Μετά το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας στους τελευταίους γύρους του Ιαπωνικού Grand Prix, ο Max Verstappen μείωσε απότομα τη διαφορά από τον Lewis Hamilton. Οι άνθρωποι της Mercedes ανησύχησαν όταν αυτό συνοδεύτηκε από τις αναφορές του Βρετανού για έντονες δονήσεις, ωστόσο στους επόμενους γύρους και μέχρι το τέλος του αγώνα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας έμεινε στην πρώτη θέση.

Οι δονήσεις αυτές προήλθαν από το power unit, με τους μηχανικούς της Mercedes να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους, προκειμένου να διαπιστώσουν αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον M08 EQ Power+. Σύμφωνα με τον επί κεφαλής των Γερμανών, Toto Wolff, δεν διαπιστώθηκε κάποια δυσλειτουργία, με τον ίδιο να υποθέτει ότι μάλλον ήταν υπερβολική η ανησυχία του Hamilton.

Δεν είδαμε κάτι στον κινητήρα. Εξετάσαμε όλες τις μετρήσεις. Πρέπει να καταλάβουμε τι εννοούσε. Υποθέτω πως, όταν είσαι πρώτος, και ο βασικός σου αντίπαλος έχει εγκαταλείψει, ακούς πράγματα. Το ίδιο συμβαίνει και για ‘μάς στο pitwall ή στο γκαράζ. Απλώς θέλεις να τερματίσεις τον αγώνα.

Το ίδιο πιστεύει και ο Hamilton, λέγοντας ότι ο κινητήρας του είναι μια χαρά, αφού οι δονήσεις προκλήθηκαν από κάποια αλλαγή στις ρυθμίσεις ή από ένα στιγμιαίο πέσιμο των στροφών.

Δεν πιστεύω πραγματικά ότι υπάρχει κάποιο θέμα στον κινητήρα. Ένιωσα κάτι, οπότε απλώς επισημαίνεις πράγματα που θέλεις να πεις στην επόμενη συνάντηση. Κάνεις πολλές αλλαγές στους διακόπτες και το turbo κάνει περίεργους θορύβους, μαζί με διαφορετικές δονήσεις, οπότε ελπίζω ότι δεν υπάρχει κάτι. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάτι, μάλλον έγινε κάποια «κοντή» αλλαγή, που δεν άρεσε τόσο πολύ στον κινητήρα. Μάλλον ήταν κάτι τέτοιο.