Οι κανονισμοί της Formula 1 για το 2021, κυρίως όσον αφορά τα power units, αποτελούν μεγάλο πονοκέφαλο για τους υπεύθυνους του αθλήματος. Ένας από τους μεγάλους στόχους είναι η μείωση του κόστους, γι’ αυτό και υπάρχουν σκέψεις για τυποποιημένα εξαρτήματα, κάτι που δεν αρέσει στη Ferrari, αφού η ιταλική ομάδα πιστεύει ότι έτσι ίσως χαθεί η ταυτότητα του κάθε κινητήρα.

Το αφεντικό της Formula 1 πιστεύει πως αυτό δε θα συμβεί, όμως στο στρατόπεδο της Mercedes υπάρχουν οι ίδιοι φόβοι, με αποτέλεσμα ο Toto Wolff να απειλεί ανοιχτά με αποχώρηση. Επιπλέον, ο Αυστριακός δεν βλέπει καμία ουσιαστική αλλαγή από τους νέους ιδιοκτήτες, καθώς δεν υπάρχει κάποιο όραμα για το μέλλον του αθλήματος.

Τίποτα. Ενέργειες όπως ο Michael Buffer στο Austin δεν κάνουν το άθλημα καλύτερο. Δεν βλέπουμε κάποιο όραμα. Κανείς δεν ξέρει πού πηγαίνει αυτό το ταξίδι. Το μόνο που ξέρουμε είναι οι πωλήσεις, τα κέρδη έχουν πέσει απότομα. Το σενάριο (της εξόδου) είναι αρκετά πιθανό. Όπως και η Ferrari, αν δεν δούμε αυτό που αντιπροσωπεύει η Formula 1, τότε θα πρέπει να ρωτήσουμε τον εαυτό μας: όχι αν, αλλά πού θέλουμε να λειτουργήσουμε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο υψηλότερο επίπεδο;

Ο 45χρονος ρωτήθηκε για την επιτυχία της Mercedes, και η απάντησή του ήταν μόνο μία: σκληρή δουλειά. Παράλληλα, ο Wolff είπε ότι ρίσκαρε όταν αγόρασε το 30% των μετοχών, αλλά τώρα παραδέχεται ότι ήταν μία από τις καλύτερες επενδύσεις που έχει κάνει, με τον Lewis Hamilton να έχει μερίδιο γι’ αυτό.

Υπάρχει εξαιρετικά σκληρή δουλειά πίσω από όλα αυτά. Ο στόχος να μην εγκαταλείψουμε ποτέ την κορυφή είναι αυτό που κάνει την ομάδα τόσο επιτυχημένη. Από οικονομικής πλευράς, είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις που έχω κάνει. Εκείνες τις μέρες, έπρεπε να πάρω πολλά ρίσκα, να πληρώσω την αγορά. Ωστόσο, με την δέσμευση του Hamilton, η λήψη των αποφάσεων έγινε πιο εύκολη. Αλλά, στην πραγματικότητα με διασκεδάζει να δουλεύω.