Στην έκθεση του Ντιτρόιτ η Acura παρουσίασε τη νέα γενιά του RDX που φέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας. Παρότι η εταιρία το χαρακτηρίζει ως “πρωτότυπο”, αυτό θα διαφέρει ελάχιστα με την τελική έκδοση παραγωγής.

Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Acura ονομάζεται Precision Crafted Performance και ακολουθεί αυτήν που είδαμε στα Precision concept και Precision Cockpit concept το 2016. Το νέο RDX διαθέτει κεκλιμένη γραμμή οροφής, LED φωτιστικά σώματα, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και κατασκευάζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, αποκλειστικά για τα μοντέλα της Acura.

Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά σχεδόν 6,5 εκατοστά και κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο VTEC turbo τετρακύλινδρο κινητήρα που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης SH-AWD με τέσσερις λειτουργίες οδήγησης, Sport, Sport+, Comfort και Snow.

Στο εσωτερικό συναντάμε μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέο πάνελ επιλογής ταχυτήτων. Επίσης υπάρχουν αλουμινένια και ξύλινα διακοσμητικά, με την Acura να δηλώνει πως το RDX φέρει τα καλύτερα καθίσματα που έχει κατασκευάσει ποτέ, με 16 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και 4 ρυθμίσεις για την οσφυϊκή μοίρα. Το ηχοσύστημα είναι απόδοσης 710 watt και διαθέτει 16 ηχεία, 4 εξ’αυτών είναι τοποθετημένα στην οροφή, με το RDX να έχει μια σειρά συστημάτων όπως Hill Start Assist, περιμετρική κάμερα, αισθητήρες παρκαρίσματος, Rear Cross Traffic Monitor και σύστημα ειδοποίησης τυφλής γωνίας.

Στις σχετικές ειδήσεις η Acura ανακοίνωσε πως αναβιώνει το σπορ σήμα Type-S, αλλά και το A-Spec. Το πρώτο θα τοποθετείται στις σπορ εκδόσεις των μοντέλων της Acura που θα φορούν έναν V6 κινητήρα που θα συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης SH-WAD, με το RDX να γίνεται το πρώτο SUV μοντέλο της που θα αποκτήσει A-Spec έκδοση.

  • crazyfrog

    να το βλεπαμε και ως Honda στη χωρα μας…

  • SAMURAI-66

    Ισως το μονο που θα διαφοροποιησουν ειναι οι καθρεπτες και λιγο τα φωτιστικα σωματα αν και δεν βλεπω το λογο σε αυτο το τελευταιο.
    Υπεροχο χρωμα που δενει απολυτα με το φωτεινο υπερ πολυτελες και ομορφοτατο εσωτερικο του και πραγματικα η νεα γλωσσα στον τοεα της σχεδιασης απο την αcura περνει αριστα δεκα και χαρακτηριζεται με δικη της πλεον φιλοσοφια και προσωπικοτητα!
    Θα ηταν ευκαιρια πιθανον αν το ηθελαν και οι γιαπωνεζοι με το 2λιτρο τουρμπο να κανουν αρχη στην γηραια ηπειρο με την premium εταιρεια τους γιατι χτυπαει στην καρδια που υπαρχει το μεγαλο κομματι πελατων με ενα υψηλης φινετσας suv!.

  • Nikos Schinas

    Νοιώθω ότι θα το μπερδεύω με το CH-r της Toyota

  • Mika

    Ωραιο εσωτερικο