Ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης του Volkswagen Golf TGI, το οποίο ξεκινά στην Ελλάδα από τις 21.800 ευρώ. Το μοντέλο που διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα, φορά τον 1.400αρη κινητήρα απόδοσης 110 ίππων με 200 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.


Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6’’ με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 195 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση του μοντέλου ανακοινώνεται στα μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου/100 χλμ, κάτι που μεταφράζεται σε κόστος περίπου 3 ευρώ/100 χλμ.

Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά) ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας, προκύπτει συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό, με τον πίνακα οργάνων να διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.

  • gv

    νομιζω οτι ειναι καλη τιμη για golf..
    εχει ακουσει κανεις για προβληματα?
    ενας φιλος μου εχει το up αεριο με 50 χιλιαδες χιλιομετρα και ειναι πολυ ευχαριστημενος ως τωρα αλλα ειναι λιγο νωρις ακομη και εξαλλου ειναι ατμοσφαιρικο δεν ειναι το ιδιο..
    αν ακουσεις ομως απο αλλους για προβληματα του γκρουπ αποθαρυνεσαι εντελως..

    • οκ δεν βαζει φωτια στο δρομο…..αλλα διαβασα το TD του 1000cc LEON…και πραγματικα αξιζει να δωσεις τα σχεδον 2000ευρω παραπανω αν θελεις κατι πιο upmarket με οικονομια !!!!!

    • jim_1

      Για μένα έχει μειονεκτήματα όπως μικρότερο πορτ μπαγκαζ, εξτρά βάρος πίσω αν το καταλαβαίνεις…ίσως το octavia να είναι πιο λογική αγορά…το up επίσης έχει μικρό ντεπόζιτο βενζίνης και αδύναμο κινητήρα το panda πιο καλό μου φαίνεται…

  • anagnwsths

    Τρίχες κατσαρές. Αν είναι να έχω στο αμάξι δεξαμενές με 200 bar πίεση καλύτερα να κουβαλάω TNT σε χαρτοσακούλες. Όσο για την οικονομία , μόλις 20% κάτω απο το υγραέριο. Αν και δεν είμαι οπαδός για πολλούς λόγους των αερίων καυσίμων .

    • Ανδρέας

      Τόσα ξέρεις, τόσα λες.

    • anagnwsths

      Τι εννοείς ? Γιατί δεν με διορθώνεις εσύ που ξέρεις?

    • Ανδρέας

      Γιατί αυτά που γράφεις είναι τρίχες κατσαρές. Το αέριο δεν ειναι tnt και επίσης είναι το ίδιο επικίνδυνο με ενα ντεπόζιτο βενζίνης. Επειδή εσύ δεν είσαι οπαδός των αερίων καυσίμων δεν σημαίνει κάτι. Οταν με 10 ευρώ κάνει κάποιος 300 χλμ εντός πόλης δεν είναι μονο 20% κάτω απο το υγραέριο που είναι και πιο επικινδυνο από το αέριο

    • anagnwsths

      https://www.youtube.com/watch?v=YpngtqSWcOs
      Για αρχή ας ξεκαθαρήσουμε ποιός λέει τρίχες και μάλιστα κατσαρές.

      Το CNG αποθηκεύεται σε δεξαμενές είτε απο χάλυβα είτε απο ανθρακόνημα σε πίεση κοντά στα 200 bar. Για τους αδαείς ένα ελαστικό ενός ιχ έχει πίεση λίγο πάνω απο 2 bar.

      Η βενζίνη αποθηκεύεται σε πίεση 0 bar (σε σχέση με την ατμοσφαιρική ) και το υγραέριο στα 5-8 περίπου.

      Πάμε τώρα για τις κατσαρές που ανέφερα παραπάνω.
      Το όφελος στην τσέπη προκύπτει καθαρά απο το ότι το CNG δεν έχει (ακόμα) ειδικό φόρο ούτε ΦΠΑ επι του ειδικού φόρου (Ελληνική πατέντα ΦΠΑ πάνω σε φόρο). Συνεπώς το όποιο όφελος είναι καθαρά και μόνο επειδή δεν υπάρχουν αρκετά οχήματα προς φορολόγηση.

      Πάμε τώρα στις τρίχες τις κατσαρές. Ανέφερα οτι δεν είμαι οπαδός των αερίων καυσίμων αλλά αυτό δεν έχει σχέση με το σχόλιο μου.Με CNG το Up κάνει 100 χιλιόμετρα με κόστος 3,0 ευρώ

      Με υγραέριο θα χρειαστεί περί τα 6 λίτρα με 0,75/ λίτρο άρα 4,5 ευρώ . Άρα έχουμε ένα όφελος με το CNG 33,3% . ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ CNG ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ .

      Υ.Γ
      Τώρα σειρά σου να αποδείξεις οτι εγώ λέω τρίχες κατσαρές.

      Υ.Γ 2
      Μπορείς να αναφέρεις οτι είσαι άμεσα εμπλεκόμενος με το αντικείμενο είτε των μετατροπών είτε των πρατηρίων CNG και να σταματήσω να αποδεικνύω οτι λες τρίχες κατσαρές σεβόμενος το ψωμάκι σου.

    • παντως αυτος δεν ειναι ο λογοςς που και το υγραεριο θελει 4.5 ευρω για τα 100 χιλιομετρα ?? που δεν εχει φορους ??? γιατι αλλιως θελεις περισσοτερα λιτρα σε σχεση με τη βενζινη…

    • anagnwsths

      Προφανώς! Απλά στο υγραέριο έχεις λιγότερα παρατράγουδα σε σχέση με το CNG.

    • παντως χονδρικα….1 στους 3 που ξερω που εχουν υγραεριο….χτυπησαν βαλβιδα !!!! οκ μιλαμε για μετατροπες…….

    • anagnwsths

      Συμπεριλαμβάνεται και αυτό στους λόγους που είμαι αντίθετος προς τα αέρια καύσιμα για τα ΙΧ. Πες τα στον “Ανδρέας” που έγραψε 3 σχόλια χωρίς να πει τίποτα επι της ουσίας.

  • Ανδρέας

    Ωραία τα βίντεο που ανεβάζεις. Μπορω να ανεβάσω και εγώ από βενζινάδικα .. Θα τεκμηριώσω κατι με ένα βίντεο;
    Άμεσα εμπλεκόμενος είμαι μόνο με το caddy tgi που οδηγώ καθημερινά και βλέπω τα πλεονεκτήματα του αερίου σε σχέση με το υγραέριο που κατέχω αλλά και σε σχέση με το ντιζελ.
    Απο το ύφος και μόνο που γράφεις καταλαβαίνω ότι και να σου θεσουνε τεκμηριωμένα ή μη εσύ πάλι θα βρεις κάτι για να το αντικρουσεις με το χειρότερο τρόπο.
    Αν δεν κατεχεις αυτοκίνητο με αέριο δεν μπορείς να καταλάβεις τίποτα.
    Το αέριο για κίνηση δεν το ανακάλυψαν στην Ελλάδα φέτος. Υπάρχει χρόνια στο εξωτερικό με αμέτρητα αυτοκίνητα. Αν εσύ νόμιζεις ότι ξαφνικά όλα σκάνε και τα υπόλοιπα είναι ασφαλή δεν μπορώ να τεκμηριώσω τίποτα

    • anagnwsths

      Ρε φίλε μη με πρήζεις. Γεγονότα αναφέρω. Διαφωνείς κάπου? Σε βενζινάδικα θα βρείς βιντεάκια με καθαρά ανθρώπινη ευθύνη στο ατύχημα. Αυτό που ανέβασα αναφέρεται σε εργοστασιακό golf. Όσο για την οικονομία σου ανέφερα οτι προέρχεται μόνο και μόνο απο τη φορολογία. Αν αύριο το φορολογήσουν έστω και με το μισό φόρο του υγραερίου, αμέσως θα γίνει ασύμφορο. Τα 200 bar όμως ποτέ δεν θα γίνουν λιγότερα. Καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι .