Η επιτυχία της F-Type ανάγκασε την Jaguar να σταματήσει την παραγωγή της ΧΚ το καλοκαίρι του 2014, με τον Ian Callum, επικεφαλής σχεδίασης της εταιρίας, σε πρόσφατη συνέντευξή του να δηλώνει πως εξακολουθούν να σκέφτονται το μοντέλο που θα αντικαταστήσει της XK, το οποίο και θα είναι 2+2 GT, προκειμένου να υπάρξει διαφοροποίηση σε σχέση με την F-Type.

Το τετραθέσιο GT μοντέλο αν πάρει το πράσινο φως από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας, θα περάσει στη παραγωγή το 2021, 2 χρόνια μετά την παρουσίαση της νέας F-Type. Θα μοιράζεται την πλατφόρμα που θα φορά η νέα F-Type και κίνηση θα παίρνει από μια γκάμα τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων Ingenium κινητήρων βενζίνης, συμπεριλαμβανομένου του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,0-λίτρων απόδοσης 300 ίππων. Επίσης πιθανό είναι να υπάρξουν R και SVR εκδόσεις, με την τελευταία να φορά τον V8 5,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 572+ ίππων.