1Πρόλογος

Για το κλείσιμο της σεζόν ετοιμάζεται η Formula 1, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Abu Dhabi, αφού τα πετροδόλαρα των Αράβων έχουν εξασφαλίσει ότι ο τελευταίος αγώνας θα πραγματοποιείται στο Yas Marina Circuit, παρόλο που οι περισσότεροι οπαδοί θα θέλαμε αυτό να συμβαίνει στο Interlagos της Βραζιλίας.

Εν αντιθέσει με πέρυσι, όπου δεν είχε κριθεί η μάχη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, φέτος ο Lewis Hamilton συμμετέχει στο Grand Prix ως τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Ο Βρετανός δεν έχει τίποτα να χάσει και, με τον φρέσκο κινητήρα που πήρε στο Βραζιλιάνικο Grand Prix, θα τρέξει και πάλι στις μέγιστες ρυθμίσεις, σε μια προσπάθεια να κατακτήσει την τέταρτή του νίκη στην πρωτεύουσα των Αραβικών Εμιράτων.

Το ίδιο θα προσπαθήσει να κάνει και ο Sebastian Vettel, προκειμένου να πάρει την πρώτη νίκη της Ferrari στη συγκεκριμένη πίστα, μία από τις τέσσερις πίστες στο καλεντάρι που δεν έχει κερδίσει η Scuderia, μαζί με Sochi, Μπακού και Austin. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη πίστα κέρδισε για προ-τελευταία φορά ο Kimi Raikkonen, πίσω στο 2012 με την τότε Lotus, τη σημερινή Renault.

Παρά τη φανερή μειωμένη ανταγωνιστικότητα στη Βραζιλία, η Red Bull είναι πάντα μια ομάδα που δεν μπορείς να ξεγράψεις. Σίγουρα, οι δύο μεγάλες ευθείες δεν ευνοούν την RB13, αλλά ιδιαίτερα το τελευταίο κομμάτι θα πρέπει να ταιριάζει στο αυστριακό μονοθέσιο. Επιπλέον, ο Daniel Ricciardo είναι εφτά βαθμούς μπροστά από τον Raikkonen, κάτι που σημαίνει ότι ο Αυστραλός ενδέχεται να χάσει τη δεύτερη θέση, ιδιαίτερα αν εγκαταλείψει.

Το βαθμολογικό ενδιαφέρον βρίσκεται στις πιο πίσω θέσεις, αφού οι Toro Rosso, Renault και Haas βρίσκονται εντός έξι βαθμών, και η γαλλική εταιρεία θα χρειαστεί όλο το ταλέντο των Nico Hulkenberg και Carlos Sainz, αλλά και την αξιοπιστία του R.E.17 για να πάρει την έκτη θέση από την STR.

Οι οδηγοί θα χρησιμοποιήσουν φυσικά τις τρεις πιο μαλακές γόμες, δηλαδή την ultrasoft, την πολύ μαλακή και τη μαλακή, με την πρώτη να έχει φυσικά την τιμητική της. Δύο είναι οι ζώνες που έχουν οριστεί από τη FIA: η πρώτη ξεκινάει 390 μέτρα μετά τη φουρκέτα της Στροφής 7, μέχρι τα φρένα για τη Στροφή 8, όταν το σημείο ανίχνευσης βρίσκεται 40 μέτρα πριν τη Στροφή 7. Η δεύτερη ζώνη ξεκινάει στην κορυφή της Στροφή 10, όταν το σημείο ανίχνευσης τοποθετήθηκε 50 μέτρα πριν τη Στροφή 9.

2Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά

3Τα περσινά highlights από μία διαφορετική ματιά

4Ο Vettel μπαίνει το club των Πρωταθλητών ως ο νεότερος στην ιστορία, το 2010

5Η νίκη και το επικό team radio του Raikkonen, το 2012

6Ο αστραπιαίος γύρος του Alonso, το 2012

7Η μεγαλύτερη ερώτηση στην ιστορία του αθλήματος, το 2014

8Η φετινή συνέντευξη Τύπου των οδηγών

9Ο τελευταίος γύρος του περσινού αγώνα

  • xtra

    δεν δουλευουν τα βιντεο :-( !!!