Αποφασισμένοι για ένα ακόμα καλύτερο 2018 είναι οι άνθρωποι της Renault. Η προσπάθεια της γαλλικής εταιρείας είναι εμφανής, αποχωρώντας μάλιστα από τη Formula E, προκειμένου να επικεντρωθούν όσο περισσότερο γίνεται στη Formula 1, αφού αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο στοίχημα για τους υπεύθυνους.

Η φετινή σεζόν ήταν σίγουρα καλύτερη από αυτή του 2016, αλλά το γεγονός ότι, από τη στιγμή που οι Γάλλοι επέστρεψαν ως ομάδα, το 2016, δεν έχουν τερματίσει ποτέ με δύο μονοθέσια στη δεκάδα, σημαίνει ότι έχουν χάσει αρκετούς βαθμούς από τα προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά και από τον αργό Jolyon Palmer, ο οποίος αποτελεί πλέον παρελθόν από το Enstone.

Η R.S.17 δεν είναι αργό μονοθέσιο, έχοντας αρκετά καλά χαρακτηριστικά, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό όταν στοχεύεις την κορυφή. Παρά την σταθερότητα στους κανονισμούς, ο Nick Chester και οι μηχανικοί του εργάζονται πάνω σε μια νέα R.S.18, η οποία θα προκύψει μέσα από τα μαθήματα που έδωσε το 2017, όπως λέει ο Τεχνικός Διευθυντής των Γάλλων.

Σημειώνουμε ισχυρή πρόοδο στο Enstone κι εκεί επικεντρώνεται η προσοχή μας. Είναι ένα εντελώς νέο μονοθέσιο, παρά τον σχετικά μικρό αριθμό στις αλλαγές των κανονισμών. Μάθαμε πολλά όσον αφορά την αεροδυναμική και την ισορροπία του μονοθεσίου από τους κανονισμούς του 2017, έτσι το μονοθέσιο πρέπει να είναι ένα δυνατό βήμα προς τα μπροστά. Θα κάνουμε μερικές αεροδυναμικές δοκιμές στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Βραζιλίας, με ποικιλία αεροδυναμικών μετρήσεων, ως βοήθεια για την καλύτερη προετοιμασία για το 2018.

Απογοητευτικό ήταν το Μεξικανικό Grand Prix για την γαλλική εταιρεία, αφού είδαμε πολλά προβλήματα στα power units. Ο Cyril Abiteboul παραδέχεται ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι’ αυτό, όμως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault δεσμεύεται για γρήγορες λύσεις.

Από την πλευρά του, το Μεξικανικό Grand Prix ήταν ιδιαίτερα δύσκολο, με έναν αριθμό απαράδεκτων μηχανικών προβλημάτων, και είμαστε διατεθειμένοι να πάρουμε γρήγορα και αποτελεσματικά μέτρα. Οι ιδιαιτερότητες του Μεξικού έβγαλαν στην επιφάνεια τις αδυναμίες μας, αλλά δεν καταφέραμε να έχουμε ισορροπία μεταξύ απόδοσης και αξιοπιστίας.

Η απόδοση του κινητήρα έχει βελτιωθεί πολύ φέτος, όπως επιβεβαιώνουν και τα αποτελέσματα. Τώρα, πρέπει να βρούμε την αξιοπιστία, για ‘μάς και τους πελάτες μας, ακόμα κι αν ο Max κέρδισε με υπέροχο τρόπο στο Μεξικό. Η ομάδα παραμένει πεπεισμένη και ενωμένη, κάτι που είναι απαραίτητο για να σημειώσουμε πρόοδο στο τέλος της σεζόν, κι επίσης για την προετοιμασία του 2018. Έχουμε τα μέσα: ο οργανισμός μας είναι σταθερός, δυνατός και ικανός.

  • Mika

    Να τους δουμε πως θα τα πανε του χρονου σε σχεση με Red Bull και Mclaren..

  • Renesis1

    Εννοείται, ο Budkowski θα τα κάνει τα θαύματά του..

  • αν υποθεσουμε οτι μερκ και φερραρι θα ειναι λιγο ποιο μπροστα ειδικα στην αρχη… για την φερραρι δεν ειμαι τοσο σίγουρος … τοτε θα εχουμε μια καλη μαχη μεταξυ 6 μονοθεσιων με τον ιδιο κινητηρα και με καλους οδηγους .. προμηνύετε το 2018 να είναι το καλύτερο πρωτάθλημα των τελευταίων 5 χρόνων … ελπιζουμε να μην πεσουν ολοι εξω και τους παρουν τα σοβρακα παλι οι γερμανοι …