Το Mazda 787B έχει έναν από τους καλύτερους ήχους αγωνιστικών αυτοκινήτων και παραμένει το μοναδικό αγωνιστικό της Mazda που κατάφερε να κερδίσει τον 24-ωρο αγώνα του Le Mans, πίσω το 1991.

Ο καλλιτέχνης John Cerney θέλησε να τιμήσει το αγωνιστικό και έτσι δημιούργησε ένα τεράστιο ομοίωμα του κατασκευασμένο από κόντρα πλακέ. Έχει μήκος 9,75 μέτρα. ύψος 3 μέτρα και είναι βαμμένο στα χρώματα του αγωνιστικού που κέρδισε το Le Mans, με οδηγούς τους Johnny Herbert, Volker Weidler και Bertrand Gachot.

  • κοντρα πλακε;; πππφφφ κλαιν..
    ας εφτιαχνε ενα 3D μοντελο.. :D

  • SAMURAI-66

    Στο 2.16 λεπτο και μετα που περιμενει η καμερα να φανει το τερας στον οριζοντα της πιστας και ακους γυρω στην φυση να κροταλιζει μοναδικα ο ανεπαναληπτος ηχος του ειναι κατι απιστευτο…..υμνος στην αυτοκινηση το διαμαντι της mazda!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Έρωτας θρύλος!!!!!!!!

  • Renesis1
    • το δικο σου κανει ετσι ???? :-P

    • Renesis1

      :))) Ευσεβείς πόθοι, αλλά πίστεψέ με και με το 2ρότορο στις 9.300, ο ήχος είναι εξίσου πορωτικός!

    • το ξερω !!!!! αλλα αυτο κανει λιγο περισσοτερο σαματα !!! :-P

      y.g παντως σαν σημερα το 2004 ειχε βγει το 100.000ο RX8 !!!! εσυ ησουν ενα απο αυτα ?? η μεταγενεστερο ???

    • Renesis1

      Του 2006 είναι. Καλύτερα που το πήρα τότε, γιατί τα μοντέλα του 03-04 είχανε κάποια θεματάκια με τη μίζα. Του 05-06 και μετά βγήκανε τζιτζί.. ;)

    • απο συμπιεση μετα απο τοσαχρονια ολα καλα ??? λαδι ???

    • Renesis1

      Παίρνει μπροστά με τη μια, καμία αρρυθμία, ο κινητήρας είναι υγιής και από λάδι τσεκάρω τακτικά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Από συντήρηση το έχω στη πένα και μου το έχει ανταποδώσει. + τα κλασσικά, ζέσταμα το χειμώνα, μόνο 100αρα βενζίνη, ξερογκαζιά πριν το σβήσιμο, κλπ και όλα πάνε καλά μέχρι στιγμής.

      Το μόνο που έχω αλλάξει 2 φορές είναι πολ/στες, που θέλουν αλλαγή προληπτικά, (ανάλογα των χλμ) επειδή τους καίει ο κινητήρας, κυρίως λόγω των ψηλών θερμοκρασιών το καλοκαίρι. Το RX-8, αν είσαι γνώστης και το προσέχεις, κρατάει μια χαρά.. ;)

    • Αυτο με την ξερογκαζια πριν το σβήσιμο τι φάση ;;;;;;;;

    • Renesis1

      Για να κάψει το καύσιμο με το λάδι από το θάλαμο του ρότορα, χωρίς να προλάβει να εισάγει άλλο πριν σβήσει και μείνει μέσα. Με αυτόν τον τρόπο δεν μένουν με το καιρό κατάλοιπα εντός κινητήρα. Αυτό δεν το κάνω κάθε φορά, πχ όταν βγαίνω βόλτα που θα το ξαναοδηγήσω σύντομα, το κάνω όταν το παρκάρω στο γκαράζ που μπορεί να μείνει 1 η 2 μέρες ακίνητο.

      Στο Βάνκελ αυτό είναι σημαντικό, κυρίως αν είναι να κρατήσεις το αυτοκίνητο πολύ καιρό. Μακροπρόθεσμα καταλαβαίνεις τα οφέλη..

  • Mika

    Eντυπωσιακο….