεωρεί! Το κλίμα όμως έρχεται να ανατρέψει μια δήλωση φωτιά.

Ο επικεφαλής της Gazoo Racing (σαν να λέμε η TRD του σήμερα) Shigeki Tomoyama, επιβεβαίωσε πως υπάρχει υπό εξέλιξη μια αμιγώς σπορ πλατφόρμα που θα σταθεί απέναντι στους γίγαντες της κατηγορίας, αρνούμενος όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Ως εκ τούτου είναι αναμενόμενο τους επόμενους μήνες οι φήμες να οργιάσουν. Θα πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα στέκεται απέναντι στις Porsche; Και τι μοτέρ θα φοράει κάτω από το καπό; Οι κινητήρες της Lexus θα μπορούσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Τέλος, άλλη μια εκδοχή είναι πως θα πατάει στην πλατφόρμα του RX-9 που εικάζεται πως θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την Toyota.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Aρα φτιαξανε την καινουρια supra σε συνεργασια με την BMW αλλα η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ SUPRA θα ειναι επι της ουσιας αλλη!

  • SAMURAI-66

    Η επιστροφη του ιαπωνα κολοσσου που λεγαμε και παλι πισω στα λημερια που τον γνωριζαμε πριν 15-20 χρονια ερχεται σιγα σιγα.
    Εκπληξεις made in japan.
    Μεχρι τοτε ας παρουμε δυο εντυπωσιακα πρωτοτυπα για την ιαπωνικη αγορα το GT86 GR και το αδελφο vitz GRMN για να ξερουμε τι να περιμενουμε στο μελλον!!
    ………..https://youtu.be/7ldvw9HfMNg

    • Pandal

      Ξέρεις ιαπωνικά …δεν εξηγείται αλλιώς 😉👍

    • manowar

      σαμουραι επεσε με τα μουτρα στους αγωνες για να μπορει να αντιμετπισει τον ευρωπαιο μεχρι εκι που την επερνε ετσι;;στα ραλλυ…γιατι σε κατι λεμανς και σε f1 και τοτε που ειναι η υπερτατη κλαση τεχνολογιας εκει ουτε με τηλεσκοπιο..σε φρεναρω γιατι πατησες πολυ γκαζι και ειμαι αλεργικος σε κατι ιαπωνας κολλοσος..

  • ”Έκτοτε για να δούμε κάποιο σπορ μοντέλο έπρεπε να φτάσουμε στο 2012 και την παρουσίαση του GT86, που όμως απεδείχθη πολύ λίγο. Ποιος θα το πίστευε πριν 20 χρόνια αν του έλεγες πως κάποιο σπορ Toyota, ή και γενικότερα κάποιο σπορ ιαπωνικό, υστερούσε σε μοτέρ και υπερτερούσε σε πλαίσιο!”
    https://uploads.disquscdn.com/images/df76df6907cac6b45d9d41c80ac95531012f1dfe511c4ca69db0ff5a7a8aec9d.gif

    • manowar

      η τουοτα εχει να βγαλει αυτοκινητο παραγωγης που ειναι ακρως ανταγωνισημο με τον σπορ ευρωπαιο απο τοτε που με θυμαμαι..πες μου ενα μοντελο ρε συ μπαμπινο που εβγαλε επιδοσεων και ηταν ακρως ανταγωνιστικο με τα αντιστοιχα ευρωπαικα..

    • mixalhs7

      Αφήνω αυτό εδώ :P
      ” ..Προκειμένω να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους, ασχολήθηκαν μόνο με τα εμπορικά οχήματα και άφησαν την γκάμα τους χωρίς σπορ μοντέλο.. ”

    • Mika

      Φερε πραγμα, μπορει να αργησουμε εδω περα!!!
      :p

    • Anestis Genk

      Μπα πάνε αυτές οι καλές εποχές.

  • Pandal

    Μετά το κράξιμο για το σουπρα με μοτέρ bmw είδαν ότι δεν ήταν σωστή κίνηση και αναθεωρησαν απ ότι φαίνεται. Για να δούμε!

    • SAMURAI-66

      Μεταβατικο σταδιο ηταν ενα βημα οπως γνωριζουν αριστα να το κανουν η αλλιως ξεκαρφωμα που εξυπηρετει αλλες πτυχες στον σκοπο τους που ειναι πολυ βαθυτερος αλλα δεν ειναι της παρουσης τωρα να τα πουμε.
      Σιγα μην εχουν αναγκη τους μικρους για να πανε μπροστα οι γιαπωνεζοι που ειναι πρωτη εδω και χρονια,μην λεμε αστεια!

    • Demetris Katsaris

      Όσο κατακριτέα είναι η συνεργασία με την BMW για την κατασκευή οχήματος με όνομα βαρύ σαν ιστορία θα πρέπει να περιμένουμε την εμφάνιση του. Να δούμε τι ψάρια πιάνει.
      Δεν ξέρω κατά πόσο θα φτάσει την φήμη σε tunability και αξιοπιστία της θρυλικής παλιάς Supra αλλά μόνο έτσι θα κοπάσει το κακο.

  • gv

    τωρα το θυμηθηκαν?!
    μετα το supra τους εκοψε??!
    τουλαχιστον αντιδρουν θετικα μετα απο τοσα χρονια κραξιμο κατι ειναι και αυτο..

  • Gmph fast

    Αυτό το Gazoo Racing ποιός το σκέφτηκε;; και ποιός το ενέκρινε
    Μου θυμίζει αυτό
    https://www.youtube.com/watch?v=7s96ODVHBEk

  • vaggscoobys

    Δε μπορώ να καταλάβω με τι σκεπτικό κρίνετε το GT86 ‘λιγο’…Ναι,οι επιδόσεις του δεν είναι εντυπωσιακές αλλά και τι έγινε δηλαδη???Θες 0-100 σε 5sec για να είσαι ευχαριστημένος?Ας μην είχαμε αυτό το φορολογικό καθεστος στην Ελλαδα και θα το συζητάγαμε αλλιως τωρα!

    • vagthomas

      Αυτο ακριβως φιλε μου!!

    • crazyfrog

      δεν ειναι μονο οι επιδοσεις.εμενα προσωπικα μου φερει στο μυαλο τενεκε με ροδες οταν το κοιταω.

    • vaggscoobys

      Τι να σου πω!Περι ορέξεως…