Αερόσακος οδηγού, αερόσακος συνοδηγού, αερόσακος, πλευρικός αερόσακος οδηγού, πλευρικός αερόσακος συνοδηγού, αερόσακος τύπου κουρτίνας οδηγού, αερόσακος τύπου κουρτίνας συνοδηγού, αερόσακος γονάτων οδηγού. Αυτοί οι επτά είναι στάνταρ σε σχεδόν όλα τα νέα αυτοκίνητα, και μπορούν να προστεθούν δύο ακόμα, οι πλευρικοί αερόσακοι πίσω επιβατών.
Παρόλα αυτά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην ατελείωτη προσπάθεια τους να καταστήσουν τα αυτοκίνητα όσο το δυνατόν ασφαλέστερα, φαίνεται ότι μελλοντικά θα προσθέσουν έναν ακόμα αερόσακο, αυτόν στην οροφή.
Η Hyundai Mobis -μια δημόσια εταιρεία ανταλλακτικών αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας, τμήμα εξαρτημάτων και υπηρεσιών της Hyundai, Genesis και Kia, όντας ο έκτος προμηθευτής αυτοκινήτου στον κόσμο- εισάγει τον πρώτο αερόσακο που έχει σχεδιαστεί για αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με πανοραμικές ηλιοροφές.
Η Hyundai Mobis λέει ότι έχει 11 διπλώματα ευρεσιτεχνίας για αυτήν την τεχνολογία, και στόχος του αερόσακου είναι να αποφευχθεί η εκτόξευση των επιβατών από την οροφή σε ενδεχόμενο ανατροπής. Ο νέος αερόσακος είναι παρόμοιος με τους αερόσακους τύπου κουρτίνας, τοποθετείται στο πίσω μέρος της ηλιοροφής και ανοίγει προς τα εμπρός, καλύπτοντας την περιοχή σε μόλις 0,08 δευτερόλεπτα.
Φυσικά, η εταιρεία σημειώνει ότι η ανάπτυξη αυτού του αερόσακου θέτει διάφορες τεχνικές προκλήσεις, καθώς πρέπει να λειτουργήσει τόσο αν η ηλιοροφή είναι ανοικτή ή κλειστή, και πρέπει να ταιριάξει στα ήδη στενά όρια της οροφής.