Μόνο αναίμακτο δεν θα είναι το Brexit για τους Βρετανούς, αν τελικά γίνει και δεν υπάρξει κάποια κυβίστηση της τελευταίας στιγμής. Η αρχή έγινε από την ανακοίνωση της απόλυσης 400 εργαζομένων από το PSA Group στο το εργοστάσιο της Vauxhall στο Ellesmere Port.


Σήμερα μαθαίνουμε ότι η Honda ανακοίνωσε ότι δεν μπορεί να πληρώσει το 10% “καπέλο” για τα “made in UK” αυτοκίνητα, εάν το Ηνωμένο Βασίλειο επιστρέψει στους κανόνες του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, όταν η χώρα εγκαταλείψει την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2019.

Σε έγγραφο που υποβλήθηκε στην επιχειρηματική επιτροπή του κοινοβουλίου, η Honda δήλωσε χαρακτηριστικά ότι:

Ένα επιπλέον 10% στην τιμή θα καθιστούσε τα οχήματά μας μη ανταγωνιστικά και θα επέβαλε κόστος που δεν μπορούμε να το απορροφήσουμε.

Το έγγραφο δεν αναφέρει τι θα συμβεί εάν τεθεί σε ισχύ αυτό το “καπέλο”, αλλά πιθανότατα η ιαπωνική εταιρεία θα μπορούσε να σταματήσει τις δραστηριότητές της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό θα ήταν ένα σημαντικό πλήγμα, καθώς η Honda απασχολεί στην Αγγλία περίπου 3.400 άτομα, με το εργοστάσιό της στο Swindon να κατασκευάζει το Civic και το CR-V.

  • SAMURAI-66

    Ειναι πασιφανες οτι οι ανακοινωση τους που εχει βαση σιγουρα αποτελει και μετρο πιεσης στην βρετανικη κυβερνηση να τους παραχωρηση μεγαλυτερες φορολογικες απαλλαγες αν οχι και δανεια.
    Οι επιχειρησεις δεν ειναι ευαγη ιδρυματα και αναζητουν το κερδος στον καπιταλιστικο κοσμο μας και με καθε τροπο για να το πετυχουν αφηνουν υπονοουμενα που τρομοκρατουν και ετσι ευκολα πετυχαινουν το σκοπο τους….κατι σαν την δικη μας της ελντοραντο στην χαλκιδικη να πουμε!

  • Smartass

    Σε ποιους να κάνει κυβίστηση την τελευταία στιγμή η Μεγάλη Βρετανία;;;;
    Στα γερμανά;;;

  • Anestis Genk

    Είχα ποντάρει στο μπρέξιτ και κέρδισα, τώρα με τρώει να ποντάρω στο ότι δεν θα γίνει, αλλά αυτό είναι δύσκολο γιατί μπορεί να γίνει και να είναι σαν να μην έγινε.