Η Mazda στην έκθεση του Los Angeles παρουσίασε το ανανεωμένο Mazda6, με τις αλλαγές να εντοπίζονται σε τέσσερα σημεία. Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το εμπρός μέρος του ιαπωνικού sedan έχει αποκτήσει νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα, επανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα, και νέες ζάντες 17 ή 19 ιντσών, κάνοντας το να μοιάζει περισσότερο με το Vision Coupe concept. Η νέα εμφάνιση του, υπογραμμίζει την νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mazda, που δίνει στο αυτοκίνητο μια ώριμη κομψότητα. Ακόμα, το Mazda6 έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ δείχνει και πιο φαρδύ.

Το εσωτερικό είναι εντελώς νέο, το οποίο αποκτά πιο premium αισθητική. Διαθέτει μια εξολοκλήρου επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, με την Mazda να αναφέρει ότι τα μόνο δύο εξαρτήματα που έχουν διατηρηθεί ως είχαν από το pre-facelift μοντέλο, είναι το τιμόνι και μερικά μικρά σχεδιαστικά κομμάτια. Το ταμπλό έχει “τεντωθεί” και δίνει έμφαση σε αιχμηρές γραμμές, διαθέτει νέα χειριστήρια κλιματισμού, ενώ υπάρχουν νέες επενδύσεις ξύλου Sen, δέρματος Nappa και σουέτ.

Τα καθίσματα έχουν επανασχεδιαστεί για να προσφέρουν περισσότερη πλευρική υποστήριξη, ενώ προαιρετικά μπορούν να παραγγελθούν και αεριζόμενα. Ακόμα, η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Mazda Connect είναι 8 ιντσών και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη σουίτα τεχνολογίας i-ACTIVSENSE, που έχει κάμερα 360 μοιρών και ένα σύστημα ελέγχου της ταχύτητας με ραντάρ που μπορεί να φρενάρει το αυτοκίνητο, αλλά και να το επιταχύνει.

Η μεγαλύτερη αλλαγή, όμως, βρίσκεται κάτω από το καπό, καθώς πλέον το Mazda6 εφοδιάζεται με τον νέο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 Τ. Το τελευταίο γράμμα σημαίνει ότι Mazda εισέρχεται στην turbo εποχή, με τον κινητήρα να έχει χωρητικότητα 2,5-λίτρων. Αποδίδει 250 άλογα και 420 Nm ροπής. Φέρει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για καλύτερη απόδοση καυσίμου, ενώ το Dynamic Pressure Turbo χρησιμοποιεί μια μικρή εισαγωγή για την πιο γρήγορη περιστροφή της τουρμπίνας στις χαμηλές στροφές, ενώ έχει ένα μεγαλύτερο άνοιγμα διόδου για τις ψηλότερες σ.α.λ.

Το Mazda6 με τους υπόλοιπους διαθέσιμους κινητήρες είναι διαθέσιμο και με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με τον νέο turbo συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο αυτόματο.

Ακόμα, το πλαίσιο έχει επίσης επαναρυθμιστεί για βελτιστοποίηση της ισορροπίας μεταξύ ακρίβειας χειρισμού και καλύτερο NVH. Αναβαθμισμένο είναι το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, που υπόσχεται βελτιωμένη αίσθηση και απόκριση, ενώ η καλύτερη ηχομόνωση προσφέρει μια πιο ήσυχη καμπίνα.

Τέλος, η Mazda προσφέρει δύο νέα χρώματα, ένα κόκκινο (soul red chrystal) και ένα ασημί (machine gray metallic).

  • Pandal

    Ο πρωτοπόρος της κατηγορίας coupe sedan… όπως πάντα από τα πιο όμορφα της κατηγορίας!

  • costas

    Μεσα εξω εξαιρετικο

  • gv

    αμαξαρα..
    ακριβως κατω απο τους μεγαλους premium ανταγωνιστες βρισκεται αυτο και τιποτε αλλο!
    αναρωτιεμαι τι τιμες συμπιεσης θα εχει σαν skyactive που ειναι και ποσο πιο λιγο θα καιει στη πραξη απο ενα τουρμπο μοτερ αντιστοιχης ιπποδυναμης..

    • DJ_D

      10,5:1

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφο πότε θα ξαναδούμε τη Mazda κι εδώ; Θέλουμε άμεση επιστροφή!

  • SAMURAI-66

    Απλα χαιρεσαι να το κοιτας παλι και παλι και παλι….μακραν οτι ομορφοτερο υπαρχει στον χωρο του με κινητηρα διαμαντι,αλλα οχι για ελλαδα δυστυχως,και σαλοναρα απιστευτη!!
    Παλι εκανε το θαυμα της η κουκλαρα της ανατολης και ασε τους αλλους να ψαχνουν με τα μηδενικα τους!!!

  • giorgos

    πολυ ομορφο το ατιμο

  • MikeLamar

    Η τοποθέτηση κινητήρα turbo πρώτη φορά σε Mazda είναι η απάντηση σε όσους αφελείς είχαν πειστεί από τις σαχλαμάρες της εταιρείας ότι δήθεν είχε βρει το μαγικό τρόπο για να φτιάχνει καλούς και ανταγωνιστικούς κινητήρες με διάφορα αστεία επιχειρήματα και ονομασίες. Καλωσορίζω λοιπόν τη Mazda στην εποχή της σοβαρότητας και αναμένω με ανυπομονησία το επόμενο Mazda 3 με τούρμπο κινητήρες για να το συμπεριλάβω στη μελλοντική λίστα αγορών…

    • GiannhsAtenza

      Κανεις λαθος εδω , δεν λεγαμε για το τουρμπο η οχι , λεγαμε για το downsizing , το οποιο συνεχιζει να μην υπαρχει στην Mazda , οπως επισης λεγαμε για την καταναλωση και τους ρυπους στα οποια παλι η Mazda ηταν μπροσταρης και εκει ειδικα στην Αμερικη που βραβευτηκε κιολας για αυτο…
      Οταν οι τεχνολογιες προχωρησαν μεσα απο τους νεους κινητηρες της Mazda , και οταν ηταν ωριμο να γινει και να ωφελει πραγματικα (και οχι στα ψεματα οπως εδειξαν τα σκανδαλα το ενα πισω απο το αλλο) ενα τουρμπο λογικο ηταν να ερθει…

    • DJ_D

      Αν ήθελε να βγάλει 250 hp από ατμοσφαιρικό έπρεπε να πάει σε 3-3,5 λίτρα, οπότε…

      Και δεν θα είχε και τόση ροπή.

    • GiannhsAtenza

      Τα υπολοιπα αμαξια της κατηγοριας του ειναι τοσα κυβικα (3-4 λιτρα Αμερικη μιλαμε παντα) και ειναι πανω κατω σε αυτα τα αλογα αλλα αρκετα λιγοτερη ροπη , αρα για εκει ειναι τουμπανο και με το παραπανω…

    • Mika

      Συμφωνω απολυτα

  • Grekko

    Λίγο ψόφιο μήπως;
    2.5T 250hp;

  • Mika

    Very classy and elegant