Test Drive: Δοκιμάζουμε το Hyundai Tucson 1.7 CRDi Auto

Σχετικά άρθρα

Όταν ένα SUV είναι best seller σε μια χώρα της Ευρώπης δυο είναι τα συμπεράσματα. 1ον ότι αυτή η κατηγορία πλέον είναι κυρίαρχη και δεύτερον το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρει κάτι που κανένα άλλο δε έχει. Σύμφωνοι, μπορεί η αγορά στην οποία αναφέρομαι να είναι της Ιρλανδίας, αλλά αυτό δεν μειώνει καθόλου το γεγονός ότι το 2016 το νέο Tucson κατέκτησε την κορυφή εκεί.

Από τη στιγμή που πουλήθηκε το πρώτο Santa Fe στην Ευρώπη, το 2000, η Hyundai έχει παραδώσει πάνω από 1,5 εκατ. SUVs σε Ευρωπαίους πελάτες της, δίνοντας τα διαπιστευτήρια της στην αυξανόμενη αυτή αγορά. Και από το 2014, πάνω από το 25% των πωλήσεων της Hyundai στην Ευρώπη προέρχεται από τη γκάμα των SUV της, η οποία αποτελείται από το Santa Fe, το Tucson και θα εμπλουτιστεί σύντομα με το Kona.

Με τα SUVs να κατέχουν σχεδόν το 30% των πωλήσεων στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του έτους, είναι σημαντικό να έχεις ένα μικρό μερίδιο της συγκεκριμένης πίτας, καθώς το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε 2,4 εκατ. νέες πωλήσεις. Εξάλλου το έχει παραδεχτεί και ανώτερο στέλεχος της εταιρίας, ότι αν δεν υπήρχαν οι περιορισμοί στην παραγωγή, το Tucson θα πουλούσε περισσότερο από τα sedan μοντέλα της Hyundai, με την Κορεάτικη φίρμα να ψάχνει λύσεις για να καλύψει τη ζήτηση που δημιουργείται.

Στα συν

  • Δύναμη κινητήρα
  • Άνεση αναρτήσεων
  • Κιβώτιο
  • Χώροι
  • Ευελιξία
  • Ηχομόνωση
  • Ποιότητα κύλισης
  • 7 χρόνια εγγύηση

Στα μείον

  • Ορατότητα προς τα πίσω

Το αυτοκίνητο

Η τρίτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2015, για να κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης λίγες εβδομάδες αργότερα. Και μπορεί στην υπόλοιπη Ευρώπη να ξεκίνησε την πορεία του από το φθινόπωρο του ίδιου έτους, τα οικονομικά προβλήματα της εισαγωγικής εταιρίας ήταν η αιτία της καθυστέρησης της εμφάνισής του στους ελληνικούς δρόμους. Με όλα αυτά να αποτελούν κακή ανάμνηση εδώ και περίπου 9 μήνες, το Tucson αρχίζει και δείχνει την δυναμική του, και πως άλλωστε, όταν πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα και ολοκληρωμένα σύνολα της κατηγορίας, έχοντας απέναντι του μοντέλα όπως το Ford Kuga, το Honda CR-V, το Kia Sportage, το Peugeot 3008, το Toyota RAV4, το VW Tiguan.

Ο Peter Schreyer, πρόεδρος και διευθυντής σχεδίασης του Hyundai Motor Group, εξηγώντας πώς οι σχεδιαστές της εταιρίας πέτυχαν τις δυναμικές αναλογίες, έχει δηλώσει πως το Tucson έχει μια ξεχωριστή και αθλητική παρουσία που επιτυγχάνεται μέσα από εκλεπτυσμένες, ρέουσες επιφάνειες, τολμηρές διαστάσεις, απότομες γραμμές και το πιο σημαντικό, τη νέα εξαγωνική εμπρός μάσκα, που αποτελεί υπογραφή της μάρκας.

Ο σχεδιασμός του νέου κορεατικού μοντέλου είναι τολμηρός και δανείζεται αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο “αδερφάκι” του Santa Fe. Όπως βλέπεις, η μούρη κυριαρχείται από τη μάσκα, η οποία συνδέεται με τα λεπτά φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν τα LED φώτα ημέρας, δημιουργώντας μαζί μια ξεχωριστή ταυτότητα, που παίρνει το σχήμα φτερών. Αυτό δίνει στο αυτοκίνητο μοναδικό στυλ, με τον μπροστινό προφυλακτήρα να κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει πιο φαρδύ.

Η εμπρός κολώνα είναι τοποθετημένη προς τα πίσω, που οπτικά δείχνει αποσυνδεδεμένη από το μακρύ καπό, γεγονός που τονίζει το κομψό προφίλ. Το κατευθυντικό σχήμα των θόλων των τροχών συμβάλλει στην δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου, ακόμη και όταν αυτό είναι σταματημένο, με τις εκφραστικές γραμμές στους πίσω θόλους να τονίζουν την ισχυρή εμφάνιση του. Η “πτωτική” πορεία της γραμμής οροφής ολοκληρώνει το προφίλ, ενώ θα διακρίνεις και τα μαύρα πλαστικά περιμετρικά προστατευτικά, που υπάρχουν για να δείξουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.

Στο πίσω μέρος, η προσωπικότητα του Tucson ενισχύεται από ισχυρές οριζόντιες γραμμές, που συνεχίζονται από τους θόλους των τροχών. Τα φωτιστικά σώματα βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος για να υπογραμμίσουν περαιτέρω τις τολμηρές διαστάσεις.

Μιλώντας γι’αυτές, το Tucson είναι μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικατέστησε, ακολουθώντας αυξητική πορεία σε μήκος και πλάτος, με το ύψος του να είναι μικρότερο. Έτσι, έχει μήκος 4.475 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ., ύψος 1.655 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ., με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 172 χλστ.

Ασφάλεια

To Tucson βασίζεται σε καινούρια πλατφόρμα, που μοιράζεται με το Kia Sportage (εξ’ου και το κοινό μεταξόνιο) και η παραγωγή του γίνεται στο ένα από τα τρία εργοστάσια της εταιρίας στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, στην Τσεχία, και πιο συγκεκριμένα στη πόλη Nosovice.

Από πλευράς ασφαλείας, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε από τον ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP τον Οκτώβριο του 2015, και απέσπασε 5 αστέρια καθώς βαθμολογήθηκε με 86% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 71% στη προστασία πεζών και 71% στα συστήματα ασφαλείας, ενώ έχει πάρει την ανώτερη διάκριση Top Safety Pick, από τον αντίστοιχο αμερικάνικο οργανισμό IIHS.

Εσωτερικό

Περνώντας στην καμπίνα θα συναντήσεις μια λιγότερο φανταχτερή εμφάνιση, καθώς ο μοναδικός σκοπός του σχεδιασμού της κεντρικής κονσόλας είναι ο εντυπωσιασμός μέσω της λειτουργικότητας και της φιλικότητας στην χρήση.

Απέχει από το μουντό χαρακτήρα του “αδερφού” Sportage, με τι εκλεπτυσμένο εσωτερικό να συνδυάζει την κομψότητα με την εργονομία για μια stress-free εμπειρία. Ο στόχος της Hyundai για την εσωτερική σχεδίαση ήταν να εξασφαλίσει ότι, όταν μπεις για πρώτη φορά ως πιθανός αγοραστής, θα εντυπωσιαστείς ενστικτωδώς από το χώρο της καμπίνας, και ότι έχει δοθεί προσοχή ακόμα και στις μικρότερες λεπτομέρειες.

Και αυτό συμβαίνει.

Έχουν χρησιμοποιηθεί υψηλής ποιότητας υλικά και επενδύσεις, με αρκετά μεγάλο ποσοστό μαλακών πλαστικών, δημιουργώντας μια πιο upamrket ατμόσφαιρα, όντας εφάμιλλη με εξαιρετική ποιότητα του νέου i30. Το αποτέλεσμα είναι ένα εσωτερικό που χαρακτηρίζεται από σοβαρή εμφάνιση, στιβαρή συναρμογή και σύγχρονη πολυπλοκότητα, ενώ η υιοθέτηση περισσότερων ηχομονωτικών υλικών βοηθούν στην δημιουργία μιας όμορφης, άνετης και φιλικής καμπίνας.

Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας διαιρείται σε δύο ξεκάθαρες ζώνες, αυτή της “απεικόνισης” και αυτή του “ελέγχου”. Η πρώτη επικεντρώνεται αποκλειστικά στην παροχή πληροφοριών στους επιβαίνοντες, μέσω της οθόνης αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, όπου από κάτω υπάρχουν οι διακόπτες λειτουργίας της. Αυτή ενσωματώνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και το σύστημα πλοήγησης, με το ηχοσύστημα να διαθέτει 6 ηχεία, απόδοσης 160 watt.

Πιο κάτω υπάρχει η ζώνη ελέγχου κλιματισμού, με την κεντρική κονσόλα να έχει μια μικρή κλίση προς τον οδηγό. Αν και τα κουμπιά είναι αρκετά, αυτά είναι μεγάλα και ορατά όταν κινείσαι, ενώ δεν χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος εκμάθησης, καθώς διαθέτουν εξαιρετικά εργονομική διάταξη. Η διαίρεση μεταξύ των δύο ζωνών του εσωτερικού προσφέρεται και με χρωματικές επιλογές, και εκτός αυτής που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής (Oceanids Black), υπάρχουν τα Chai Beige και Red Wine.

Η ορατότητα προς τα μπροστά είναι εξαιρετική, αλλά δεν θα έλεγα το ίδιο προς τα πίσω, καθώς τόσο τα C-pillars δημιουργούν νεκρές γωνίες, όσο και το μικρό παράθυρο της πόρτας του χώρου αποσκευών. Παρόλα αυτά, το εσωτερικό διαθέτει ευάερη και ευρύχωρη αίσθηση, που γίνεται καλύτερη αν επιλέξεις την προαιρετική πανοραμική οροφή.

Όσον αφορά τους χώρους του Tucson, αυτό θα ικανοποιήσει και με το παραπάνω μια οικογένεια, με την δεύτερη σειρά των καθισμάτων να μπορεί να φιλοξενήσει με χαρακτηριστική ευκολία δύο μεγαλόσωμους ενήλικες. Χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις θα κάτσει στη μέση ένας επιβάτης, αν και στο ύψος των ώμων θα υπάρχει μια στενότητα. Αντιθέτως, για τα γόνατα και για το κεφάλι υπάρχει άπλετος χώρος, με την ρυθμιζόμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, 7 θέσεων – 23 μέχρι 37 μοίρες- να προσφέρει επιπλέον άνεση.

Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν διάσπαρτες παντού, αρχής γενομένης από την βάση της κεντρικής κονσόλας, η οποία είναι ιδανική για το κινητό σου και άλλα μικρά αντικείμενα, με το κεντρικό τούνελ να μπορούσε να διέθετε και άλλες αν υπήρχε ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Στις πόρτες θα χωρέσουν μεγάλα μπουκάλια 1,5 λίτρου εμπρός και 0,5 λίτρων πίσω, ενώ υπάρχουν και δύο ποτηροθήκες και κεντρικό υποβραχιόνιο για τους εμπρός επιβάτες.

Τέλος, ο χώρος αποσκευών του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 513 λίτρα (με κιτ επισκευής), ο οποίος είναι κατά 10 λίτρα μεγαλύτερος από το Sportage. Με την αναδίπλωση των καθισμάτων σε διάταξη 60/40 η χωρητικότητα του εκτοξεύεται στα 1.503 λίτρα.

Κινητήρας

Μηχανικά δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση με το μοντέλο της Kia, που δοκιμάσαμε στις αρχές του καλοκαιριού, και έτσι το Tucson κάτω από το καπό έχει τον 1.7-λίτρων CRDi (1.685 κ.εκ.) κινητήρα, απόδοσης 141 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 340 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, με δίσκους ξηρού τύπου, με την κίνηση να μεταφέρεται στον εμπρός άξονα.

Η λειτουργία του συνόλου δεν διαφέρει από το “αδερφό” μοντέλο, καθώς δεν διαφέρουν ούτε στο βάρος. Έτσι, η δύναμη του γίνεται αισθητή από χαμηλά, συνεπικουρούμενη με τη πλούσια ροπή του. Η συνεργασία με το κιβώτιο είναι άριστη, ενώ δεν θα νιώσεις ίχνος κραδασμών.

Γίνεται και εδώ ελαφρώς εμφανής η τραχύτητα της λειτουργία του, καθώς -όπως σχεδόν από κάθε diesel κινητήρα- θα ακούσεις ένα θόρυβο, ακόμα και σε ελαφρά ανοίγματα του γκαζιού, με χαμηλές στροφές. Αυτό, όμως, θα γίνει αντιληπτό μόνο με ανοιχτά τα παράθυρα, καθώς όπως έγραψα και πιο πάνω, η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική.

Η απόκριση του στις εντολές του πεντάλ είναι εξαιρετική, νιώθοντας ένα σταθερό και δυνατό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με πολύ ομαλές αλλαγές σχέσεων και χωρίς ανούσια ξεσπάσματα, ενώ η εξαιρετική του ελαστικότητα το καθιστά ιδανικό και ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση εντός πόλης, εκεί δηλαδή που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του.

Δεν έχει πολύ μεγάλο εύρος ιδανικής λειτουργίας, καθώς πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. ξεφουσκώνει. Από πλευράς επιδόσεων το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα θέλει 11,5 δευτ., όμως το VBox έδειξε αισθητά καλύτερο χρόνο, ολοκληρώνοντας την διαδικασία σε 10,16 δευτ., με το κιβώτιο να αλλάζει τάχιστα σχέσεις, με πρακτικά μηδενικό πατινάρισμα στην εκκίνηση από στάση. Όπως θα δεις στο παρακάτω πίνακα, εξίσου δυνατός αποδεικνύεται και στις εν κινήσει επιταχύνσεις, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα.

Μετρήσεις

Hyundai Tucson 1.7 CRDi Auto Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,16 δευτ.
0-150 χλμ/ώρα 24,58 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 3,84 δευτ.
60-100 χλμ/ώρα 5,55 δευτ.
80-130 χλμ/ώρα 10,30 δευτ.
Τελική ταχύτητα 185 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 37,10 μέτρα σε 2,95 δευτ.

Κατανάλωση

Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι η μικτή είναι 4,9 λίτρα/100 χλμ., με αυτή που είδαμε μετά από τα 760 χλμ. της εβδομαδιαίας μας δοκιμής να ήταν 7 λίτρα. Στον ανοιχτό δρόμο, και σε καταστάσεις cruising με νόμιμες ταχύτητες, η κατανάλωση στο trip computer δεν ξεπέρασε τα 6 λίτρα/100 χλμ. Τιμές άκρως ικανοποιητικές για το βάρος του των 1.470 κιλών του, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 ανέρχονται στα 129 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας €154,8. Τέλος, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του Tucson ανέρχεται τα 62 λίτρα, κάτι που σημαίνει ότι μπορείς να έχεις μια αυτονομία της τάξης των 850 με 900 χλμ.

Τιμή-Εξοπλισμός

Το Hyundai Tucson διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το GL Access και το GLS Comfort με το δεύτερο να διαθέτει υποκατηγορίες. Στην βάση του μοντέλου υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός 1.600άρης βενζινοκινητήρας απόδοσης 132 ίππων με τιμή εκκίνησης τα €19.390, ενώ η βασική έκδοση για τον 1.700άρη πετρελαιοκινητήρα με τα 115 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ανέρχεται στα €21.990.

Η έκδοση του αυτοκινήτου δοκιμής είναι η GLS Comfort Navi, που με τον 1.700άρη κινητήρα απόδοσης 141 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει €27.990, χωρίς να χρεώνεται επιπλέον το μεταλλικό χρώμα. Αναλυτικά τον τιμοκατάλογο μπορείς να τον δεις εδώ.

Όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας, το αυτοκίνητο διαθέτει μεταξύ άλλων το Smart Parking Assist, το Autonomous Emergency Braking, το Lane Keeping Assist System, το Rear Traffic Cross Alert, το Blind Spot Detection, το Speed Limit Information Function και το Active Bonnet System, που αυτόματα ανασηκώνει το καπό, ώστε να περιοριστεί η σφοδρότητα μια μετωπικής σύγκρουσης, κάτι που δεν διαθέτει το Sportage εξαιτίας του διαφορετικού σχεδιασμού του εμπρός μέρους.

Οδηγώντας

Και ενώ τίποτα δεν αλλάζει από πλευράς δομής και γεωμετρίας σε σχέση με το Kia Sportage, οι ρυθμίσεις των μηχανικών της Hyundai για το Tucson είναι εντελώς διαφορετικές, με το δεύτερο να έχει σαφές προσανατολισμό την άνεση των επιβατών, ενώ το πρώτο να έχει πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Όσο μπορεί να γίνει αυτό με ένα SUV.

Στον εμπρός άξονα υπάρχουν γόνατα MacPherson, ενώ στον πίσω έχουν τοποθετηθεί πολλαπλοί σύνδεσμοι, προσφέροντας έτσι πλήρης ανεξαρτησία σε κάθε τροχό. Η εξέλιξη και το setup του αυτοκινήτου έχει γίνει βάσει των απαιτήσεων των Ευρωπαίων πελατών της μάρκας, όντας τέτοιο που προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με κύριο γνώμονα την απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου.

Δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλά χλμ. για να καταλάβεις ότι το Tuscon θα τα καταφέρει εξίσου εντυπωσιακά τόσο στις δύσκολες συνθήκες εντός πόλης, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Κοινό χαρακτηριστικό η άνεση, η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο και οι άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του τιμονιού.

Εντός των τειχών, και χάρη στο μεγάλο προφίλ των ελαστικών (215/70 R16) απορροφούνται όλες οι κακοτεχνίες, καθιστώντας το άψογο σε καθημερινή βάση. Σε αυτό συμβάλλει και η κορυφαία -για SUV της κατηγορίας- διάμετρος κύκλου στροφής, που είναι μόλις 10,6 μέτρα, κάτι που βοηθάει τα μέγιστα στα στενά των πόλεων και στις μανούβρες.

Όλα τα παραπάνω πηγάζουν από την στιβαρή πλατφόρμα του αυτοκινήτου, με την στρεπτική ακαμψία να έχει βελτιωθεί κατά 39%, σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, χάρη στην μεγαλύτερη χρήση χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής. Είναι επίσης αξιέπαινη η προσπάθεια της ηχομόνωσης, καθώς στο Tucson θα απομονώσει κάθε ενοχλητικό θόρυβο του εξωτερικού περιβάλλοντος.

Δεν είναι το είδος του αυτοκινήτου που θα σε παρακινήσει να βρεις απαιτητικές διαδρομές, αλλά το Tucson θα ανταποκριθεί σχεδόν σε κάθε πρόκληση, τηρουμένων των αναλογιών της κίνησης μόνο στον εμπρός άξονα. Ο έλεγχος του σώματος στο δυνατό φρενάρισμα είναι υποδειγματικός, ενώ θα εμφανίσει μικρές και φυσιολογικές κλίσεις στις στροφές. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μέτρια, καθώς περιορίζονται από τα ενδιάμεσα ελαστικά. Έτσι, η υποστροφή θα εμφανιστεί νωρίς, αλλά προοδευτικά και χωρίς να σε τρομάξει, με το σύστημα ευστάθειας να έχει άμεση και ομαλή λειτουργία.

Η διατήρηση ταχύτητας σε συνεχείς στροφές δεν θα σε αγχώσει, καθώς το Tucson έχει γερό πάτημα του εμπρός άκρου, και εντυπωσιακό έλεγχο του αμαξώματος. Από την άλλη, βρήκα το τιμόνι λίγο περίεργο, καθώς η ηλεκτρική κρεμαργιέρα δεν έχει πολύ καλό feedback από τον δρόμο, ενώ έχει και νεκρό σημείο. Υπάρχει, επίσης, ένα κουμπί στο κεντρικό τούνελ που αλλάζει προγράμματα (Normal και Sport), με το σύστημα να μειώνει την υποβοήθηση στην sport λειτουργία για χάρη μιας πιο επιθετικής οδήγησης, κάτι που πρώτον μου φαίνεται παράξενο και τελείως περιττό σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, και δεύτερο έχει πολύ τεχνητή αίσθηση.

Για κίνηση εκτός δρόμου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα σε βατό χώμα, ενώ με λίγη προσοχή δεν θα έχει θέμα να κινηθείς και σε πιο δύσκολα σημεία. Οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στις 16,7 και 23,9 μοίρες (για την δικίνητη έκδοση), καθώς και τα “ψηλά” ελαστικά θα σε βοηθήσουν για υποτυπώδη off-roading. Πάντα με προσοχή, γιατί to Tucson δεν διαθέτει κάποιο σύστημα -έστω ηλεκτρονικό- κλειδώματος της ροπής των τροχών.

Τέλος, διαθέτει δίσκους σε όλους τους τροχούς, οι μπροστά αεριζόμενοι με διάμετρο 305 χλστ., και οι πίσω απλοί με διάμετρο 302 χλστ. Η πέδηση είναι ένα από τα δυνατά σημεία του Sportage, καθώς για την ακινητοποίηση του από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 37 μέτρα, με το πεντάλ να έχει εξαιρετική προοδευτικότητα και σωστή αίσθηση.

Συμπέρασμα

Όμορφο εμφανισιακά, καλά εξοπλισμένο και άνετη οδηγική συμπεριφορά. Το Tucson είναι ένας σοβαρός “παίκτης” της κατηγορίας, καθώς είναι απλά καλό σχεδόν σε όλους τους τομείς που απαιτεί ένας νέος οικογενειάρχης να έχει το αυτοκίνητο του.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
<h5>Στα συν:</h5> Δύναμη κινητήρα, Άνεση αναρτήσεων, Κιβώτιο, Χώροι, Ευελιξία, Ηχομόνωση, Ποιότητα κύλισης, 7 χρόνια εγγύηση <hr /> <h5>Στα μείον:</h5> Ορατότητα προς τα πίσωTest Drive: Δοκιμάζουμε το Hyundai Tucson 1.7 CRDi Auto
Autoblog.gr