Μετά την Porsche, και την παγκόσμια παρουσίαση της νέας Cayenne στην Κρήτη, και η Ρουμάνικη εταιρία επέλεξε την χώρα μας -για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Πιο συγκεκριμένα, από τα μέσα Νοεμβρίου μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, και με επίκεντρο την περιοχή γύρω από το Σούνιο, 500 δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο θα οδηγήσουν το νέο Duster σε διαδρομές της Ανατολικής Αττικής. Οι καλές καιρικές συνθήκες, το φυσικό κάλλος της περιοχής, αλλά και η πολύ καλή πορεία του μοντέλου στην Ελληνική αγορά, αποτέλεσαν βασικά στοιχεία που οδήγησαν την Dacia σε αυτή την επιλογή.

Το Duster αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα τόσο της Dacia, καθώς από το 2010 και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατ. μονάδες. Η δεύτερη γενιά του ρουμάνικου SUV διαθέτει βελτιωμένη αισθητική και είναι πιο ευέλικτο από ποτέ. Φέρει ακόμα πιο ελκυστικό σχεδιασμό, καθώς συνδυάζει στιβαρό, μυώδες στυλ με μια πραγματικά δυναμική προσωπικότητα, που υπογραμμίζεται από το ολοκαίνουργιο χρώμα του αμαξώματος Atacama Orange.

Μπροστά υπάρχει μια νέα μάσκα, που εκτείνεται μέχρι τα φωτιστικά σώματα, τα οποία βρίσκονται στις γωνίες του αυτοκινήτου, και καθιστούν το μοντέλο πιο φαρδύ. Νέα υπογραφή αποτελούν τα LED φώτα ημέρας, που χωρίζονται σε τρία τμήματα, με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα να διαθέτει ασημένια προστατευτικά, που τονίζουν τις εκτός δρόμου ικανότητες του.

Στο προφίλ υπάρχει ψηλότερη γραμμή παραθύρων, που προσθέτει στην εντύπωση της αντοχής και της προστασίας των επιβατών. Το παρμπρίζ έχει πάει πιο μπροστά κατά 100 χλστ., σε σύγκριση με το τρέχον Duster, και διαθέτει πιο απότομη κλίση, γεγονός που καθιστά την καμπίνα πιο μακριά, και άρα φαίνεται πιο ευρύχωρη.

Oι νέες αλουμινένιες ράγες οροφής, επεκτείνουν τη γραμμή του παρμπρίζ για ένα πιο δυναμικό προφίλ, ενώ νέα σχέδια έχουν οι ζάντες 17 ιντσών, που φωλιάζουν στα τονισμένα φτερά. Τέλος, στο πίσω μέρος διακρίνεται από τις οριζόντιες γραμμές του, με τα φώτα να είναι τοποθετημένα στις γωνίες. Αυτά είναι εντελώς νέα, ενώ και εδώ ο προφυλακτήρας διαθέτει προστατευτικά.