Γεμάτοι περηφάνια είναι οι άνθρωποι της McLaren βλέποντας την 720S να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της στην ευθεία. Το βρετανικό supercar έχει κάνει τα 0-300 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που μπορεί να συγκριθεί με αυτή των hypercars. Πριν από μερικές μέρες, η 720S τα έβαλε με μία κομπρεσοράτη Lamborghini Huracan 805 ίππων, κερδίζοντας εύκολα τη μάχη.


Τώρα, μια άλλη «Ιταλίδα» θέλει να πάρει εκδικηθεί για την αδερφή της. Πρόκειται για αυτή τη λαχανί Huracan, η οποία φορά twin-turbo kit και αποδίδει 900 άλογα. Η διαφορά στη δύναμη δεν είναι καθόλου μικρή, αλλά μη νομίζεις ότι η 720S το βάζει κάτω εύκολα. Πριν δεις το video, θα πόνταρες τα λεφτά σου στην Huracan;

  • Mika

    Δεν πιανεται με τιποτα η ρουφιανα λεμε!!
    Σαν βρεγμενα γατακια εφυγαν μετα τα Huracan!!!
    :p

  • Renesis1

    Η πλάκα είναι οτι η 900αρα Huracan είναι πιο αργή από την 800αρα.. Ακόμα μια φορά βασίλισσα η McLaren και όσον αφορά τους “βελτιωμένους” ταύρους, ζητείται ελπίς και σοβαρός βελτιωτής..

  • Akis-F1 FAN

    Καλά η McLaren το τερμάτισε με την 720s…ούτε τα βελτιωμένα δεν την πιάνουν. Με P1 θέλω πολύ να δω κόντρα…

    Υ.Γ. Η πράσινη juracan φαινόταν να χάνει στις αλλαγές παρόλο που το διπλοσύμπλεκτο που φοράει είναι αστραπή..περίεργο.

    • mixalhs7

      Μα η 720 είναι στην ουσία μια Ρ1 χωρίς ηλεκτροκινητηρα!

    • Akis-F1 FAN

      Ε εντάξει όχι και έτσι…σε επιδόσεις πάντως πρέπει να ναι στα ίδια.

    • mixalhs7

      Οχι κι έτσι? Για σκέψου το καλύτερα!!
      Ίδια μπανιέρα, ίδιος κινητήρας ίδιο σύστημα διεύθυνσης σχεδόν ίδια ηλεκτρονικά μιας και λείπει ο ηλεκτροκινητηρας και διαφορετικά σε σχεδίαση εξωτερικά πανελς.
      Κοίτα μόνο τι επίπεδο στρεπτικης ακαμψίας έχει η 720 στη κατηγορία!!

    • mixalhs7

      Οχι κι έτσι? Για σκέψου το καλύτερα!!
      Ίδια μπανιέρα, ίδιος κινητήρας ίδιο σύστημα διεύθυνσης σχεδόν ίδια ηλεκτρονικά μιας και λείπει ο ηλεκτροκινητηρας και διαφορετικά σε σχεδίαση εξωτερικά πανελς.
      Κοίτα μόνο τι επίπεδο στρεπτικης ακαμψίας έχει η 720 στη κατηγορία!!

    • mixalhs7

      Οχι κι έτσι? Για σκέψου το καλύτερα!!
      Ίδια μπανιέρα, ίδιος κινητήρας ίδιο σύστημα διεύθυνσης σχεδόν ίδια ηλεκτρονικά μιας και λείπει ο ηλεκτροκινητηρας και διαφορετικά σε σχεδίαση εξωτερικά πανελς.
      Κοίτα μόνο τι επίπεδο στρεπτικης ακαμψίας έχει η 720 στη κατηγορία!!

    • stadi

      Αλλος κινητηρας αλλη μπανιερα αλλη αναρτηση….

    • mixalhs7

      Για πες!!

    • stadi

      Η 720 εχει Proactive Chassis Control II και κινητηρα τον 4.0L M840T.

      Μπες στο cars.mclaren.com και δες τα specifications.
      Πως λες οτι ειναι ιδια;

    • mixalhs7

      Επειδη πιστευω πως η βαση της 720 ειναι εξελλιξη οτι εχουμε δει στην Ρ1.
      Τωρα αν εχουν αναβαθμισει πολυ ή λιγο τα εξαρτηματα της Ρ1 η ουσια για μενα παραμενει η ιδια.
      Βαση του λινκ σου δεχομαι καλοπροεραιτα πως εχουν γινει αναβαθμισεις ανασχεδιασμοι στα παντα και δεν ειναι μαρκετινγκ και επαναδιατυπωνω την αποψη μου γραφοντας πως η 720 ειναι μια αναβαθμισμενη Ρ1 χωρις ηλεκτροκινητηρα.
      Πραγμα λογικο αφου μελλοντικα η πιο δυνατη Ρ14 θα βασιστει στην 720!

    • Akis-F1 FAN

      Όπως είπε και ο φίλος stadi…ο κινητήρας είναι ( για πρώτη φορά ;-P ) διαφορετικός, όπως και το monocell που είναι το 2.0…τώρα αναρτήσεις, κιβώτιο, ηλεκτρονικά κτλ εντάξει δε γίνεται να ανακαλύψουν ξανά τον τροχό λογικό να είναι μια εξέλιξη της P1…όλες οι εταιρείες αυτό κάνουν…από αεροδυναμική επίσης είναι τελείως διαφορετική και έχει και την καινοτομία στα φωτιστικά. Όχι ότι είναι “υποτιμητικό” να την πει κανείς P1 χωρίς ηλεκτροκινητήρα αλλά μια προσβολή νομίζω θα την ένιωθαν οι μηχανικοί που την έφτιαξαν.

    • mixalhs7

      Ποσο διαφορετικος μπορει να ειναι ενας κινητηρας που του αυξανεις μονο την χωριτικοτητα απο τα 3,8 στα 4λτ?
      5%10%?
      Η βαση παραμενει η ιδια εκτος κι αν ειναι 100% νεος κινητηρας και δεν το εχω προσεξει!! Το ιδιο ισχυει για τη μπανιερα!! Η αλλαγη στη σχεδιαστικη γλωσσα φυσικα και επιρρεασε την αεροδυναμικη με χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτο που ανεφερες!!
      Προσωπικα δεν πιστευω να ενιωθαν προσβολη οι μηχανικοι της μακλαρεν μιας και δεν εχω συναντησει καποιο στελεχος οποιασδηποτε αυτο/νιας να προσβαλετε απο τη χρηση οικονομιων κλιμακας. Το αντιθετο θα ελεγα!! :-)))

    • Akis-F1 FAN

      Για τον κινητήρα νομίζω πρέπει ν έχουν βγάλει και βίντεο, αλλά έχουν κάνει πολλά περισσότερα από το να αυξήσουν τη χωριτηκότητα από τα 3,8 στα 4 λίτρα. Γενικά η 720s πρέπει να είναι το πρώτο αμάξι στην γκάμα της McLaren που πραγματικά είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα που είχαν την ίδια μπανιέρα και τον ίδιο κινητήρα ( σε χωριτικότητα γιατί από πλευράς εξαρτημάτων είχαν και εκεί αρκετές διαφορές ). Γι αυτό μου φάνηκε περίεργο να την λες P1 χωρίς ηλεκτροκινητήρα…είναι πολλά περισσότερα. Με την ίδια λογική μπορείς να πάρεις την GT2 RS και να πεις είναι μια carrera με φτερούγες και 300 παραπάνω άλογα…κάτι που φυσικά δεν ισχύει.

    • mixalhs7

      Η GT2RS ειναι μια μοντιφαρισμενη turbo S η οποια με τη σειρα της βασίζετε στην carrera 4S οπως ολα τα μοντελα του GTdepartment. Ο σκελετός ειναι κοινος και αλλαζουν τα περιφεριακα πανελς αναλογα την εκδοση!
      Νομιζω και η ΜακΛαρεν ακολουθει την ιδια λογικη πράγμα φυσιολογικο αν το δεις απο την σκοπια της συνεχούς εξέλιξης και των οικονομιών κλιμακας! Παντως καποιο αθρο του τυπου η Ρικιαρντο φτιαχνει ολοκαινουργιο κινητηρα για την 720 δεν εχω συναντήσει!!

    • Akis-F1 FAN

      Το ίδιο λέμε πάνω κάτω…εντάξει δε γίνεται κάθε μοντέλο να είναι ολοκαίνουριο…βασίζεται ως ένα βαθμό στα προηγούμενα με κάποιες διαφορές/βελτιώσεις…δε θα ήταν και συμφέρον όπως είπες και συ να γίνεται κάτι άλλο και θα πήγαινε χαμένη και η γνώση που αποκτήθηκε από το προηγούμενο…αλλά εντάξει δε γίνεται για κάθε μοντέλο που μιλάμε να λέμε : Ααα είναι αυτό χωρίς το τάδε εξάρτημα η Ααα είναι αυτό με μια φτερούγα ;-P

    • Akis-F1 FAN

      Το ίδιο λέμε πάνω κάτω…εντάξει δε γίνεται κάθε μοντέλο να είναι ολοκαίνουριο…βασίζεται ως ένα βαθμό στα προηγούμενα με κάποιες διαφορές/βελτιώσεις…δε θα ήταν και συμφέρον όπως είπες και συ να γίνεται κάτι άλλο και θα πήγαινε χαμένη και η γνώση που αποκτήθηκε από το προηγούμενο…αλλά εντάξει δε γίνεται για κάθε μοντέλο που μιλάμε να λέμε : Ααα είναι αυτό χωρίς το τάδε εξάρτημα η Ααα είναι αυτό με μια φτερούγα ;-P

    • Akis-F1 FAN

      Ε εντάξει όχι και έτσι…σε επιδόσεις πάντως πρέπει να ναι στα ίδια.

    • Akis-F1 FAN

      Ε εντάξει όχι και έτσι…σε επιδόσεις πάντως πρέπει να ναι στα ίδια.

  • pfffffffff αυτη η βρετανιδη αρχιζει να μας κανει κομπλεξικους !!!! :-P

    • Mika

      Που να ηταν κι ομορφη μπροστα!
      :p

  • LEO

    Δεδομενου οτι ειναι 700 ροδα με ανωτερο κιβωτιο, αεροδυναμικη, και λιγοτερο βαρος, χρειαζεται να ειναι 150 ροδα περισσοτερα το λαμπο για να το περασει.

    Μιλαμε πλεον για μια γενια μπροστα το μακλαρεν.

  • LEO

    Δεδομενου οτι ειναι 700 ροδα με ανωτερο κιβωτιο, αεροδυναμικη, και λιγοτερο βαρος, χρειαζεται να ειναι 150 ροδα περισσοτερα το λαμπο για να το περασει.

    Μιλαμε πλεον για μια γενια μπροστα το μακλαρεν.

  • LEO

    Δεδομενου οτι ειναι 700 ροδα με ανωτερο κιβωτιο, αεροδυναμικη, και λιγοτερο βαρος, χρειαζεται να ειναι 150 ροδα περισσοτερα το λαμπο για να το περασει.

    Μιλαμε πλεον για μια γενια μπροστα το μακλαρεν.