Μετρημένες οι μέρες του supercar της Audi, καθώς σύμφωνα με τελευταίο δημοσίευμα ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του R8 δεν θα κινεί και την τρίτη γενιά του μοντέλου. Μετά από σκέψεις, φαίνεται ότι η Audi έχει φτάσει στο συμπέρασμα ότι, επειδή το supercar της δεν το λες πως έχει πετύχει εμπορικά, θα ήταν σοφό να το καταργήσει σταδιακά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Επίσης, η Audi Sport δεν θα παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του R8 E-Tron, με τα κακά νέα να μην σταματούν εδώ, καθώς τα σχέδια για ένα ακόμη supercar – με εσωτερική κωδική ονομασία “Scorpion” – να λέγεται ότι έχουν επίσης τερματιστεί.

Αυτό είχε ακουστεί ότι θα απέδιδε 1.000 άλογα, προερχόμενα από τέσσερις κινητήρες 1,2 λίτρων της Ducati, που θα σχημάτιζαν έναν V8 με μεταβλητό δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων (desmodromic valvetrain).

Η ίδια πηγή αναφέρει ότι ο νέος biturbo 2,9-λίτρων V6 που υπάρχει στο RS5 και το RS4, και αναμένεται να τοποθετηθεί ως entry κινητήρας στο R8 το 2018, “έχει ταβάνι” τα 470 άλογα. Όμως, η Audi έχει εξελίξει έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης περίπου 110 ίππων, για αυξημένη απόδοση. Παρόλα αυτά, είναι ασαφές αν θα δούμε το R8 με αυτό το υβριδικό σύνολο.

Η Audi Sport θα παρουσιάσει την RS έκδοση του επερχόμενου Q8, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020 και θα κινείται από τον ίδιο V8 κινητήρα που υπάρχει στη Lamborghini Urus, ενώ η Audi θα προσθέσει στη γκάμα της την δικιά της έκδοση του Porsche Mission E.