To 1986 έως το 1992 η Lamborghini έβγαλε στην αγορά το LM002. Ένα πραγματικό εκτός δρόμου αυτοκίνητο που φορούσε τον V12 κινητήρα της Countach. Το μοντέλο αποδείχτηκε ιδιαίτερα αγαπητό στη Μέση Ανατολή, με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να κατασκευάζει συνολικά 301 μονάδες του, στο εργοστάσιό της στην Sant’Agata Bolognese.


Το LM002 στη πραγματικότητα ήταν ο πρόδρομος των γρήγορων SUV και μετά το τέλος της παραγωγής της, το μεγάλο ερώτημα ήταν αν θα υπάρξει διάδοχος. Κάπως έτσι ανατέθηκε στην Zagato να σχεδιάσει ένα πρωτότυπο που ενδεχομένως θα περνούσε στη παραγωγή με το όνομα LM003.

Το μοντέλο που σχεδίασε έμεινε στην ιστορία με δύο ονόματα. Borneo ή Galileo. Μόλις ένα κατασκευάστηκε, αλλά δεν είδε ποτέ το φως της δημοσιότητας, μιας και έμεινε κλεισμένο για πάντα στο εργοστάσιο. Κίνηση θα έπαιρνε από έναν turbodiesel κινητήρα που θα ήταν αρκετά δυνατός, προκειμένου να κινήσει γρήγορα το βάρους 2.600 κιλών όχημα.

Ο σχεδιασμός δεν ενθουσίασε, ενώ οι περισσότερους πελάτες της Lamborghini εκείνη την περίοδο ήθελαν ένα νέο supercar και όχι κάποιο SUV. Έτσι ποτέ δεν είδαμε το LM003 στην αγορά, το οποίο είχε προγραμματιστεί να προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, μια τετράπορτη, μια με ανοικτή οροφή, αλλά και με μια μικρή καρότσα στο πίσω μέρος.

Τελικά έπρεπε να περάσουν 25 χρόνια για να δούμε τον διάδοχο του LM002, μιας και τον προσεχή Δεκέμβρη η Lamborghini θα παρουσιάσει την Urus.

  • Mika

    Πολυ φλωρικο σε σχεση με τη LM002!! Pass..

  • hellboy

    αν το βγαζανε θα μιλαγαμε για το πρωτο SUV πολυτελειας.. οχι απλα suv..χαχαχαχα

  • ξερασογλου !!!! ευτυχως!!!!