Με ένα θεωρητικό μειονέκτημα έφτασε η Mercedes στο Μεξικό. Η φύση της πίστας βγάζει στην επιφάνεια τις αδυναμίες της W08, αφού ο κινητήρας δεν είναι πολύ σημαντικός εδώ, λόγω χαμηλής πυκνότητας του αέρα, με τα μονοθέσια να έχουν τις μέγιστες κλίσεις στις πτέρυγες, γεγονός που δεν ευνοεί τη γερμανική ομάδα, αφού το μονοθέσιό της δεν παράγει τα μεγαλύτερα ποσά κάθετης δύναμης στο grid.

Η θεωρία έγινε πράξη στις χθεσινές κατατακτήριες, εκεί που η W08 ήταν αδύνατο να τα βάλει με τις SF70H και RB13, όπως άλλωστε δείχνουν και οι χρόνοι. Ο Lewis Hamilton ήταν 4,5 δέκατα πιο αργός από τον Sebastian Vettel και θα ξεκινήσει από την τρίτη θέση του grid. Ο Βρετανός είναι αρκετά ικανοποιημένος, αφού ήξερε ότι τα πράγματα θα είναι λίγο-πολύ όπως στη Σιγκαπούρη. Παρ’ όλα αυτά, ελπίζει πως ο δυνατός αγωνιστικός ρυθμός που είδαμε την Παρασκευή θα φανεί και σήμερα.

Κατ’ αρχάς, συγχαρητήρια στον Sebastian για την 50η του pole. Προσπάθησα να μην του το επιτρέψω, αλλά ήταν αδύνατο. Πιστεύω ότι γενικά ήταν μια δύσκολη περίοδος καθώς κι ένα δύσκολο 3ήμερο. Γλιστράει πολύ εδώ και κάποια από τα προβλήματα που έχουμε με το μονοθέσιο φαίνονται περισσότερο εδώ. Είναι λίγο σαν τη Σιγκαπούρη.

Η διαφορά είναι μόλις μερικά δέκατα, καθώς ήμουν μόλις μερικά δέκατα πίσω στον τελευταίο γύρο, αλλά δεν το ολοκλήρωσα. Ακόμα κι έτσι, είναι μεγάλη η διαφορά και απλά έκαναν καλύτερη δουλειά. Το μονοθέσιο δουλεύει καλά αυτό το 3ήμερο και είμαστε στη μάχη. Πιστεύω ότι ο αγωνιστικός μας ρυθμός δείχνει καλύτερος απ’ ό,τι στον έναν γύρο. Δεν ανησυχώ, αλλά δεν μπορείς να προσπεράσεις εδώ, χρειάζεσαι μεγάλο δέλτα για να προσπεράσεις, κάπου στο 1 δευτερόλεπτο ή 1,3 δευτερόλεπτα, έτσι η θέση εκκίνηση είναι σημαντική. Είναι αρκετός δρόμος μέχρι την πρώτη στροφή, οπότε θα είναι διασκεδαστικό αύριο.

Η πέμπτη θέση θα είναι αρκετή για να κατακτήσει τον τίτλο αύριο, όμως ο 32χρονος θα ήθελε να το γιορτάσει αυτό με ένα βάθρο ή ακόμα καλύτερα με νίκη, κι ένας από τους λόγους είναι η εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι Μεξικανοί.

Αυτός είναι ο στόχος, η pole position ήταν ο στόχος, αλλά δεν έγινε ποτέ. Οι διαφορές ήταν τόσο μικρές στα δοκιμαστικά και πιστεύω πως είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τόσο μικρές διαφορές ανάμεσα στα πέντε ή έξι μονοθέσια, κάτι που είναι συναρπαστικό και μας βάζει όλους υπό πίεση.

Είναι αγώνας ενός pit stop, οπότε έχει να κάνει με το πόσο καλά διαχειρίζεται τα ελαστικά σου. Δεν έχουμε τόσο μεγάλη φθορά μέχρι στιγμής και ο αγώνας θα είναι δύσκολος. Ελπίζω ότι θα μπορέσω να μείνω στη μάχη αν δεν καταφέρω να βρίσκομαι εκεί που θέλω στην πρώτη στροφή. Βλέποντας το κοινό, η νίκη θα ήταν εκπληκτική. Υπάρχει πολλή ενέργεια στους οπαδούς, οπότε η νίκη θα ήταν ωραία εδώ.

  • Mika

    Γνωριζοντας τη προσωπικοτητα και το τουπε του Αγγλου, θελω να πιστευω πως οντως θα κυνηγησει την νικη και δεν θα κοιταξει απλα να τερματισει στον αυτοματο,οπως εκανε ο teammate του περσι….
    Βεβαια, ολα αυτα θα φανουν στον αγωνα..Το πρωτο που θα κοιταξει ειναι να βγει αλωβητος στην πρωτη στροφη…

    • Mitsos Ribopaido

      Θα γίνε χαμός εκεί

  • Yiannis P

    Δηλαδή και πρώτος να βγει να Seb αν ο Hamilton βγει πέμπτος και πάνω παίρνει πρωτάθλημα;; Δηλαδή μόνο DNF…