Πολλά “κολλήματα” φαίνεται ότι έχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ώστε να καταφέρουν να μπουν στο βιβλίο των Guinness για το μεγαλύτερο σε διάρκεια drift. Το 2013, ο Johan Schwartz, εκπαιδευτής στο BMW Performance Driving στο Greenville της Νότιας Καρολίνα, με μια εργοστασιακή M5 κατάφερε και έκανε συνεχόμενο drift για 82,52 χλμ, διαλύοντας στη κυριολεξία το προηγούμενο ρεκόρ, το οποίο ήταν 76,78 χλμ., “γράφοντας” συνολικά 322,5 γύρους.

Ένα χρόνο αργότερα, ο Γερμανός drifter, Harald Müller, έκανε νέο ρεκόρ μεγαλύτερου drift, καθώς με ένα Toyota GT86 πήγαινε με το πλάι για 2 ώρες και 25 λεπτά, διανύοντας συνολικά 144,12 χλμ.

Αυτό κράτησε μέχρι το 2017, όπου πάλι ένα GT86, με οδηγό το Νοτιοαφρικανικό δημοσιογράφο Jesse Adams, έγραψε νέο ρεκόρ Guinness πηγαίνοντας με το πλάι για 165,04 χλμ., για πέντε ώρες και 46 λεπτά, φτάνοντας του 1.000 κύκλους.

Τώρα, η BMW ανέκτησε το ρεκόρ με την ολοκαίνουργια M5, με οδηγό πάλι τον Johan Schwartz, καθώς driftαρε για 8 ώρες, καλύπτοντας απόσταση 374,17 χλμ, κάνοντας περισσότερους από 2.000 γύρους.

Οι κανόνες έχουν αλλάξει, καθώς οι οδηγοί επιτρέπεται να σταματήσουν και να γεμίσουν το ρεζερβουάρ, αλλά η BMW δεν θα το κάνει, ούτε έχει εγκαταστήσει ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμων.

Αντ ‘αυτού, μια M5 προηγούμενης γενιάς έχει τον ρόλο του “κινητού βενζινάδικου”, και ανεφοδιάσει το αυτοκίνητο εν κινήσει, ή για να είμαι πιο ακριβής πηγαίνοντας με το πλάι. Προκειμένου να επιτευχθεί ο ανεφοδιασμός, η BMW έβγαλε τα πίσω καθίσματα της παλιάς M5 για να δημιουργήσει χώρο για τη βοηθητική δεξαμενή καυσίμου, που είναι απαραίτητη για την τροφοδοσία του ρεκόρ αυτοκινήτου.

H αντλία μεταφέρει περίπου 60 λίτρα βενζίνης σε περίπου 50 δευτερόλεπτα, με τα δύο αυτοκίνητα να βρίσκονται σε απόσταση μόλις 60 εκατοστών.

  • Θεωρώ ότι, η BMW το θέμα drifting το έχει πάει σε άλλο επίπεδο και μάλιστα πολύ υψηλό!!!!!!
    Οι Γερμανοί είναι αξιοθαύμαστοι από τον χρόνο της πλαγιολίσθησης μέχρι και τον τρόπο ανεφοδιασμού του αυτοκινήτου.
    Πολλά-πολλά μπράβο στην βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία…………………….
    https://media.giphy.com/media/c3RUgFzhcCPHq/giphy.gif

  • Θεωρώ ότι, η BMW το θέμα drifting το έχει πάει σε άλλο επίπεδο και μάλιστα πολύ υψηλό!!!!!!
    Οι Γερμανοί είναι αξιοθαύμαστοι από τον χρόνο της πλαγιολίσθησης μέχρι και τον τρόπο ανεφοδιασμού του αυτοκινήτου.
    Πολλά-πολλά μπράβο στην βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία…………………….
    https://media.giphy.com/media/c3RUgFzhcCPHq/giphy.gif

    • charris

      αυτο δεν ειναι drift…!!!

  • Petros K

    Εδώ οι Άραβες αλλάζουν λάστιχα εν κινήσει στο FJ Cruiser τι να μας πουν οι λουκανικάδες οι Βαυαροί! Πέρα από την πλάκα φαίνεται πολύ εντυπωσιακό το ορεκτικό!!
    https://www.youtube.com/watch?v=B_1bAnLqlMo

  • Petros K

    Εδώ οι Άραβες αλλάζουν λάστιχα εν κινήσει στο FJ Cruiser τι να μας πουν οι λουκανικάδες οι Βαυαροί! Πέρα από την πλάκα φαίνεται πολύ εντυπωσιακό το ορεκτικό!!
    https://www.youtube.com/watch?v=B_1bAnLqlMo

  • Bon Viveur

    Τζάμπα εργατοώρες χωρίς λόγο…

  • Bon Viveur

    Τζάμπα εργατοώρες χωρίς λόγο…

  • θελω να μας πουν ποσους ανφοδιασμους εκαναν…για να δουμε λιγο και την πραγματικη καταναλωση !!!! χοχοχοχοοχοχοχοχοχ

  • charris

    κοίτα υπομονή….!!!
    fact άλλο ένα ανούσιο ρεκόρ

  • MPAMPIS

    όταν δεν μπορείς α κάνεις ρεκόρ εκεί που πρέπει ,κάνεις ρεκόρ στις καγκουριες …!!!

    • rous

      Δηλαδή που πρέπει να κανεις ρεκόρ για να είσαι μάγκας;

    • MPAMPIS

      Μάγκας είσαι όταν έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας! Δηλαδή όταν έχεις το πιο γρήγορο με την καλύτερη επιτάχυνση με το χαμηλότερο βάρος και έχεις κάνει τον καλύτερο χρόνο στο ρινγκ!

    • GiannisGarolakos

      Συμφωνώ απόλυτα για τα κριτήρια που είναι και ακόμα περισσότερα αλλά επειδή το καλύτερο της κατηγορίας είναι εύθραυστο αξίωμα μου φτάνει και από τα καλύτερα της κατηγορίας που πιστεύω ότι το Μ5 είναι από τα κορυφαία αυτοκίνητα άσχετα αν δεν το αγόραζα γιά οικονομικούς λόγους και γενικά δεν με εκφράζει η κατηγορία του σπορ οικογενειακού

    • MPAMPIS

      συμφωνώ ότι είναι κορυφαίο η πεντάρα !

    • GiannisGarolakos

      Συμφωνώ ότι δεν είναι κανένα σοβαρό ρεκόρ αλλά διαφωνώ ότι δεν μπορεί να κάνει αλλού μη τα ισοπεδώνουε όλα και στο φινάλε 8 ώρες συνεχόμενες σε καταπόνηση drift θεωρώ ότι λεέι πολλά για την ποιότητα κατασκευής και παρεμπιπτόντως οι κάγκουρες παίζουν μόνο σε ευθείες

    • MPAMPIS

      Φίλε μου μάγκας είσαι όταν το αυτοκίνητο σου είναι το κορυφαίο της κατηγορίας! Δηλαδή όταν είναι το πιο γρήγορο όταν έχει την καλύτερη επιτάχυνση το χαμηλότερο βάρος και έχεις κάνει τον καλύτερο χρόνο στο ρινγκ και όλα αυτά με μικρότερο κόστος!

    • rous

      Μάγκας είναι οποίος πουλάει.
      Παρ όλα αυτά τι σε κάνει να πιστεύει ότι εάν πάει στο ring δεν θα κάνει νέο ρεκόρ;

    • MPAMPIS

      οτι ακόμα και η stelvio qv έχει κάνει καλύτερο χρόνο στο ring από την απλή m4

    • rous

      Ο χρόνος θα δείξει.

    • rous

      Ο χρόνος θα δείξει.

  • Vaggos_g

    Έχω άλλη απορία, τα λάστιχα θα αντέξουν 8ωρες συνεχόμενο drift;