Στην έκθεση του Ντιτρόιτ η Acura παρουσίασε τη νέα γενιά του RDX που φέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας. Παρότι η εταιρία το χαρακτηρίζει ως “πρωτότυπο”, αυτό θα διαφέρει ελάχιστα με την τελική έκδοση παραγωγής.

Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Acura ονομάζεται Precision Crafted Performance και ακολουθεί αυτήν που είδαμε στα Precision concept και Precision Cockpit concept το 2016. Το νέο RDX διαθέτει κεκλιμένη γραμμή οροφής, LED φωτιστικά σώματα, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και κατασκευάζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, αποκλειστικά για τα μοντέλα της Acura.

Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά σχεδόν 6,5 εκατοστά και κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο VTEC turbo τετρακύλινδρο κινητήρα που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης SH-AWD με τέσσερις λειτουργίες οδήγησης, Sport, Sport+, Comfort και Snow.

Στο εσωτερικό συναντάμε μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέο πάνελ επιλογής ταχυτήτων. Επίσης υπάρχουν αλουμινένια και ξύλινα διακοσμητικά, με την Acura να δηλώνει πως το RDX φέρει τα καλύτερα καθίσματα που έχει κατασκευάσει ποτέ, με 16 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και 4 ρυθμίσεις για την οσφυϊκή μοίρα. Το ηχοσύστημα είναι απόδοσης 710 watt και διαθέτει 16 ηχεία, 4 εξ’αυτών είναι τοποθετημένα στην οροφή, με το RDX να έχει μια σειρά συστημάτων όπως Hill Start Assist, περιμετρική κάμερα, αισθητήρες παρκαρίσματος, Rear Cross Traffic Monitor και σύστημα ειδοποίησης τυφλής γωνίας.

Στις σχετικές ειδήσεις η Acura ανακοίνωσε πως αναβιώνει το σπορ σήμα Type-S, αλλά και το A-Spec. Το πρώτο θα τοποθετείται στις σπορ εκδόσεις των μοντέλων της Acura που θα φορούν έναν V6 κινητήρα που θα συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης SH-WAD, με το RDX να γίνεται το πρώτο SUV μοντέλο της που θα αποκτήσει A-Spec έκδοση.