Η Porsche κατάφερε να κατακτήσει σήμερα τόσο το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, όσο και των οδηγών στο WEC, παρά το γεγονός πως η Toyota πήρε τη νίκη στον 6ωρο αγώνα της Σανγκάη.

Πρωταθλητές για φέτος αναδείχτηκαν οι Timo Bernhard, Brendon Hartley και Earl Bamber, οι οποίοι χρειαζόταν απλώς να τερματίσουν στην 3η θέση να κατακτήσουν το πρωτάθλημα. Τελικά τερμάτισαν στην 2η θέση, πίσω από τους Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Anthony Davidson που πήραν την καρό σημαία με το Toyota TS050 Hybrid.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε το δεύτερο πλήρωμα της Porsche, αυτό των Neel Jani, Andre Lotterer και Nick Tandy, ενώ στη τέταρτη θέση τερμάτισε το δεύτερο Toyota TS050 Hybrid των Kamui Kobayashi, Jose-Maria Lopez και Mike Conway.

Στην LMP2 κατηγορία νικητές ήταν οι Canal, Prost και Senna με Oreca 07 – Gibson, στην LMGTE Pro την καρό σημαία πήραν οι Priaulx και Tincknell με Ford GT, ενώ τέλος στην κατηγορία LMGTE Am την νίκη πανηγύρισαν οι Dalla Lana, Lamy και Lauda με Aston Martin V8 Vantage.

Ο επόμενος αγώνας, ο 6ωρος του Μπαχρέιν θα διεξαχθεί στις 16 με 18 Νοεμβρίου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα του αγώνα μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.

  • SAMURAI-66

    Αν ειχε σε ολη την διαρκεια του χρονου την ιδια αποδοση θα ηταν σε σαφως καλυτερη θεση η toyota να βγει πρωτη αλλα οι ατυχιες δυστυχως ηταν πολλες.
    Σε καθε περιπτωση μπραβο στους ιαπωνες για την νικη τους και στην porsche για το πρωταθλημα!

    • manowar

      Ατυχία θα ηταν αν το εχανε φετος…20 χρονια τρεχουν η νισσαν και η τουοτα και πιτε δεν μπορεσα να κερδίσουν το γερμανικο engineering ανοιξε τα ματια σου και αντιμετώπισε την πραγματικοτητα εχει περασει την παιδικη ηλικία…

  • Moby Dick

    https://uploads.disquscdn.com/images/de45b4bb36d62ce8a89882482f933a3d7690e07145d87661b2015edb5dcb5160.jpg

    Το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα οδηγών και η τρίτη συνεχόμενη κατάκτηση των 24 ωρών του Lemans τον Ιούνιο που μας πέρασε, είναι το ρεζουμέ της τετραετούς παραμονής της Porsche στο WEC, που ξεκίνησε το 2014 μετά από το 1998 που αποχωρίσαμε. Συγχαρητήρια στην Porsche, που φεύγει με τους καλύτερους οιωνούς και τις πιο χρήσιμες εμπειρίες για να ανοίξει έναν νέο αγωνιστικό κύκλο στήν ηλεκτρική Formula.

  • Lefteris2432

    Φευγουν οι Γερμανοι και θα κανουν κ@λο οι Ιαπωνεζοι. 😖

  • gv

    αμαν ρε τογιοτα δηλαδη πως το καταφερες παλι φετος αυτο? :P
    τελευταια της ευκαιρια να αναδειχτει πρωταθλητρια απεναντι στη πορσε και την εχασε!ελεος πια! :P
    ρομπα μας εκανες εγραφα κι εγω εδω στην αρχη της χρονιας οτι πολυ δυσκολα θα εχανες το πρωταθλημα αλλα τελικα παλι τα ιδια :P
    το μονο καλο ειναι οτι δεν επαιξα στοιχημα γιατι ετοιμος ημουν!
    γλυτωσα και μια αποτυχια γιατι να σας θυμησω οτι για φετος επαιξα:
    1)να παρει το πρωταθλημα η φεραρι_60 ευρω
    2)να παρει το πρωταθλημα η red bull_40 ευρω
    3)να παρει το πρωταθλημα το νεο αστερι της γιαμαχα στο moto gp vinales_60 ευρω
    4)να παρει το πρωταθλημα ο ροσι!_40 ευρω
    με πλανεψαν οι αποδοσεις μιλαμε για τον απολυτο κουβα.. :P

    • ελα μωρε …τι ψυχη εχουν 200 ευρω…….2 καλα γεμισματα ειναι..δηλαδη καμια 1000 χιλιομετρα !!! :-P

  • Mika

    O μονος τροπος για να παρει η Toyota πρωταθλημα ειναι να τρεχει μονη της!! Κι αυτο παλι, ελεγχεται!!
    :p :p

    • shaoqing14

      Επισης και η φαου βε ετρεχε μονη της εναντιων εργοστασιακων ομαδων και της νεας ομαδας της hyundai στο wrc…να μη γραφουμε μονο οτι μας συμφερει.

    • SAMURAI-66

      Ξεχνουν ευκολα…….οτι μας συμφερει και οπως μας συμφερει!
      Ειναι φιλοι μας οι γερμανοι και ποτε κακο λογο για αυτους δεν θα πουμε ειναι το μοτο τους.
      Ο αλλος μαλιστα για να το γιορτασει ανεβασε φωτο του καταδικασμενου για εκληματα κατα της ανθρωποτητας ναζιστη που τον εκλεισαν φυλακη και πεθανε εκει ακριβως που του επρεπε για να μας πεισει κιολας για το εργο του!
      Η απολυτη ανοησια!

    • σημασια εχει να μην ξεχνας και εσυ…………… https://uploads.disquscdn.com/images/4a77457a1c80a3061a423d048c838fdaf08fd7b7c248b18aee2dee687937f9b3.jpg

    • SAMURAI-66

      Η χαρα και οι αγαπη σου για τους ναζι δεν κρυβεται….ειναι που ζεις βορεια κοντα στην λατρεμενη σου χωρα για αυτο!

    • για τη φωτο θα μας πει τιποτα ?? η φωτοσοπ ???

    • George Liverpool

      Ντροπη σου.

    • George Liverpool

      Δεν φταει εκεινη γι αυτο.

    • shaoqing14

      Δεν εγραψα οτι φταιει….

    • Mika

      H διαφορα ομως ειναι οτι η Vw κερδιζε τιτλους, οχι μονο σποραδικους αγωνες, οπως η Toyota… Aυτο λεμε..

    • shaoqing14

      Μα η φαου βε ουσιαστικα μονη της ετρεχε…εναντιων της m sport, της citroen που μετα την εποχη λεμπ ειχε ριξει ολο το βαρος στο wtcc,και της καινουργιας hyundai…λογικο ειναι να κατακτησει τους τιτλους….

    • George Liverpool

      O Ogier ηταν ο κυριος λογος που κατακτουσε τιτλους,μαζι με την δουλεια της ομαδας φυσικα.

    • που το αποδεικνυει και φετος !!!! ημιεργοστασιακη ομαδα…κοντρα σε 2 εργοστασιακες !!! οποτε απολυτα λογικο περσι που σαν εργοστασιακος οδηγος το πηρε !!!

    • George Liverpool

      Σαφως,σταθερος και ανταγωνιστικος παντα,το αξιζε 100%.

  • mtifosi

    Η toyota με ή χωρις την porche καποια στιγμη θα το επαιρνε το πρωταθλημα. Εχουν τεραστιο προυπολογισμο και τεχνολογια…μονο το γεγονος οτι εφτασαν σε αποδοση την porche απο το μηδεν λεει πολλα…

  • 26vega

    δεν καταλαβαινω την επιμονη της τογιοτα στη εμπλοκη με τα μοτορσπορτ αφου 1ον προφανως δεν το’χει(χωρις διαθεση τρολιας και με εξαιρεση τα super gt) και 2ον κατα τη γνωμη μου δεν ταιριαζει με το dna τους.Τα μοτορσπορτ δεν εχουν πλεον σαν στοχο την εξελιξη της αυτοκινησης(τουλαχιστον οσο παλιοτερα) αλλα το μαρκετινγκ και την εικονα της εταιρειας στα ματια του προβατου-καταναλωτη.Δεν ειναι τυχαιο το οτι στους αγωνες κυριαρχουν οι γερμανοιταλοι των οποιων το μεγαλο οπλο για τον προβατο-καταναλωτη ειναι η μοστρα,το στατους και αλλες τετοιες ματαιοδοξες μουφες.Ας μεινει η τογιοτα σε αυτο που κανει καλα,την αξιοπιστια,και ας αφησει το στατους κ τον τρυπιο ντορβα των μοτορσπορτ.

  • Herc

    Ο τραγικος Jose Maria Lopez στερισε το πρωταθλημα κατασκευαστών από την ΤΟΥΟΤΑ.Ηρθε με τους καλυτερους οιωνους, αλλα…..
    Τωρα αυτό που δεν καταλαβαινω.Η LMP2 είναι ενιαιο.Δηλαδη ενας κατασκευαστης σασι, ενας κινητηρα, απλως αλλαζουν οι ομαδες.Εάν ναι αυτό, είναι τραγικο.Εάν δηλαδή καταργούνταν η μεγαλη κατηγορια η ΤΟΥΟΤΑ πχ δεν μπορουσε με δικο τις αυτοκινητο να τρεξει στην μικρη;