Πολλοί petrolheads αποκηρύσσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και λένε ότι δεν έχουν θέση στο dream garage τους. Θα σου πουν το άγχος της αυτονομίας σε συνδυασμό με την έλλειψη ήχου και χειροκίνητου κιβώτιο ταχυτήτων σημαίνει μια λιγότερο διασκεδαστική εμπειρία σε σχέση με οποιοδήποτε κανονικό αυτοκίνητο. Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καλύτερα, τουλάχιστον σε μερικούς τομείς.

Ο Jason Fenske του Engineering Explained στο παραπάνω video μας δείχνει πέντε τρόπους που οι ηλεκτρικοί κινητήρες ξεπερνούν τους βενζινοκινητήρες. Επί του παρόντος, τίποτα δεν υπάρχουν να συγκριθεί με τα αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης, όταν πρόκειται για γρήγορο ανεφοδιασμό και ακουστική ευχαρίστηση, αλλά πράγματα όπως η στιγμιαία ροπή, η απλοϊκή μετάδοση, τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ο ακριβής έλεγχος του γκαζιού κλπ. είναι εξαιρετικά χαρακτηριστικά, που τα συναντάμε στα ηλεκτρικά οχήματα.

  • Anestis Genk

    Γνωστά και από τα RC. Το θέμα είναι πως το ρεύμα παράγεται από ορυκτά καύσιμα και πως οι μπαταρίες είναι επίσης ορυκτά. Και για να γίνει μια μπαταρία πέφτει πολύ μούργα.
    Το CO2 δεν είναι πρόβλημα, αρκεί να μην καταπατάμε και καίμε τα δάση. Η αιθάλη είναι το χοντρό πρόβλημα. Αν τα αυτοκίνητα καίνε βενζινούλα ή αέριο και είναι ανάλογα της κατηγορίας από 800 μέχρι 1500 κιλά και μέχρι 500 άλογα, τότε μια χαρά είμαστε. Και βεβαίως πρέπει να απαγορεύεται από τους πολεοδόμους η μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού, αποκέντρωση βρε.

    • autofn

      τι να πουν και οι φιλοι μας οι ιαπωνες που ειναι αναγκασμενοι να ζουν σαν φυλακισμενοι μεσα σε συρταριερες και να κυκλοφορουν μεσα σε κατι κουτακια death traps aka kei cars, μια χαρα ειμαστε εδω και να λεμε και μη χειροτερα.

    • Anestis Genk

      Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι

    • autofn

      Αγάπα το φίλο σου με τα ελαττώματά του.

    • 1) To ρεύμα παράγεται με μια ποικιλία μεθόδων μεταξύ των οποίων είναι τα υδροηλεκτρικά οι ενεμογεννήτριες και τα φωτοβολταϊκά και γενικά οι ανανεώσιμες. Τα ηλεκτρικά είναι ένας ακόμα λόγος να περιορίσουμε την καύση ορυκτών καυσίμων αυξάνοντας το ποσοστό σε ΑΠΕ.
      2) Οι μπαταρίες λιθίου των ηλεκτρικών όταν πέσει η απόδοση τους δεν πετιούνται αλλά μπαίνουν σε οικιακές επιτοίχιες μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας (δες φωτό). https://uploads.disquscdn.com/images/754515e31ede4df708c8a414a730840b642d0710cb1d59b9586a160413145512.jpg
      3) Tο CO2 δεν είναι δηλητήριο, αλλά είναι το κυριότερο αέριο του θερμοκηπίου και είναι τεράστιο πρόβλημα, όπως και τα μικροσωματίδια (αιθάλη) που αναφέρεις.
      4) Όταν τα αυτοκίνητα δεν καίνε τίποτα γιατί γίνονται ηλεκτρικά και ιδιαίτερα όταν φορτίζονται απο ΑΠΕ, τότε θα είμαστε μια χαρά.

  • Gmph fast

    Τα ηλεκτρικά, όπως πάρα πολλές έρευνες δείχνουν, συνολικά (κατασκευή-χρήση) έχουν πολλές φορές μεγαλύτερο ενεργειακό αποτύπωμα από συμβατικά. Εκεί που κερδίζουν κατά κράτος τα συμβατικά είναι το γεγονός ότι μετατοπίζουν την ρύπανση από τις πόλεις στις βιομηχανικές περιοχές

  • για μενα τα μεγαλυτερα ατου τους ειναι τα 2 που ανεφερες…οτι εχεις ροπη απο το μηδεν που ειναι οτι καλυτερο για την καθημερινοτητα…και δευτερον οτι οσο φρεναρεις φορτιζει και γενικα το φρενο σου κραταει πιο πολυ….χαρακτηριστικο παραδειγμα που το bmw I3 νομιζω ο κυριος αγαπητος….που στη δοκιμη εκανε διαδρομη με σταματα ξεκινα χωρις να πατησει το φρενο !!!!!
    τριτο θα πω εγω..αν εξαιρεσουμε το κοστος κτησης……..το κοστος χρησης σημερα ειναι αισθητα μικροτερο !!!

  • με το στανιό ηλεκτροκίνητα. εκεί, θα το φας το βόδι ολόκληρο με μία μπουκιά. τρώγε ζώο, τρώγε. αυτό θέλουμε να σου πουλήσουμε τώρα και εσύ θα το αγοράσεις. τρώγε είπα!