Μετά τις διαρροές των προηγούμενων ημερών, η Daihatsu παρουσιάζει επίσημα τη νέα γενιά του Terios. Η παρουσίασή του έγινε στην Ινδονησία, με το μοντέλο να μεγαλώνει σε διαστάσεις, με το μήκος του να φτάνει τα 4.445 mm.

Σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από το FT Concept και προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, την G και την TRD Sportivo. Κίνηση παίρνει από έναν 1.500αρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 109 ίππων που συνδυάζεται είτε με ένα 5-τάχυτο μηχανικό, είτε με ένα 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να περνά στον πίσω άξονα.

Στο εσωτερικό συναντάμε μεταξύ άλλων 7″ οθόνη αφής, κλιματισμό, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, χρωμιομένα διακοσμητικά και κάμερα οπισθοπορείας.

  • ionized

    σαν κακο κινεζικο δεν ξερω και εγω τι μοιαζει..ελεος

  • SAMURAI-66

    Αν το φερει με τα σηματα της η toyota εδω θα κανει χρυσες δουλειες….το σαλονι του περιποιημενο και ευρυχωρο δειχνει ενω το υπολοιπο συνολο αρκετα συμπαθητικο.

    • δηλαδη λες πως ο ελληνας θελει την ταμπελα του ???

    • SAMURAI-66

      Οχι απλα απο την στιγμη που κακος για μενα δεν υπαρχει η daihatsu στην ελλαδα,ειναι η μοναδικη 100% ιαπωνικη εταιρεια και οσοι εχουν μοντελο της μπορουν να βεβαιωσουν τι θα πει να εισαι κατοχος τους,δεν θα ηταν κατακριτεο να το ντυσει με το δικο της ονομα η toyota και να το εισαγει στην ελληνικη αγορα οπως και στην υπολοιποι ευρωπη κατασκευαζοντας ισως και στα εντος της ηπειρου μας εργοστασια της.
      Ουτως η αλλως το terios εκανε τρελες πωλησεις στην ελλαδα αν και καπως ακριβο,γιατι οχι και αυτο λοιπον.

    • 2 πραματα…
      1ον αρα και η VW σεβομενη την ιστορια της SKODA kai tis SEAT….καλα κανει και βγαζει φωτοτυπιες με το ονομα τους!!!
      2ον αφου ειναι τοσο καλο…..γιατι απλα να μην το φερει με το ονομα της Daihatsu ??

    • shaoqing14

      Αυτο ειναι που λεμε ο καθενας με τον πονο του,που κολλαει το group με την daihatsu?υπαρχουν πολλα μοντελα daihatsu που ξεχωριζουν απο toyota μπορεις να τα δεις και μονος σου,καμια σχεση με της φωτοτυπιες του γκρουπ!

    • εγω βλεπω οτι ολοι σιγα σιγα εχουν ξεκινησει τις φωτοτυπιες απλα κανετε πως δεν το βλεπετε !!

    • shaoqing14

      Να και σε κατι που η φαου βε εχει την πρωτια,οποιος εχει την μυγα μιγιαζεται μπαμπη…

    • δες η εγω μυγιαζομαι……..αλλα ειναι κατι που το εχω ”αποδεχτει” λογο οικονομιων κλιμακας…..
      η μαλλον εθελοτυφλεις με αυτο που βλεπεις να σου χτυπαει την πορτα !!

    • shaoqing14

      Οταν πουλας πορσε σε τιμη που φτανει μεχρι τον ουρανο και στην πραγματικοτητα ειναι ενα φαου βε τουαρεγκ και αντιστοιχα τα αουντι που ειναι στην πραγματικοτητα σκοντα και τα πουλας σε διπλασια τιμη και παραπανω λογο ταμπελας αυτο λεγεται σκετη κοροιδια στον καταναλωτη,καμια σχεση δεν εχουν οι φωτοτυπιες του γκρουπ με την συγκεκριμενη περιπτωση του terios!

    • μου θυμιζεις το ανεκδοτο που λεει ενας…..
      κοπελια για 5 ευρω θα εκανες ερωτα μαζι μου ??? και αυτη του απαντα γιατι με περασες ανωμαλε…..!!???
      μετα της λεει…..κοπελια για 1.000.000 ευρω θα εκανες ερωτα μαζι μου ????
      και του απαντα….χμμμμμμ ..ναι !!!
      και αυτος μετα απαντα…..
      το τι εισαι το ξεκαθαρισαμε…τωρα προσπαθουμε να τα βρουμε και στην τιμη !!

    • mixalhs7

      Δηλ η skoda εξ αρχής σχεδιάζει παράγει και τα δίνει αυτούσια στην audi?

    • SAMURAI-66

      Το να βγαλεις ενα μοντελο η δυο και να τα ριξεις στην αγορα φαινεται λογικο και το κανουν οι δυο ιαπωνες στην ασιατικη ηπειρο και στην ιδια την ιαπωνια για λογους κοστους αλλα με την δικη τους ταυτοτητα παντα και τα αυτονομα χαρακτηριστικα τους.
      Στην ευρωπη δεν το εκαναν ποτε,και πολυ σωστα κατα την αποψη μου,γιατι θα ειχαν προβλημα αποδοχης δημιουργωντας μοντελα-ζομπι κατι που θα ηταν και για τα δυο ονοματα καταστροφικο.
      Το να κανεις ομως βιοτεχνια φασον κυριολεκτικα καθε σου μοντελο με αλλο σημα λεγεται ανοησια και ενδεια σκεψης στερηση προοδευτικου χαρακτηρα και μυαλο τελειως συντηρητικο,ειναι αυτο ακριβως που κανουν στο group δεκαετιες τωρα και σε αλλο αρθρο δικαιολογημενα τους κραζει για τον τροπο τους αυτο η aston martin.
      Η daihatsu πηρε αποφαση γιατι οικονομικα δεν της ηταν βιωσιμο να αποχωρηση απο την ευρωπη οποτε να επιστρεψει δεν το βλεπω αμεσα αν δεν αλλαξουν οι καταστασεις και βεβαια ποτε δεν θα τολμουσε η toyota να φερει ενα και μοναδικο μοντελο της στα δικα μας μερη γιατι αυτο θα ηταν σχεδον παραλογο,πρεπει να στησεις και παλι αντιπροσωπους,οπως και σιγουρα ανεπιτρεπτο απο την πλευρα του μικροτερου συνετερου της που με τιποτα δεν θα εδινε το οκ.
      Η μοναδικη λυση και περιπτωση ειναι να το διαθεσει με το σημα toyota αν και οποτε γινει σε μια κατηγορια που τραβαει δυναμικα στην αγορα και προσθετει μεγαλες πωλησεις.

    • λες ” οι δυο ιαπωνες στην ασιατικη ηπειρο και στην ιδια την ιαπωνια για λογους κοστους αλλα με την δικη τους ταυτοτητα παντα και τα αυτονομα χαρακτηριστικα τους.
      Στην ευρωπη δεν το εκαναν ποτε,και πολυ σωστα κατα την αποψη μου,γιατι θα ειχαν προβλημα αποδοχης δημιουργωντας μοντελα-ζομπι κατι που θα ηταν και για τα δυο ονοματα καταστροφικο.”
      ακριβως αυτο….ο καθενας επικεντρωνεται στο target group του αναλογα !!!
      λες ”Το να κανεις ομως βιοτεχνια φασον κυριολεκτικα καθε σου μοντελο με αλλο σημα λεγεται ανοησια και ενδεια σκεψης στερηση προοδευτικου χαρακτηρα και μυαλο τελειως συντηρητικο,ειναι αυτο ακριβως που κανουν στο group δεκαετιες τωρα και σε αλλο αρθρο δικαιολογημενα τους κραζει για τον τροπο τους αυτο η aston martin.”

      ως προς τι η ανοησια ???θα συμφωνουσα απολυτα μαζι σου…αν δεν πουλουσαν !!! οπως βλεπεις αυτη η τακτικη πουλαει..και εχει το κοινο της !!! ειναι σαν να σε πω εγω..πως επειδη το AURIS/PRIUS το εχουν κραξει ”ολοι” για το σχεδιαστικο κομματι οτι ειναι ανοησια….ειναι ομως ???οπως υπαρχουν ατομα που αποδεχοντε τον σχεδιασμο των ιαπωνικων…ετσι υπαρχουν και ατομα που αποδεχοντε τον σχεδιασμο των γερμανικων που λες….
      οσο για την AM ειμαστε σιγουροι γιαυτο που ειπε ??εχουμε καταλαβει τη δηλωση της ???

    • SAMURAI-66

      Ενα και μονο θα σου πω.
      Υπαρχει περιπτωση να μην πουλησουν τα του vw group οταν εχουν απο πισω τους ολα μα ολα τα δικτυα που ασχολουνται με το αυτοκινητο,και δεν ειναι δικα μου λογια αλλα πολλων αλλων και μεσα στο παρον site,τους εχουν σε εκτιμηση τα παιζουν καθε μερα αφιερωνουν δεκαδες αρθρα για αυτα μας τα παρουσιαζουν σαν κατι ξεχωριστα και φυσικα περνουν χοντρη διαφημιση απο αυτους οσο και αν αυτα ειναι μεταξυ τους ιδια σαν δυο σταγονες νερο οσα σκανδαλα και αν κανουν οσες κατηγοριες και να τους βαρυνουν?
      Ενα απλο παραδειγμα….βρισκεσαι σε ενα site που η 8 στης 10 καθημερινες του ειδησεις ειναι γερμανικου ενδιαφεροντος αλλες σοβαρες και αλλες τελειως μα τελειως ανουσιες αλλα προβαλονται γιατι πρεπει και δεν το θεωρω καθολου τυχαιο.
      Τα υπολοιπα τα εχω αναπτυξη πιο πανω και δεν χρειαζεται αλλη συνεχεια πιστευω γιατι θα παρει πολυεκταση η συζητηση και δεν εχω την διαθεση…μεχρι εδω φτανει.

    • Συγγνώμη που παρεμβαίνω, προσωπικά ποσώς με ενδιαφέρουν οι προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, μαζί σου να είσαι βαμμένος “άσπρος”, ή ο άλλος να είναι βαμμένος “μαύρος” και ο παράλλος “κόκκινος”… δεν το κατανοώ γιατί μιλάμε για υλικά αγαθά, αλλά το σέβομαι απόλυτα μέχρι το σημείο που δεν θίγεται η δουλειά που γίνεται στο site…το οποίο έγινε αυτό που έγινε γιατί έχει σαν “εικόνισμα” την αντικειμενικότητα…οπότε δεν δέχομαι να σπιλώνεις με ασυναρτησίες την δουλειά μας…
      και όχι, τα στατιστικά σου για την θεματολογία είναι λάθος!
      και επειδή εκτιμώ ότι παρότι έχεις τις δικιές σου πεποιθήσεις, δεν μπλέκεις σε “καβγάδες” και προσωπικές αντιπαραθέσεις, αυτό που κάνεις δεν σε τιμά…
      εδώ παίζονται τα πάντα και έχει αποδειχθεί επανειλημμένως

    • mixalhs7

      Ένα απο τα κακά της μεταπολιτευσης ήταν πως εκπαίδευσε γενιές νεοελλήνων βιάζοντας συστηματικά και μεθοδευμένα την κοινή λογική σε σημείο όπου η σκέψη τους μπορεί να φτάσει μέχρι τη συνωμοσία και το λάδωμα.
      Κανένα φιλτράρισμα πληροφορίας.
      Η άσπρο ή μαύρο.
      Μέχρι εκεί.
      Χαρακτηριστικο παράδειγμα αυτό εδώ.
      Το ΑΒ ανεβάζει θέματα για το vag άρα τα ”παίρνει” απο αυτούς, αφού ξέρουμε μια περίπτωση που κάποιος άλλος τα ”πήρε”.
      Οτι το vag (και το καθε vag) με τόσες εταιρείες που εχει φροντίζει να υπαρχει υλικό που μπορούν να χρησιμοποιουν τα χιλιάδες σαιτς που υπάρχουν στο κόσμο για να γεμίζουν καθημερινά τη θεματολογία τους, ενώ άλλες εταιρείες απλά δεν εχουν τοσα πολλα θεματα ή δεν έχουν ”κάτι να πουν” δεν περνά απ το μυαλό του μέσου νεοΕλληνα.
      Αρκεί να βγει να κάνει τον ιεροκήρυκα στο τσατ.
      Κατάντια..

    • Mika

      Κοινη πρακτικη ορισμενων, δυστυχως, χρονια τωρα..

    • thymios tsilimparis

      Σύγχυση…
      Έχουμε μια απλή φωτοτυπία και (για μια ακόμη φορά) φοράς τα οπαδικά γυαλιά που δεν σου επιτρέπουν να δεις την πραγματικότητα. Όλα αυτά τα “με τη δική τους ταυτότητα” κτλ είναι μπούρδες.
      Μιλάμε για μια απλή φωτοτυπία, όπως φωτοτυπία είναι τα δεκάδες μοντέλα που βγάζουν οι Ιάπωνες παραδοσιακά εντός Ιαπωνίας: βγαίνουν δεκάδες εκδόσεις-παραλλαγές του ίδιου θέματος για κάτι Κορόλες που η διαφορά τους είναι τα φλας και οι ταπετσαρίες.
      Όσο λοιπόν κι αν συμπαθώ την Τογιότα (λιγότερο τα τελευταία χρόνια, αλλά τη συμπαθώ) κι όσο κι αν αντιπαθώ το vag , η αντικειμενική αλήθεια είναι οτι μιλάμε για ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. Κι όλα αυτά τα περι ταυτότητας και διαφορετικότητας καλό θα είναι να είσαι σε θέση να τα αποδείξεις, αλλιώς είναι απλά αερολογίες.
      Στα του αυτοκινήτου τώρα, θα μπορούσε πολύ άνετα να είναι ένα μικρό Honda, έχει παρόμοια μούρη με Jazz, CR-V και Odyssey. Στενό, ψηλό, και περισσότερο SW παρά μάχημο σαν τα προηγούμενα.
      Κακό για μένα.

  • Smartass

    Ένας σοβαρός κατασκευαστής αυτοκινήτων όπως η Daihatsu εξελίσσει τα μοντέλα του.
    Οι αλλαγές από το Terios mk1 έως το Terios mk3 είναι τεράστιες!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/269215fce0bcd2a3107ca7e62b202e1697463da2d3d0060978908fd409324599.jpg

  • shaoqing14

    Εχει αναβαθμιστει εξωτερικα αν και πρωτιμω την προηγουμενη γενια,θα επρεπε να εχει και τετρακινητη εκδοση.

  • Mika

    Κακη κινεζικη αντιγραφη μοιαζει, και τολμω να πω φτηνιαρικη….
    Το προηγουμενο ηταν πανεμορφο και κλασεις ανωτερο..

  • Mika

    Κακη κινεζικη αντιγραφη μοιαζει, και τολμω να πω φτηνιαρικη….
    Το προηγουμενο ηταν πανεμορφο και κλασεις ανωτερο..