Όταν έχει δημιουργήσει μια σειρά εκπληκτικών αυτοκινήτων όπως είναι οι διάφορες εκδόσεις των Zonda, είναι δύσκολο να κάνεις το επόμενο βήμα. Οι άνθρωποι της Pagani παρουσίασαν την Huayra το 2012, κατασκευάζοντας τελικά 100 κομμάτια, τα οποία έχουν βρει όλα τους νέους τους ιδιοκτήτες. Σίγουρα, η Huayra είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά κάποιοι έμειναν προσηλωμένοι στις Zonda.


Προκειμένου να ανεβάσουν το παιχνίδι τους και να ανταγωνιστούν τα αυτοκίνητα άλλων εταιρειών, οι Ιταλοί παρουσίασαν την Huayra BC, τον Μάρτιο του 2016. Το αυτοκίνητο αποδίδει 750 άλογα και 1.000 N·m ροπής, χάρη στον twin-turbo 6λιτρο V12 κινητήρα της Mercedes-AMG. Επιπλέον, στεγνό ζυγίζει 1.218 κιλά για ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και ταχύτητα.

Τι σημαίνουν όλα αυτά στην πράξη; Ο Jethro Bovingdon του Motor Trend θέλησε να το διαπιστώσει στην πράξη, βάζοντας το ιταλικό θηρίο και μέσα στην πίστα, εκεί που ήταν ελεύθερος να κολλήσει το γκάζι στο πάτωμα.

  • gv

    πω πω τι μοτερικη κακοφωνια ειναι αυτη?
    μπορει η BC να μοιαζει σαν μια καγκουρικη μετατροπη της huyara αλλα αυτα ειναι κοσμηματα δεν ειναι αυτοκινητα..
    ομως οσο special και να ειναι το αυτοκινητο αυτο το μοτερ ειναι αυτοκτονια..
    δε βλεπουν οτι ολοι ακομη ψωνιζουν zonda?
    τους ρυπους φοβουνται?ελεος..
    εγω παντως ειδικα προς το τελος κουραστηκα να τον ακουω αυτο τον ηχο στα πλανα απο το εσωτερικο που ο καημενος ο jethro πασχιζε να ακουστει πιο δυνατα απο το μοτερ..
    ο οποιος jethro ακομη μου φαινεται ακυρος και ξενος για το ignition..
    για να μη πω ξενερωτος..
    επισης τι ξεκαρφωτο ”ου” ηταν αυτο στο 14:28? :P

    • LiLBLaZeR

      Ο Horacio Pagani είχε δηλώσει πως ήθελε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που η επιτάχυνση του θα έμοιαζε με αυτήν ενώς jet αεροσκάφους. Για να το καταφέρει αυτό χρειάζεται τρομακτική ροπή από πολύ χαμηλές στροφές. Για αυτό πήρε τον twin turbo v12 της amg, αφέρασαν τα μεγάλα turbo και έβαλαν 2 αρκετά μικρότερα. Αποτέλεσμα, μέγιστη ροπή από τις 1000 στροφές! και ο ήχος της τουρμπίνας που είναι μόνιμα σπουλαρισμένη να μοιάζει με ενώς jet κινητήρα. Αυτό ήταν εξαρχής το concept αυτού του αυτοκινήτου, ο άνεμος. Εξού και το όνομα Huayra (θεός του ανέμου) και τα flaps (κινούμενες επιφάνειες) μπροστά και πίσω που είναι ίδια με ενώς αεροσκάφους.
      Όσο για τον jethro δεν έχω να πω τίποτα. Για εμένα είναι μέσα στους 3-4 καλύτερους εκεί έξω.

  • Mika

    Εντυπωσιακη, την κολακευει πολυ το συγκεκριμενο bodykit, τη στιγμη που η απλη Huayra μοιαζει καπως πλαδαρη…

  • Hexagon

    αγαπάμε τον Τσίπρα των δοκιμαστών… δίδυμος…