Το βασικότερο χαρακτηριστικό των φετινών μονοθεσίων ήταν η ταχύτητά τους. Οι αλλαγές είχαν σαν αποτέλεσμα να είναι ταχύτερα κατά περίπου πέντε δευτερόλεπτα σε μερικές πίστες συγκριτικά με αυτά του 2015, ωστόσο τα πράγματα ίσως είναι ακόμα καλύτερα το 2018, καθώς οι ομάδες θα κατανοήσουν περισσότερο τους νέου κανονισμούς, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν ταχύτερα μονοθέσια.

Η Pirelli έκανε τις προσομοιώσεις της και ανακάλυψε ότι τα αυτοκίνητα του 2018 θα είναι περίπου δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με φέτος στο τέλος της επόμενης σεζόν. Ο Mario Isola, Racing Manager της Pirelli, λέει πως και τα μαλακότερα ελαστικά θα έχουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης σε αυτό.

Στο ξεκίνημα της νέας σεζόν θα πρέπει να είναι ένα δευτερόλεπτα ταχύτερα στον γύρο, και κατά τη διάρκεια της σεζόν ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να είναι 1 με 1,5 δευτερόλεπτο. Οπότε, στο τέλος της επόμενης σεζόν θα πρέπει να είναι δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα.

Λόγω του συστήματος Halo, η FIA αύξησε το ελάχιστο βάρος κατά έξι κιλά, στα 734 κιλά, όμως η Force India πιστεύει ότι το σύστημα μπορεί συνολικά να έχει σαν αποτέλεσμα αύξηση της τάξης των 14 κιλών. Ξέρουμε ότι δέκα κιλά ισοδυναμούν με περίπου τρία δέκατα στον γύρο, γι’ αυτό και ο Isola πιστεύει ότι η ταχύτητα θα ήταν μεγαλύτερη δίχως το Halo.

Με τα μαλακότερα ελαστικά, τα μονοθέσια θα πρέπει να είναι ταχύτερα. Αλλά, θα πρέπει να θυμάστε ότι υπάρχει επιπλέον βάρος με το Halo, και αυτό θα μας κοστίσει τρία με τέσσερα δέκατα στον γύρο, λόγω του βάρους και των αεροδυναμικών επιπτώσεων.

  • αμα ειναι τοσο γρηγορα…θα σπασουν πιστευω και τα τελευταια ρεκορ που κρατανε απο το 2004 ???!!!
    αλλα μετα ειμαι σιγουρος πως θα βγει ενας καρεκλοκενταυρος και θα μιλησει πως τα μονοθεσια ειναι πολυ γρηγορα……..και πρεπει να βαλουν περιορισμους για την ασφαλεια !!

    • Κούκος

      Γκουχου Γιαρνο γκουχου τρουλι….

    • Γιαρνο εσυ ;;;; 😂😂😂😂😂