Η Subaru ετοιμάζει την επόμενη γενιά του WRX και σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή της, Mamoru Ishii, αυτό θα αντλεί στοιχεία από το εντυπωσιακό Viziv Performance concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο τον περασμένο Οκτώβριο..

Ο Ishii συμπλήρωσε πως η θετική απήχηση που είχε το συγκεκριμένο πρωτότυπο, ενθάρρυνε την Subaru στο να μην αλλάξει σημαντικά τον σχεδιασμό του πρωτότυπου στην έκδοση παραγωγής, η οποία αναμένεται το 2020, θα κατασκευάζεται πάνω στη πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) και θα κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας.

O Ishii μεταξύ άλλων δήλωσε:

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο [το νέο WRX] φέρνει πολλές προσδοκίες στην εταιρία από τους πελάτες μας. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως ο τρόπος ζωής των πελατών μας αλλάζει και πρέπει να ανταποκριθούμε σε αυτό. Το ερώτημα ήταν αν το κάναμε σωστά στο πρωτότυπο.

Παραδείγματος χάρη, γνωρίζουμε πως η αυτόνομη και η συνδεδεμένη τεχνολογία έρχονται και για πολλούς πελάτες μας είναι ιδανικές, αλλά δεν πιστεύουμε πως τις συγκεκριμένες τεχνολογίες τις θέλουνε όλοι οι πελάτες μας. Για κάποιους, η οδηγική απόλαυση εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντική και αυτό διερευνούμε.

Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί την Dynamic x Solid σχεδιαστική φιλοσοφία των Ιαπώνων και φέρει κάμερες στην οροφή, αισθητήρες στα φτερά, κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες και σύμφωνα με την Subaru επωφελείται από αυτόνομα συστήματα οδήγησης.

Προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα, η Subaru έχει κατασκευάσει από carbon το σώμα του πρωτότυπου. Τα μπροστά φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, η γρίλια είναι φωτιζόμενη και στο πίσω μέρος υπάρχει αεροτομή και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.

To Subaru Viziv Performance Concept φέρει έναν δυνατό boxer κινητήρα, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς διαστάσεων 20″. Το μήκος του φτάνει τα 4.630 mm, το πλάτος τα 1.950 mm, το ύψος τα 1.430 mm και το μεταξόνιο τα 2.730 mm.