Τι περισσότερο χρειάζεσαι για να πειστείς πως η νέα BMW M5, παρότι πλέον τετρακίνητη, μπορεί να καταστρέφει τα πίσω ελαστικά της driftάροντας;

Στο τιμόνι της συγκεκριμένης Μ5 βρέθηκε ο οδηγός αγώνων Timo Glock και όπως θα δεις, μας χαρίζει ένα τεραστίων διαστάσεων driftάρισμα με μεγάλη ταχύτητα.

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από τον V8 4,4-λίτρων biturbo κινητήρα που αποδίδει 600 άλογα μεταξύ 5.600 και 6.700 σ.α.λ με 750 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας Efficient, Sport, and Sport Plus. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα.

Η μεγάλη αλλαγή είναι πως η νέα M5 είναι τετρακίνητη. Αλλά! Η BMW έχει τοποθετήσει στη νέα M5 το σύστημα Μ xDrive, μια τεχνολογία που της επιτρέπει να μετατρέπεται από τετρακίνητη σε πισωκίνητη, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού, με το πάτημα ενός κουμπιού. By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς.

Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.

Αναλυτικές λεπτομέρειες για τη νέα BMW M5 μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • mother1russia

    Αμαξι που κανει τα παντα

    • MPAMPIS

      axaxxxx πάλι μας έκανες να γελάσουμε !! (7:32)

    • mother1russia

      Ας κανει τα ντριφτ αυτα η Τζουλια με τους μαυρους να μου κοπουν τα γελια , ο χρονος της για μενα κλαιν μαιν

  • xoul

    Το απολυτο σενταν!!!

    • MPAMPIS
    • xoul

      Το πιο ειναι γρηγοροτερο σε πιστα δεν νομιζω να παιζει καποιο ρολο οταν μιλαμε για σενταν…Αν μιλουσαμε για αγωνιστικα τοτε θα μετρουσε ο χρονος.Το 95% των αναγνωστων του blog εδω μεσα εχουν ενα ως μοναδικο κριτηριο τους χρονους που ειναι το πιο ασημαντο οταν μιλαμε για αμαξια μη αγωνιστικα.

    • αποψη μου ο χρονος δειχνει τι μπορει πραγματικα να κανει το αυτοκινητο αλλα πισω απο εμπειρα χερια !
      για μενα το ζητημα ειναι τι μπορει να δωσει στον μεσο οδηγο….
      πχ η 911 GT3 εχει γραψει 7.53 ενω το GOLF CLUBSPORTεχει γραψει 7.47…….
      ε με ποιο πιστευεις οτι θα πηγαινεις εσυ πιο γρηγορα ??????

    • xoul

      Μπαμη οταν μιλαμε για αυτοκινητα μιλαμε για ενα συνολο που σου προσφερει καποια πραγματα οπως ανεση, ασφαλεια, οικονομια, ευχαριστηση,βολικοτητα σε διαφορους τομεις οπως το ποσα καθισματα εχει και τον ογκο του και πολλα αλλα πραγματα.Οταν λοιπον μιλαμε για σενταν δεν μπορεις να τα συγκρινεις με κριτηριο τον χρονο σε πιστες ο οποιος στο συγκεκριμενο παραδειγμα δε νομιζω να εχει και καμια τεραστια διαφορα.Η δικη μου αποψη ειναι οτι η Μ5 ειναι πιο ολοκληρομενο σενταν απο την τζουλια για αυτα που μπορουν να σου προσφερουν τα 2 αμαξια.

    • στην κατηγορια που παιζει η Μ5/ιουλια και τα υπολοιπα….δεν νομιζω να υπαρχει αυτοκινητο που να μην ειναι ολοκληρωμενο……υπαρχει το τι θελεις εσυ !!!!
      οπως μιας και μιλησες για ανεση….δεν μπορει η καθε Julia/M5/RS/AMG κτλ……να ειναι πχ ανετα οσο οι απλες εκδοσεις….και θορυβο κανουν και πιο σκληρες αναρητσεις εχουνκαι και και….

      αν μου ελεγες ποιο ειναι το πιο ολοκληρωμενο θα σου ελεγα η Μ5…..για τον μονο λογο οτι μπορει να γινει τετρακιντη η πισωκινητη…που αυτο παιζει μεγαλο ρολο στην καθημερινοτητα…..
      αλλα και παλι αυτο ειναι προσωπικη αποψη….ο αλλος μπορει να θελει Ιουλια γιατι του κανει πεισσοτερο κλικ !!!

      και αυτο που ειπα πριν…εστω οτι Lewis παρει την πιο αργη κατα 10sec ΑMG και εγω την Ιουλια……ποιος λες να γραψει καλυτερο χρονο ?? :-D

    • xoul

      Τα χερια του οδηγου παιζουν σιγουρα πολυ μεγαλο ρολο στους χρονους και η διαφορα χρονου που θα καναμε εμεις ειναι χαοτικη σε σχεση με αυτη που θα κανει ενας οδηγος αγωνων σε ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων.Αλλα αυτο που τονιζω εγω ειναι οτι στο blog πλεον η μονη συγκριση που γινεται στα αυτοκινητα ειναι με μοναδικο κριτηριο τον χρονο το οποιο ειναι ενα τοσο ασημαντο πραγμα που θα επρεπε να το αναφερουμε τελευταιο οταν μιλαμε για καθημερινα αμαξια και οχι αγωνιστικα.Οταν θα αγορασεις το επομενο αυτοκινητο σου δεν νομιζω να κοιταξεις πρωτα τι εγραψε στο ring.

    • αυτο σε ειπα…οτι ο χρονος δεν δειχνει τιποτα σοβαρο..απλα ποιο ειναι το γρηγοροτερο στα χερια πισω απο εναν εμπειρο οδηγο…και οτι στο οριο καποιο πρεπει να βγαινει πρωτο !!!

      τωρα εγω σαν ιδιωτης..θα αγοραζα πρωτα αυτο που εχει το πιο μεγαλο πορτμπαγαζ….καιει το λιγοτερο πραγματικα..ειναι οικονομικο στη συντηρηση και γραφει ενα αξιοπρεπεστατο 0-100 γιατι στην ουσια ειναι το μοναδικο που μπορω να απολαυσω απο το αυτοκινητο !!!! :-D

    • xoul

      Ακριβως τα ιδια κριτηρια θα ειχα και εγω στο επομενο αυτοκινητο μου (εκτος απο το πορτμπαγαζ) συμφωνα με τη χωρα που ζουμε και την ηλικια μας.Προσθεσε και την ασφαλεια.
      Οσο για το μεγαλο συν της Μ5 σε σχεση με την τζουλια ειναι και για μενα η επιλεκτικη τετρακινηση γιατι τετοιες ροπες ειναι δυσκολο να τις διαχειριστεις σε εναν αξονα και θα εισαι καθε 3 μηνες για δυαδα λαστιχα.

    • αυτο που επεσ για την επιλεκτικη τερακινηση το ανεφερα και πιο πανω!!!
      + οτι ενα τετρακινητο ειναι πιο φιλικο απο ενα πισωκινητο!!!!

      τωρα για την επιλογη…το πορτ μπαγαζ πιστευω παιζει μεγαλο ρολο αμα εισαι οικογενειαρχης……
      πχ ενας οικογενειαρχης ποιο πιστευεις θα προτιμουσε ενα αυτοκινητο μεαποθηκευτικο χωρο 400 λιτρα και ημικαπτο ???? η ενα με 335 λιτρα και πολλαπλων συνδεσμων…οταν και τα 2 αυτοκινητα παιζουν στα 120ps ???

    • xoul

      Σιγουρα οταν εχεις παιδια θα εχεις και εξτρα αποσκευες αρα διαλεγεις μεγαλο πορτ μπαγαζ, απλα θα εβαζα πιο πανω την οικονομια και το φθηνοτερο σερβις.Μπορεις να παρεις αυτο το κουτι αποσκευων που μπαινει στην οροφη αν χρειαστει σε καποιο ταξιδι να κουβαλησεις πολλα πραγματα.

    • ολα πιστευω εχουν να κανουν με το τι σηκωνει η τσεπη σου και ποια ειναι τα θελω σου…αλλιως τι συμβιβασμους εισαι διατεθημενος να κανεις…..
      αμα πχ και τα 2 που σε ειπα εχουν το ιδιο κοστος για την τσεπη σου….πας σε αυτο με το πιο μεγαλο πορτ μπαγαζ γιατι ειναι πιο πρακτικο….

      αν τωρα το πρακτικο σου κοστιζει πχ + 700 ευρω τον χρονο για την χρηση…τοτε μαλλον δεν θα το προτιμησεις…….αν το μπατζε του ειναι περιορισμενο…και θα πας σε μια λυση κουτας οροφοης οπως ειπες….που εμενα με βρισκει αντιθετο !!!

      γιαυτο οπως εχω πει πολλες φορες…οταν αγορασεις αυτοκινητο…πρεπει να ξερεις γιατι το θελεις!!! πλεον δεν υπαρχει κακο αυτοκινητο..υπαρχει κακη επιλογη !!

    • xoul

      Ακριβως!!Η σωστη επιλογη ειναι σωτηρια για τον κατοχο.Δεν πρεπει να κανεις επιπολαιες αγορες και μετα να μετανιωνεις γιατι δεν διαλεξες αυτο που πραγματικα ειναι το καλυτερο για σενα σε ολους τους τομεις.Το μονο αγοραστικο κοινο που θα διαλεγε αυτοκινητο με κριτηριο τον χρονο που εγραψε στο ring θα ηταν τα 12χρονα και ευτυχως για ολους δεν μπορουν εκτος και αν ειναι αραβας με πετρελαιοπηγη ο μπαμπας!

  • xtra

    ..παραλιγο να γινει η πρωτη μπροστοκινητη M5 δηλαδη !
    Απλα επειδη δεν υπαρχει το αναλογο κουμπι ..

  • sergio360

    Κατα τα αλλα ο Glock το 2008 στο Interlagos δεν μπορουσε να το κρατησει ευθεια με 2 ψιχαλες….

  • sergio360

    Κατα τα αλλα ο Glock το 2008 στο Interlagos δεν μπορουσε να το κρατησει ευθεια με 2 ψιχαλες….

    • σε 10 χρονια εμαθε πολλα !!!!! :-P

    • sergio360

      Χαχαχαχαχαχαχα

    • Mika

      Η πικρα δεν θα τους φυγει ποτε!!!
      :p :p