Πριν μια εβδομάδα, η Jeep πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του Wrangler, το οποίο αρχικά θα προσφέρεται με 2 κινητήρες. Πρόκειται για τον Pentastar 3.6-λίτρων V6 κινητήρα απόδοσης 285 ίππων με 353 Nm ροπής που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Ο δεύτερος κινητήρας είναι ένας νέος ήπιος υβριδικός turbo τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0-λίτρων eTorque απόδοσης 268 ίππων με 400 Nm ροπής που διαθέτει μια μπαταρία 48 Volt και μια BISG (Belt Integrated Starter Generator) γεννήτρια/μίζα.
Από το 2019 θα υπάρχει και ένας 3,0-λιτρος EcoDiesel που αναμένεται να αποδίδει κοντά στα 260 άλογα με 600 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα Start/Stop.
Από τα μέσα του 2019 θα προσφέρεται και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει έναν V6 3,6-λίτρων κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh.
Μιλώντας για τον τελευταίο, ο επικεφαλής της αμερικάνικης μάρκας, Mike Manley, δήλωσε ότι η plug-in υβριδική έκδοση του Wrangler ήταν αναπόφευκτη και μοιραία επιλογή, τονίζοντας:
Η “ηλεκτροποίηση” ήταν πάντα στα σχέδια μας για την Jeep-ήταν αναπόφευκτη. Προφανώς οι μηχανικοί μας επικεντρώνονταν στα οφέλη της οικονομίας έχοντας ένα plug-in, αλλά επίσης, λόγω του τρόπου που μπορείς να ελέγξεις την ισχύ και τη ροπή, μπορείς να βελτιώσεις και την ικανότητα του.
Ο Manley δεν έδωσε πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, και κυρίως αν θα μοιράζεται ή όχι μέρη με το Chrysler Pacifica Hybrid, λέγοντας μόνο:
Υπάρχουν (προβλήματα) αν δεν σκέφτεσαι τα πράγματα εκ των προτέρων -σίγουρα. Η συσκευασία των μπαταριών είναι πολύ, πολύ σημαντική, όχι μόνο επειδή θέλεις να βεβαιωθείς ότι δεν θα είναι ενοχλητική τον χώρο της καμπίνας. Για ένα αυτοκίνητο όπως το Wrangler, θέλουμε επίσης να βεβαιωθούμε ότι διατηρούμε την ισορροπία του Wrangler. Όταν εργαζόμασταν σε αυτή την πλατφόρμα θέλαμε να βεβαιωθούμε ότι ήταν αδιάβροχο…και έτσι ήταν ένα σημαντικό μέρος αυτού του Wrangler.