Η Cadillac θα μπορούσε να καταργήσει το ATS sedan στο MY2019 μοντέλο του, μιας και για την ώρα, έγγραφα που διέρρευσαν δείχνουν πως η αμερικάνικη εταιρία έχει σχεδιάσει να κατασκευάσει μονάχα την coupe έκδοση.

Σύμφωνα με τις πωλήσεις, η Cadillac το 2016 πούλησε 21.505 ATS sedan και coupe, σημαντικά λιγότερα από τα 38.319 που πούλησε το 2013. Φέτος, το νούμερο αυτό αναμένεται να είναι πολύ χαμηλότερο, μιας και μέχρι τον Σεπτέμβριο, έχουν πουληθεί κοντά στις 12.000 μονάδες.

Και οι πωλήσεις της CTS παρουσιάζουν σημαντική πτώση (15.911 μονάδες το 2016, 31.115 μονάδες το 2014), κάτι που είναι αποτέλεσμα της στροφής του κοινού στα crossovers και στα SUV μοντέλα.

  • Bon Viveur

    Δεν βλέπω πια λόγο ύπαρξης των sedan για τα επόμενα χρόνια.

    • Bad Belmondo

      Και τότε γιατί οι Γερμανοί τα βγάζουν ακόμα? Θα μου πεις ”έχουν λεφτά και τα βγάζουν” αλλά… Δεν μου φαίνεται λογικό!

    • Bon Viveur

      Γιατί υπάρχει ακόμη αγορά. Μικρή μεν αλλά υπάρχει.

    • Bad Belmondo

      Άρα υπάρχει και για τα άλλα Sedan μικρή αγορά!

    • Bon Viveur

      Μα δεν είπε κανείς το αντίθετο, αλλά δεν είναι συμφέρουσα αγορά πλέον γιατί είναι πολύ μικρή.

  • Bad Belmondo

    Κρίμα, γιατί είναι διαμάντι! Το χάλασε το CUE!

    • θα σε εβαζε σε σκεψεις ωστε αμα τα ειχες….να ξανασκεφτεις να μην αγορασεις την ιουλια αλλα να σκασεις γιαυτο ????

    • Bad Belmondo

      Αν είχα λεφτά, θα τα αγόραζα και τα δύο για την εξαιρετική συμπεριφορά τους, έχουν αυτό το κοινό στοιχείο! Αλλά αν μιλάγαμε για άλλους τομείς, θα ήταν έτσι:

      Εμφάνιση: φυσικά Alfa (βέβαια και η Cadillac μου αρέσει, αλλά λίγο λιγότερο!)
      Infotainment: Alfa (πιο απλός χειρισμός, αν το συγκρίνεις με το CUE!)
      Ήχος: μακράν Alfa (αν και με μια εξάτμιση, λύνεται το θέμα και για την Cadillac!)
      Χώροι: Alfa (λίγο πιο ευρύχωρη, αν και δεν έχει διαιρούμενο πίσω κάθισμα, αδικαιολόγητο σφάλμα κατά τη γνώμη μου!)
      Ευχρηστία εσωτερικού: η Alfa έχει πολύ απλή εργονομία (η Cadillac είναι πιο φανταχτερή αλλά και πιο δύσχρηστη, έχει πλήκτρα αφής!)
      Τιμή: Alfa, γιατί η Cadillac εισάγεται από Αμερική και μπαίνει έξτρα φόρος!

      Δεν θα μιλήσω για ποιότητα, αλλά η Alfa μια χαρά μου φαίνεται και εκεί! Την ποιότητα των GM, όλοι την ξέρουμε έτσι και αλλιώς!

      Και μην ξεχάσω και το γεγονός ότι στην Alfa μπορείς να ρυθμίσεις τα αμορτισέρ ανεξάρτητα από το mode οδήγησης, κάτι που δεν γίνεται στην Cadillac, παρά το γεγονός ότι έχει μαγνητορροϊκά αμορτισέρ!

      Οπότε η Alfa είναι η επιλογή μου! ;-)

    • οποτε τωρα καταλαβαινεις για ποιον λογο την κατργουν !!!! υπαρχουν φανατικοι και καλυτερα αμαξια απο αυτο !!!! ;-)

    • Bad Belmondo

      Τώρα που το σκέπτομαι, ναι! Πολλοί θα προτιμούσαν έναν V8 για την ATS-V (όπως και με την Camaro, γιατί βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, την Alpha!) και καλύτερο σύστημα Infotainment!
      Βέβαια, υπάρχει και το Infotainment της Mercedes, αλλά κανείς δεν λέει τίποτα! ;-P