Όπως ανακοίνωσαν σήμερα το BMW Group, η Daimler, η Ford και το Volkswagen Group (για λογαριασμό της Audi, της Porsche και της VW), συνεργάζονται για την από κοινού ανάπτυξη ενός νέου δίκτυο ταχυφορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, κατά μήκος όλων των μεγάλων αυτοκινητόδρομων της Γηραιάς Ηπείρου. Το project ονομάζεται Ionity, και οι εταιρίες συμμετέχουν έχοντας ίδια ποσοστά, ενώ δηλώνουν πως θα ενθαρρύνουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να συμμετάσχουν σε αυτό. Το Ionity στοχεύει στα ευκολότερα και λιγότερο αγχωτικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων με ηλεκτρικά οχήματα, με την κοινοπραξία να έχει έδρα στο Μόναχο.

20 σταθμοί πρόκειται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του έτους, και θα βρίσκονται σε μεγάλους δρόμους στην Αυστρία, στη Γερμανία και στη Νορβηγία. Οι σταθμοί θα βρίσκονται σε απόσταση 120 χλμ. μεταξύ τους, και έχουν χωρητικότητα μέχρι 350 kW ανά σημείο φόρτισης. Το δίκτυο θα επεκταθεί σε περισσότερους από 100 σταθμούς το 2018, ενώ στα σχέδια είναι να ανοίξουν περίπου 400 σταθμοί φόρτισης στην Ευρώπη μέχρι το 2020.

Κάθε σταθμός θα χρησιμοποιεί το πρότυπο του ευρωπαϊκού συστήματος συνδυασμένης φόρτισης και υπόσχεται να μειώσει σημαντικά τους χρόνους φόρτισης σε σύγκριση με τα υπάρχοντα συστήματα. Η χρήση του συγκεκριμένου προτύπου θα επιτρέψει επίσης σε πολλούς πελάτες, που οδηγούν διαφορετικά αυτοκίνητα, να φορτίζουν τα οχήματά τους ταυτόχρονα.

  • ασχετο…..
    αμα θελω να ανοιξω πρατηριο ”ηλεκτρικης ενεργειας” εχω καμια επιδοτηση???το κοστος ανεγερσης ειναι το ιδο με ενα συμβατικο ?????
    οι συνθηκες ασφαλειας ???
    γενικα υπαρχει νομικο πλαισιο πανω σε αυτο το κομματι ?

    • Gmph fast

      Θα το ανοίξεις και θα κάνεις ρευματοκλοπή, έξοδα 0 ευρώ.

    • ε κατσε να δηλωσω ROM να εχω το κεφαλι μου ησυχο τοτε μην εχω και μπλεξιματα !!!! :-P