Η Land Rover παρουσιάζει σήμερα επίσημα τη νέα γενιά του Defender που υπόσχεται πως έχει εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες, αλλά παράλληλα είναι και ένα άνετο SUV για τους δημόσιους δρόμους.

Το νέο Defender προσφέρεται σε τρία διαφορετικά μήκους μεταξόνια και σε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος, με τρεις και πέντε πόρτες. Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία L663, με την Land Rover να έχει θέσει ως στόχο να πουλά 100.000 νέα Defender ετησίως, 5 φορές περισσότερα από όσα πουλούσε η προηγούμενη γενιά, προκειμένου το μοντέλο να γίνει οικονομικά βιώσιμο.

1Εκδόσεις

Αρχικά θα είναι διαθέσιμες δύο εκδόσεις του. Η πιο μικρή έκδοση, η τρίθυρη 90, έχει μήκος 4.323 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ., ύψος 1.927 χλστ. και μεταξόνιο 2.574 χλστ. Στην πεντάθυρη έκδοση 110 έχει μήκος 4.758 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ., ύψος 1.916 χλστ. και μεταξόνιο 3.022 χλστ.

Αργότερα θα προστεθεί και η έκδοση 130 με μήκος 5.100 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ., ύψος 1.915 χλστ. και μεταξόνιο 3.022 χλστ.. Μάλιστα το Defender 130 θα προσφέρεται σε οκταθέσια διάταξη, ενώ το 90 σε πενταθέσια ή εξαθέσια και το 110 σε πενταθέσια ή επταθέσια διάταξη.

2Πλατφόρμα

Το Defender βασίζεται στην αλουμινένια D7x πλατφόρμα και θα είναι διαθέσιμο με 4 πακέτα αξεσουάρ, τα Explorer, Adventure, Country και Urban και σε 6 εκδόσεις εξοπλισμού, τις New Defender, S, SE, HSE, First Edition και New Defender X. Σύμφωνα με την βρετανική εταιρία είναι το πιο σκληροτράχηλο και πιο ικανό όχημα που κατασκεύασε ποτέ, αφού συνδυάζει νέο πλαίσιο και νέες τεχνολογίες.

3Τεχνολογίες

Έχει 29,1 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, γωνία προσέγγισης 38 μοίρες, γωνία αποχώρησης 40 μοίρες και γωνία ράμπας 28 μοίρες, ενώ μπορεί να κινηθεί μέσα σε νερό βάθους 90 εκατοστών.

Έχει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 3.720 κιλών και για πρώτη φορά εξοπλίζεται με το Configureable Terrain Response, ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να βελτιώσει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ώστε αυτές να ταιριάζουν καλύτερα στις συνθήκες εκτός δρόμου. Η τεχνολογία διαθέτει τις λειτουργίες Center Slip Limited, Center and Rear Slip Limited, Wade Sensing, Land Rover All-Terrain Progress Control και ClearSight Ground View.

Επιπλέον, το νέο Defender προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις για την απόκριση του γκαζιού, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης και του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης.

Διαθέτει το Terrain Response 2 σύστημα με χειροκίνητο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και αυτόματου κλειδώματος του πίσω, ενώ μπορεί να εφοδιαστεί και με αερανάρτηση.

4Σχεδίαση

Το νέο Defender φέρει LED φωτιστικά σώματα, με τον σχεδιασμό του να αντλεί ορισμένα ρετρό στοιχεία και από τη προηγούμενη γενιά. Υπάρχουν διαθέσιμες 12 διαφορετικού σχεδιασμού ζάντες, διαστάσεων από 18 έως 22″, με το μοντέλο να μπορεί να βαφτεί στα χρώματα Tasman Blue, Pangea Green, Gondwana Stone, Fuji White, Eiger Grey, Santorini Black και Indus Silver.

5Κινητήρες

Κίνηση παίρνει από δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες. Η έκδοση P300 φορά τον 2,0-λιτρο turbo Ingenium τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων, που χαρίζει χρόνο 0-100 χλμ/ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα.

Η έκδοση P400 φορά έναν νέο εξακύλινδρο Ingenium turbo κινητήρα 3,0-λίτρων που με χρήση ήπιου υβριδικού συστήματος 48V, αποδίδει 400 άλογα με 550 Nm ροπής, Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,1 δευτερόλεπτα. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων υπάρχουν δύο 2,0-λιτροι biturbodiesel, οι D200 και D240 που αποδίδουν 200 και 240 άλογα, ενώ αργότερα θα προστεθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση, ενώ εξετάζεται και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

6Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 10″, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με δυνατότητα Over-The-Air αναβαθμίσεων, ενώ σε αυτό υπάρχουν ελάχιστα φυσικά κουμπιά.