Η Toyota δεν θα προσφέρει αυτόνομη τεχνολογία αν δεν είναι 100% ασφαλής

Σχετικά άρθρα

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτές τις ημέρες αναπτύσσουν αυτόνομη τεχνολογία. Μια όμως δηλώνει πως θα προσφέρει στην αγορά αυτόνομη τεχνολογία, μόνο όταν αυτή θα είναι 100% ασφαλής.

Αυτή είναι η Toyota, η οποία παρότι επενδύει τεράστια ποσά στην ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας, δηλώνει πως δεν θα βιαστεί να περάσει στην αγορά τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αν δεν είναι απολύτως ασφαλής, μια επιλογή που θεωρεί πως θα την ανταμείψει σε βάθος χρόνου.

Ο Gill Pratt, επικεφαλής του Toyota Research Institute, που έχει προϋπολογισμό 1 δισ. δολάρια, δήλωσε πως τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα Επιπέδου 5 είναι ο στόχος, αλλά είναι κάτι που κανείς δεν ξέρει πως θα το επιτύχει ακόμη, μιας και απαιτείται ένα σημαντικό άλμα στη τεχνητή νοημοσύνη, άλμα που καμία εταιρία μέχρι σήμερα, δεν μπορεί να κάνει.

Η Toyota υιοθετεί μια σχετικά συντηρητική προσέγγιση που βασίζεται στην ασφάλεια προς τις αυτόνομες τεχνολογίες οχημάτων, με απώτερο σκοπό την εξάλειψη των τροχαίων ατυχημάτων. Όπως είπε ο Pratt:

Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που δεν θα είναι ποτέ υπεύθυνο για ένα τροχαίο, ανεξάρτητα από το τι κάνει ο οδηγός.

Δεν στοχεύουμε στα σημάδια των καιρών. Ο στόχος μας παραμένει ασφάλεια.

Το 92% των αυτοκινήτων που πουλά σήμερα η Toyota στην Ευρώπη, εξοπλίζονται με συστήματα αποφυγής ατυχήματος μέσω των Toyota Safety Sense και Lexus Safety System Plus. Η Toyota το 2020 θα προσφέρει στην αγορά αυτόνομη τεχνολογία Επιπέδου 2 (Highway Teammate), με την εταιρία να παρακάμπτει το Επίπεδο 3 και να πάει απευθείας στο Επίπεδο 4 (Urban Teammate), τεχνολογία που θα παρουσιαστεί κάπου κοντά στο 2022. Η Toyota θέλει να εξασφαλίσει παράλληλα πως η ασφάλεια που θα προσφέρει η αυτόνομη τεχνολογία, θα είναι και προσιτή τιμολογιακά στους πελάτες της.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...

Με ανοιγόμενο πίσω παράθυρο το νέο Toyota 4Runner

Η Toyota συνεχίζει το teasing της νέας γενιάς του 4Runner, με το επερχόμενο off-roader SUV να έχει ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω παράθυρο. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί...