Από το 2015, όταν και ξεκίνησε η συνεργασία -και ο εφιάλτης- με τη Honda, η McLaren έχει δηλώσει αρκετές φορές ότι το σασί βρίσκεται ανάμεσα στα καλύτερα. Σε κάποιες πίστες που δεν είχαν μεγάλες απαιτήσεις από τον κινητήρα, φάνηκε όντως ότι το σασί των Βρετανών είναι καλό, αλλά ο κινητήρας της Honda ήταν εκεί για να τους θυμίζει πόσο εύκολο είναι να οδηγηθείς σε εγκατάλειψη ή να ξεκινήσεις από το πίσω μέρος του grid.

Το Μεξικανικό Grand Prix δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού και οι δύο MCL32 πήραν πολλές θέσεις ποινής (109 μέχρι στιγμής για το 2017), έτσι θα τοποθετηθούν στο πίσω μέρος του grid. Αυτό δεν είναι ό,τι πιο δίκαιο αν κοιτάξουμε τον χρόνο του Fernando Alonso στο Q1, ο οποίος ήταν μόλις δύο δέκατα πίσω από τον Lewis Hamilton.

Ο Ισπανός πιστεύει πως αυτό δείχνει ότι η ομάδα του Woking είχε το καλύτερο μονοθέσιο στις χθεσινές κατατακτήριες, τονίζοντας ότι το μονοθέσιο ήταν άψογο στον χειρισμό, κάτι που σημαίνει πως οι αναβαθμίσεις που είχαν μαζί τους δούλεψαν όπως ακριβώς περίμεναν.

Πιστεύω ότι είχαμε το καλύτερο μονοθέσιο, επειδή ήμασταν δύο δέκατα μακριά από την πρώτη θέση στο Q1. Έκανα δύο γύρους που ήταν πανομοιότυποι. Ξέρουμε πού χάνουμε και πού κερδίζουμε, και ξέρουμε ότι, αν είσαι δύο δέκατα πίσω από τη Mercedes, είσαι αρκετά μπροστά τους. Ο χειρισμός του μονοθεσίου ήταν φανταστικός. Είχε πολύ καλό κράτημα στις στροφές και αυτό σου επιτρέπει να οδηγείς ενστικτωδώς και εύκολα. Ένα φοβερό 3ήμερο μέχρι στιγμής.

Παρά την ταχύτητα της MCL32 στον έναν γύρο, ο Ferni θεωρεί αδύνατο να βρεθεί στη βαθμολογούμενη δεκάδα, αφού, για να φτάσεις εκεί, θα πρέπει να προσπεράσεις, κάτι πολύ δύσκολο όταν έχεις στην πλάτη του μονοθεσίου σου το power unit της Honda.

Έχει περάσει καιρός από το μοβ χρώμα σε κάποιο κομμάτι της πίστας. Είναι πιθανώς το καλύτερο 3ήμερο σε όλη τη σεζόν. Δυστυχώς, με τις ποινές, ξεκινάμε από το πίσω μέρος του grid, οπότε είναι σχεδόν απίθανο να πάρουμε βαθμούς, επειδή στην ευθεία δε θα μπορούμε να προσπεράσουμε, αλλά προετοιμαζόμαστε όσο καλύτερα μπορούμε για το 2018. Όλο το 3ήμερο ήταν πολύ δυνατό. Βελτιώναμε το μονοθέσιο. Φέραμε νέα κομμάτια εδώ και απέδωσαν όπως περιμέναμε. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με αυτό. Το μονοθέσιο ήταν τρομερό σήμερα και αυτά είναι θετικά σημάδια.

Οι μηχανικοί στο εργοστάσιο έχουν επικεντρωθεί στο αυτοκίνητο του 2018, χρησιμοποιώντας έτσι τους τελευταίους αγώνες προς όφελος του 2018. Ο 36χρονος πιστεύει πως η σκληρή δουλειά φαίνεται στην πίστα, βελτιώνοντας διαρκώς το σασί.

Είναι ωραίο να έχεις αντίκτυπο της σκληρής προσπάθειας της ομάδας στους τελευταίους αγώνες και στην ανάπτυξη για την επόμενη σεζόν. Έχουμε δυσκολευτεί με τις ποινές στους τελευταίους αγώνες, αλλά ποτέ δεν τα παρατάμε και βελτιώνουμε όσο περισσότερο μπορούμε. Σήμερα, για πρώτη φορά στα τρία χρόνια, είμαστε αρκετά σίγουροι ότι είχαμε το καλύτερο μονοθέσιο.