Honda Sports Concept, ή κατ’άλλους Honda High-Performance Sports Car, το αυτοκίνητο που σήκωσε για λίγο καιρό τον βαρύ τίτλο του διαδόχου του NSX, η Honda όμως ποτέ δεν είχε τέτοια πρόθεση. Όταν είχε παρουσιαστεί στο σαλόνι του Τόκιο του 2003, το NSX ήταν ακόμη στην παραγωγή (ως το 2005), αλλά μετρώντας πάνω από μια δεκαετία στην πλάτη του, ο κόσμος διψούσε για ένα νέο θαύμα από την big H. Η αυγή της νέας χιλιετίας όμως ήταν σημείο καμπής για την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Οι απαιτήσεις για χαμηλούς ρύπους αυξανόταν και οι εταιρείες ήθελαν να αυξήσουν το ποσοστό κέρδους και να προετοιμαστούν για τις επόμενες τεχνολογικές προκλήσεις.

Το HSC πιθανότατα το έχεις οδηγήσει στο Gran Turismo, όπως και άλλα εξωτικά αυτοκίνητα της Ιαπωνίας. Πέραν του Gran Turismo είναι άγνωστο (σε μένα) αν έχει δοκιμασθεί και αν υπάρχουν δημοσίως διατυπωμένες εντυπώσεις σχετικά με την οδηγική του συμπεριφορά που ήταν και το σημείο αναφοράς για το NSX. Η εμφάνισή του δεν είναι άσχημη αλλά δεν νομίζω πως μπορεί να σταθεί δίπλα στο NSX (το τίμημα της επιτυχίας γαρ). Τεχνολογικά δεν εντυπωσιάζει αλλά μιλάμε για το 2003, οπότε αμάξωμα από ανθρακονήματα, paddle shifts πλαίσιο αλουμινίου και φωτιστικά LED είναι κάτι που συναντούσες μόνο σε πολύ εξωτικά αυτοκίνητα, όπως Ferrari και πολλοί ήταν τότε που ισχυρίστηκαν πως ανλτεί στοιχεία από την Ferrari Enzo, σχεδιασμένη επίσης από Ιάπωνα.

Κίνηση έπαιρνε από έναν V6 V-TEC 3,5 λίτρων, που μάλλον ήταν μια υπερκυβισμένη έκδοση του V6 3,2 λίτρων του NSX. Η ισχύς ήταν 300 ίπποι αναφορικά με τις επιδόσεις γινόταν λόγος για 4,7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα και τελική που άγγιζε τα 300 χλμ/ώρα, αν κόστιζε και σημαντικά λιγότερο από μια 360 Modena, είχε τα φόντα να γίνει εμπορική επιτυχία τηρουμένων των αναλογιών. Όπως όμως έδειξε η ιστορία πολλές φορές, τα πρωτότυπα αυτά είναι μέρος μια διαδικασίας έρευνας και ανάπτυξης σε συνδυασμό με το marketing τα αποτελέσματα της οποίας μπορεί να περάσουν χρόνια για να δούμε. Έτσι έγινε και εν προκειμένω αφού 4 χρόνια μετά το HSC ακολούθησε το Acura Advanced Sports Car Concept, ή Accura ASC και 7 χρόνια μετά το τελευταίο το NSX Concept που οδήγησε τελικά και στο NSX δεύτερης γενιάς.

  • ειμαι και γω ενας απο αυτοπυς που το εμαθαν απο το GT !!
    παντως το θεωρω εξισου ομορφο με το NSX !!

  • gv

    ναι το θυμαμαι..
    για μενα πιο ομορφο απο το NSX,με πιο εκλεπτυσμενο σχεδιο εκτος απο το πισω μερος ισως αλλα συνολικα σιγουρα καλυτερο..

  • Bad Belmondo

    Κι εγώ το έμαθα από το GT! Κι εγώ το θεωρώ εξίσου όμορφο με το NSX!
    Μιας και γράφτηκε κάτι για ”σημείο καμπής”, είχα διαβάσει μικρός ότι τα Toyota MR2 και Celica ”θα σταματήσουν να παράγονται το 2004, λόγω προδιαγραφών καυσαερίων”! Μήπως γι’αυτό σταμάτησαν όλα τα Ιαπωνικά σπορ αμάξια να παράγονται μετά το 2003?

  • Αλ Μπαντι

    Πολυ πιο ομορφο απο το σημερινο nsx

  • DimitrisBXL

    Αν το ειχα βγαλει στην παραγωγη θα ειχαν πεσει τα τσιμεντα και θα κλαιγανε οι ιταλοι.

  • shaoqing14

    Ειχαμε την τυχη και την ατυχια να το απολαυσουμε μονο στο gran turismo.Κριμα που παρεμεινε μονο ως πρωτοτυπο.

    • SAMURAI-66

      Οταν η honda εχει μεγαλη φαντασια βλεπεις τα εργα της!