Η BMW βάζει τις τελευταίες πινελιές στο i8 Roadster προτού το παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο, με την εταιρία πριν από μερικές ημέρες να το δείχνει σε εκλεκτούς πελάτες της σε μια ιδιωτική εκδήλωση στο Λονδίνο, και από εκεί μαθαίνουμε πως το μοντέλο παραγωγής θα έχει ελάχιστες διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο που είδαμε το 2013.


Η οροφή του είναι υφασμάτινη, τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και έχουν δώσει την θέση τους σε έναν χώρο αποθήκευσης, με τα μπροστά καθίσματα να βελτιώνονται σε σχέση με αυτά του i8, προσφέροντας καλύτερη πλευρική στήριξη, περισσότερη άνεση, ενώ διαθέτουν και μνήμες. Η BMW έχει τοποθετήσει στο i8 Roadster τη νέα γενιά του iDrive και νέο πίνακα οργάνων.

Μηχανικά, το υβριδικό σύστημα αποτελούμενο από έναν 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, δυναμώνει και πλέον παράγει 372 άλογα. Η BMW παράλληλα έχει βελτιώσει την ανάρτηση του μοντέλου, ενώ θα προσφέρει και τις νέες ζάντες κατασκευασμένες από carbon και αλουμίνιο, μειώνοντας έτσι το αναρτώμενο βάρος κατά 25%.

  • manowar

    Εργο μοντερνας τεχνης και αυτο..αν κρινουμε και τον τροπο τον οποιο σχεδιάζει η μπεεμβε τα αυτοκινητα (ειχαμε αρθρο νο ιζω παλαιότερα εδω )της πριν αρχισει η διαδικασία κατασκευής καταλαβαινουμε ποσο μπροστα ειναι..κοντεύει 10ετια σχεδον και ειναι σαν να βγηκε σημερα..εξελικτικα ειναι πιο μπροστα απο ολους η προπελα.. απο την μια μερα στην αλλη γινεται ολλο και πιο επίκαιρη..αν και τα υπολπιπα μο τελα i δεν μ αρεσουν αυτο εδω ειναι τσοντα

    • συμφωνω μεν αλλα απο την αλλη εχει σχεδιασει πολλες μπαρουφες που πουλανε μονο και μονο με το σημα … την να πω η πρωτη Χ1 η σειρα 1 η 2 grantouren … και αλλα κατα καιρους … λες και το κανει επιτηδες να πεσουν οι πωλησεις να πεσουν οι μετοχες για να αγορασουν φθηνα και μετα να πουλησουν πανακριβα ..λεμε τωρα …