Δεν είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι αλλαγές στο οδηγικό δίδυμο μιας ομάδας εντός της σεζόν. Συνήθως, τα συμβόλαια των οδηγών ολοκληρώνονται στο τέλος μίας χρονιάς, αλλά αυτό δεν ήταν πρόβλημα για την Toro Rosso. Στη Μαλαισία και την Ιαπωνία, ο Pierre Gasly πήρε τη θέση του Daniil Kvyat, ο οποίος έτρεξε στις ΗΠΑ, καθώς ο Carlos Sainz έτρεξε τον πρώτο του αγώνα με τη Renault.


Επίσης, ο Gasly δεν συμμετείχε στο Austin, ώστε να διεκδικήσει τον τίτλο στο πρωτάθλημα της Super Formula, ασχέτως αν ο αγώνας ακυρώθηκε λόγω τυφώνα. Έτσι, ο Brendon Hartley μπήκε στην STR12. Αυτός που πήρε τον βαθμό της δέκατης θέσης ήταν ο Kvyat, ωστόσο δεν πρόκειται να τρέξει ξανά υπό την ομπρέλα της Red Bull.

Στο Μεξικό, οδηγοί της ιταλικής ομάδας θα είναι οι Hartley και Gasly, αλλά, σύμφωνα με τον Helmut Marko, αυτό θα συμβεί μέχρι και το τέλος της σεζόν. Μάλιστα, ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Racing τονίζει ότι ο Ρώσος δεν πρόκειται να επιστρέψει στη Formula 1, τουλάχιστον όχι από την αυστριακή ομάδα.

Ο Kvyat δε θα επιστρέψει ξανά. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να ανακάμψει μακροπρόθεσμα. Ο Gasly και Hartley μέχρι το τέλος της σεζόν. Μετά, θα δούμε τι θα συμβεί.

  • Gestione Sportiv@

    Εκεί στην STR έχουν μπερδευτεί παρά πολύ………….
    Στέλνουν οδηγούς στη Renault, φέρνουν πίσω οδηγούς για έναν αγώνα, “εισάγουν” οδηγούς από άλλες κατηγορίες και ξαναδιώχνουν οδηγούς τους οποίους τους χρησιμοποιούν για έναν αγώνα, ενώ ξεκίνησαν την χρονιά μαζί του!!!!!!!
    Γενικά, έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους.
    Πάντως, αν δωθεί η ευκαιρία στον Kvyat να επιστρέψει στην F1, θα το κάνει εντυπωσιακά…………. https://uploads.disquscdn.com/images/41b094e77e40cc6296cc4de6137998af33f802c49f1c86f1fab074a2da5b0630.jpg