Η αλλιώς, θα έχει “love it, or hate it” χαρακτήρα, και δεν θα μοιάζει με το απερχόμενο μοντέλο. Αυτό άφησε να εννοηθεί ο creative director της Land Rover, Gerry McGovern. Αρχικά, ο McGovern είπε ότι το νέο Defender θα πρέπει να είναι σύγχρονο και να διαθέτει τις νέες τεχνολογίες που απαιτεί η εποχή, τονίζοντας:

Οφείλουμε να το παραδεχθούμε. Το προηγούμενο, πούλησε κάτι παραπάνω από 2 εκατ. αυτοκίνητα μέσα σε 68 χρόνια. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι το Evoque, στα 5-6 χρόνια κυκλοφορίας πούλησε περισσότερα από 700.000 αυτοκίνητα! Για να δικαιολογηθεί η επένδυση, το νέο Defender πρέπει να είναι ένα παγκόσμιο όχημα. Οι μελλοντικοί πελάτες δεν θα έχουν προκαταλήψεις και για να τους πείσεις να έρθουν στην μάρκα, θα πρέπει να αγοράσουν το Defender για την αξία του.


Το νέο Defender θα διαθέτει καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες και για να συμβεί αυτό, θα εξοπλίζεται με μια σειρά από τεχνολογίες, που θα είναι πιο προηγμένες από αυτές του νέου Discovery. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει κατά μήκος τοποθετημένο τον κινητήρα, θα έχει το ίδιο μεταξόνιο με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά θα είναι πιο συμπαγής σε διαστάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί με τον τρόπο αυτό η ευελιξία του.

Με τις δοκιμές να έχουν ήδη ξεκινήσει, το νέο Defender θα κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, με την εμφάνιση του να έχει αποφασιστεί και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Jaguar Land Rover, Dr. Ralf Speth, θα είναι φανταστική. Το νέο Defender θα μοιράζεται αρκετά μέρη του με άλλα αυτοκίνητα της Land Rover έτσι ώστε να μειωθεί όσο γίνεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Discovery, δεν θα έχει κάποια “συγγένεια” με τα Discovery Sport και Evoque, ενώ θα προσφέρεται με τουλάχιστον δύο διαφορετικά μήκους μεταξόνια και σε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος.

Η Land Rover εκτιμά πως θα πουλά περίπου 50.000 Defender ετησίως, και το νέο μοντέλο της θα κάνει χρήση του αλουμινένιου monocoque σασί, θα διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση και θα φορά Ingenium κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια.