Το είδαμε χθες στο περίπτερο της Nissan, στην φετινή Αυτοκίνηση και καταλάβαμε από πρώτο χέρι γιατί συμβαίνει αυτό. Παρότι τα νούμερα πωλήσεων είναι συγκεχυμένα, ένα είναι το συμπέρασμα: η δεύτερη γενιά του Leaf θα φέρει ακόμα πιο κοντά την ηλεκτροκίνηση στη ζωή μας. Στην Ελλάδα αναμένεται από τον Μάιο του 2018 και παρότι ακόμα τίποτα δεν είναι φιξαρισμένο, η τιμή του δεν αναμένεται να πλησιάζει τις €40.000, στην πιο ακριβή έκδοση εξοπλισμού.

Πρόσφατα αναφέραμε ότι οι νέες πωλήσεις του πλησίαζαν σχεδόν τις 4.000 μονάδες (3.629 για να είμαι πιο ακριβείς) στον πρώτο μήνα του στην Ιαπωνία, και περίπου ίδιο νούμερο και στην Ευρώπη. Αλλά το νούμερο είναι ακόμα καλύτερο, καθώς εάν εξετάσουμε τις παραγγελίες, όχι τις μη-επιστρέψιμες προκαταβολές, αλλά τις πραγματικές παραγγελίες που κατατέθηκαν μέσω των αντιπροσώπων, τα νούμερα αυξάνονται.

Αυτό δεν μας εκπλήσσει, καθώς το Leaf είναι το #1 ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλείται παγκοσμίως, και η νέα γενιά λέγεται ότι κατάφερε 14.000, 19.000 ή ακόμα και 23.000 μονάδες κατά τον πρώτο μήνα της διαθεσιμότητας του.

Ορισμένες αναφορές σημειώνουν ότι συνολικά στην Ιαπωνία υπήρξαν 9.600 παραγγελίες, μόνο τον Οκτώβριο, με τη Nissan να εκπληρώνει 3.629 εξ’αυτών, καθώς στη συνέχεια είχε να αντιμετωπίσει το σκάνδαλο επιθεώρησης, που σταμάτησε τις παραδόσεις σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της Ιαπωνίας.

Αν δεν είχε συμβεί αυτό στις 19 Οκτωβρίου, πιθανότατα θα είχε παραδώσει όλες τις παραγγελίες και στην Ευρώπη θα είχαν ξεπεράσει τις 4.000 πωλήσεις, κάτι που σημαίνει ότι συνολικά θα ήταν κοντά στις 14.000 παραδόσεις. Όμως, οι παραγγελίες υπάρχουν.

Σύμφωνα με το μέσο Daily Kanban, όταν οδήγησε το αυτοκίνητο στην Ιαπωνία, στις 2 Οκτωβρίου, η Nissan είχε δεχτεί 19.000 παραγγελίες μόνο στην εγχώρια αγορά. Θεωρητικά μια παραγγελία μετατρέπεται σε πώληση, όταν η εταιρία παραδώσει το αυτοκίνητο. Έτσι, αν στην πραγματικότητα είναι 19.000 μόνο στην Ιαπωνία, μαζί με αυτές της Ευρώπης, ο αριθμός φτάνει τις 23.000 μονάδες για το νέο Leaf, κατά τον πρώτο μήνα διαθεσιμότητάς του.

Και η Nissan τρίβει τα χέρια της…

  • SAMURAI-66

    Οπως το ειχα προβλεψει κατα την εμφανιση του τα νεοτερα χαρακτηριστικα εφαρμοσμενης τεχνολογιας η αυξημενη αποδοση σε αυτονομια και το εξαιρετικα ομορφο πλεον σε σχεδιαση leaf ηταν θεμα χρονου να πετυχει της περα απο καθε φαντασια ακομα και της nissan πωλησεις και να γινει μπεστ σελερ και πρωτο στην παγκοσμια αγορα ηλεκτροκινητων οχηματων.
    Μαλιστα αν στα παραπανω συνυπολογισουμε και την τιμη αγορας που δεν την λες και απογοητευτικη στην ελλαδα…αρκετα τα 40 χιλιαρικα φυσικα ομως ας μην ξεχναμε πως αποκτας το κορυφαιο ηλεκτροκινητο στον πλανητη…τοτε μιλαμε για πολυ καλη προταση με μοναδικο μειονεκτημα της οχι και τοσο πολλες σε αριθμο μοναδες φορτισης κατι που ισως αλλαξει στο αμεσο μελλον.

  • mixalhs7

    Στην επομενη 2ετια θα μπουν παρα πολλοι κατασκευαστες στη κατηγορια και ισως η πρωτια στις πωλησεις να αλλαζει χερια διαρκως. Το θεμα ειναι να δουμε να πεφτουν κι αλλο οι τιμες στα μικρα ηλεκτρικα.

  • Smartass

    Πως να μην πουλάει;
    Είναι ωραίο καινούργιου μοντέλο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο Νιssan.
    Ενα μοντέλο που βρίσκει κανείς όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές καινοτομίες.

  • Giannisk

    Αξιόλογο ηλεκτροκίνητο (ίσως και το καλύτερο) με ωραία εμφάνιση και πλήρες σε τεχνολογία. Η τιμή για την Ελλάδα είναι εξαιρετικά απαγορευτική αν συνυπολογίσεις την παντελή απουσία σταθμών φόρτισης.

  • Mika

    Γιατι ειναι πιο αποδεκτο σαν σχημα, κι οχι εμετος σαν το προηγουμενο!

    • Sensei Konstantinos

      Ναι αυτό δεν σου φέρνει εμετό αλλα δυσκοιλιότητα !! αχαχαχ

  • Nikos Schinas

    Εχει ήδη εμφανιστεί στις αγγελίες του car.gr ως καινούριο και τιμή 30.000