Η Γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι ο γαλλικός κινητήρας των 1.200 κ.εκ. πλέον μπορεί να χρησιμοποιεί και LPG ως καύσιμο. Ο τρικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 81 άλογα και συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με την Opel να μην ανακοινώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.


Αντ’αυτού, μας κάνει γνωστό ότι το Crossland X με χρήση LPG καταναλώνει 8,4 λίτρα/100 χλμ. εντός πόλης, 6 λίτρα/100 χλμ. εκτός πόλης, με την μικτή κατανάλωση να είναι στα 6,9 λίτρα/100 χλμ. Τα αντίστοιχα νούμερα για όταν τελειώσει το υγραέριο είναι 6,8 λίτρα εντός πόλης, 4,5 λίτρα εκτός αυτής, με την μικτή να ανέρχεται στα 5,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 123 γρ/100 χλμ.

Διάβασε ακόμα: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την υγραεριοκίνηση

Η δεξαμενή του LPG έχει χωρητικότητα 36 λίτρων και τοποθετείται στην θέση της ρεζέρβας, κάτι που σημαίνει ότι δεν επηρεάζεται καθόλου ο χώρος αποσκευών. Με το ρεζερβουάρ καυσίμου και την δεξαμενή του LPG γεμάτες, η εταιρία ανακοινώνει ότι το crossover της έχει αυτονομία 1.300 χλμ.σύμφωνα με τις μετρήσεις του κύκλου NEDC.

Η Opel αναφέρει ότι έχει αναπτύξει ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα πολλαπλών βαλβίδων, που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης σε σύγκριση με την τρέχουσα τεχνολογία των αυτοκινήτων που λειτουργούν με υγραέριο, χάρη σε έναν οπτικό αισθητήρα εγκατεστημένο στην δεξαμενή του LPG για καλύτερη μέτρηση του εναπομένοντος καυσίμου. Για να εξασφαλιστεί η ανθεκτικότητα του κινητήρα στο χρόνο, οι μηχανικοί έχουν τοποθετήσει πιο σκληρές βαλβίδες και δαχτυλίδια βαλβίδων.

Διάβασε ακόμα: Τα οφέλη και οι παραχωρήσεις της χρήσης φυσικού αερίου

Ακόμα, μια άλλη διαφορά μεταξύ του κανονικού Crossland X και αυτού με LPG είναι μια πρόσθετη LED λυχνία στον πίνακα οργάνων, που διατηρείται αναμμένη όταν το crossover κινείται με LPG και σβήνει αυτόματα μόλις το σύστημα μεταβεί στη βενζίνη.

Τέλος, να θυμίσω ότι η μέση τιμή βενζίνης την προηγούμενη εβδομάδα στην Ελλάδα ήταν 1,565 €/λίτρο, ενώ η αντίστοιχη για το LPG 0,798 €/λίτρο.

  • Smartass

    Πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό άρθρο για τους υποψήφιους που θέλουν να μετατρέψουν – πατεντάρουν τα αυτοκίνητα τους σε γκαζιέρες.
    Η σημαντικότερη παράγραφος είναι: <>

  • georgekaras

    τρικυλινδρος σε αυτο το αγελαδι δεν θα πηγαινει μια σε ανηφορα

  • Christos Dimou

    81 άλογα με αυτό το βάρος ;;; I’ll pass.

  • gv

    καλα κανει και δεν ανακοινωνει επιδοσεις γιατι θα τους παρουνε με τις ντοματες..
    μα ειναι δυνατον να εβαλαν υγραεριο σε αυτο το μοτερ και οχι στο τουρμπο?
    αυτο θα ειναι τοσο ψοφιο που κανει μονο για μεσα στη πολη!
    αν το φορτωσεις για ταξιδι δεν πας πουθενα!

    • Πάνος

      Και για μπάρμπεκιου θα είναι ότι πρέπει..!

  • autofn

    Φτανουν τα 81 αλογα αν η οικονομια ειναι το πρωτο κριτηριο επιλογης και οι
    επιδοσεις μακρια απο τα πρωτα, και αμα η χρηση ειναι κυριως για αστικες
    μετακινησεις περισσευουν κιολας, ειδαμε και αυτους που εχουν 200 αλογα που
    αναγκαζονται να πηγαινουν με 60 οσο κ το κινητο φραγμα που παει μπροστα τους
    που αποτελειται απο ενα hyundai accend στην αριστερη με την μετακομιση στην
    οροφη και τον πισω προφυλακτηρα να ξυνει την ασφαλτο, ενα corolla στην μεσαια
    με παππου που νομιζει οτι απο στιγμη σε στιγμη σπαει το φραγμα του ηχου, και
    δεξια σμαρτακι με γκομενιτσα με το κινητο στο ενα χερι για να ανακοινωσει στις
    κολλητες της οτι τυπος που γουσταρει τα χαλασε επιτελους με την αντιπαθητικη
    καμπια, και με το αλλο να ξεβαφει τα χειλη της γιατι ειναι καπως και το τεταρτο
    χρωμα που εμεινε πανω της για δυο ολοκληρα χιλιομετρα..