Η ανέλπιστη επιτυχία των υβριδικών εκδόσεων της Panamera δημιουργεί πονοκέφαλο στην Porsche, μιας και οι προμηθευτές της δεν μπορούν να καλύψουν την ζήτηση των μοντέλων που αντιπροσωπεύει το 60% των συνολικών πωλήσεων της Panamera.

Η Porsche ζητά από τους προμηθευτές μπαταριών να της παραδώσουν όσο περισσότερες μπαταρίες μπορούν προκειμένου να καλύψουν την ζήτηση. Προς το παρόν, σύμφωνα με τον Gerd Rupp, επικεφαλής του εργοστασίου της Porsche στη Λειψία, η γερμανική εταιρία μπορεί να καλύψει ικανοποιητικά την ζήτηση, αλλά πλησιάζουν πολύ “στα όριά τους” και όλα εξαρτώνται από τις δυνατότητες των προμηθευτών μπαταριών. Φέτος αναμένεται να κατασκευαστούν 8.000 υβριδικές Panamera.

Η Porsche είχε προβλέψει πολύ χαμηλότερες πωλήσεις για τις Panamera Turbo S E-Hybrid και 4 E-Hybrid και έτσι εάν η ζήτηση αυξηθεί -που θα αυξηθεί μιας και μέσα στο 2018 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις τους σε Κίνα και ΗΠΑ- και οι προμηθευτές της δεν μπορέσουν να την καλύψουν, τότε ο χρόνος αναμονής για μια υβριδική Panamera θα είναι πολύ μεγαλύτερος από τους 3-4 μήνες που ισχύει σήμερα.

  • Moby Dick

    Που να βγει και το ηλεκτρικό… Βλέπω την εταιρειάρα να γράφει ισολογισμούς ρεκόρ!

    • και καπως ετσι δεν βλεουν τα κεφαλια τη στροφη του αγραστικου κοινου προς τον υβριδισμο????
      σημερα η παναμερα….αυριο η 911!!!

  • a_f_a

    να αγοράσει από τη τεσλα μπας και η τελευταια βγάλει και κανα φράγκο κέρδος.

  • Christos Dimou

    Νομοτελειακη η εξέλιξη αυτή.

  • Bad Belmondo

    Εγώ πάντως θα χτύπαγα μια Sport Turismo Turbo S e-Hybrid!!!

  • Mika

    Κι οι αντιπροσωποι θα βαλουν καπελο, για να τη παρει καποιος στην ωρα που θελει!