Πολλά “κολλήματα” φαίνεται ότι έχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ώστε να καταφέρουν να μπουν στο βιβλίο των Guinness για το μεγαλύτερο σε διάρκεια drift. Το 2013, ο Johan Schwartz, εκπαιδευτής στο BMW Performance Driving στο Greenville της Νότιας Καρολίνα, με μια εργοστασιακή M5 κατάφερε και έκανε συνεχόμενο drift για 82,52 χλμ, διαλύοντας στη κυριολεξία το προηγούμενο ρεκόρ, το οποίο ήταν 76,78 χλμ., “γράφοντας” συνολικά 322,5 γύρους.
Ένα χρόνο αργότερα, ο Γερμανός drifter, Harald Müller, έκανε νέο ρεκόρ μεγαλύτερου drift, καθώς με ένα Toyota GT86 πήγαινε με το πλάι για 2 ώρες και 25 λεπτά, διανύοντας συνολικά 144,12 χλμ.
Αυτό κράτησε μέχρι το 2017, όπου πάλι ένα GT86, με οδηγό το Νοτιοαφρικανικό δημοσιογράφο Jesse Adams, έγραψε νέο ρεκόρ Guinness πηγαίνοντας με το πλάι για 165,04 χλμ., για πέντε ώρες και 46 λεπτά, φτάνοντας του 1.000 κύκλους.
Τώρα, η BMW ανέκτησε το ρεκόρ με την ολοκαίνουργια M5, με οδηγό πάλι τον Johan Schwartz, καθώς driftαρε για 8 ώρες, καλύπτοντας απόσταση 374,17 χλμ, κάνοντας περισσότερους από 2.000 γύρους.
Οι κανόνες έχουν αλλάξει, καθώς οι οδηγοί επιτρέπεται να σταματήσουν και να γεμίσουν το ρεζερβουάρ, αλλά η BMW δεν θα το κάνει, ούτε έχει εγκαταστήσει ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμων.
Αντ ‘αυτού, μια M5 προηγούμενης γενιάς έχει τον ρόλο του “κινητού βενζινάδικου”, και ανεφοδιάσει το αυτοκίνητο εν κινήσει, ή για να είμαι πιο ακριβής πηγαίνοντας με το πλάι. Προκειμένου να επιτευχθεί ο ανεφοδιασμός, η BMW έβγαλε τα πίσω καθίσματα της παλιάς M5 για να δημιουργήσει χώρο για τη βοηθητική δεξαμενή καυσίμου, που είναι απαραίτητη για την τροφοδοσία του ρεκόρ αυτοκινήτου.
H αντλία μεταφέρει περίπου 60 λίτρα βενζίνης σε περίπου 50 δευτερόλεπτα, με τα δύο αυτοκίνητα να βρίσκονται σε απόσταση μόλις 60 εκατοστών.