Το ερώτημα έχει απασχολήσει πολλές φορές τις παρέες των βενζινοαίματων και ποτέ τις παρέες των γαλαζοαίματων. Βέβαια στις μέρες μας δεν έχει και πολύ νόημα, καθώς μπορείς εύκολα να βρεις σχετικά φτηνά μεταχειρισμένα σπορ για το σαββατοκύριακο και καθημερινά για την πόλη και να μην σε πειράζει που θα το αφήνεις. Παλιότερα δεν ήταν έτσι όμως και η αγορά αυτοκινήτου για τους περισσότερους ήταν κάτι σαν παντρειά (κάναν και γλέντι και κερνούσαν την γειτονιά). Οι κύριοι αντίπαλοι σε αυτή την μάχη είναι η τσέπη, η πρακτικότητα (συχνά συμμαχούν) και το γούστο, ή για να γίνω λίγο πιο γραφικός, μυαλό vs συναίσθημα.

Για παράδειγμα κάποιος που δεν είχε πολλά χρήματα και δεν τον ενδιέφερε καθόλου η πρακτικότητα αλλά είχε σπορ γούστα, θα επέλεγε ένα βρετανικό σπορ διθέσιο στα 50s και 60s. Αν κάποιος ενδιαφερόταν για την πρακτικότητα και την χαμηλή τιμή στα 70s και 80s, θα επέλεγε ένα ιαπωνικό και ίσως στην πορεία ανακάλυπτε πως στις στροφές μπορεί να γουστάρει με ανάποδα τιμόνια.

Σε πιο πρόσφατες εποχές οι παράγοντες τσέπη και πρακτικότητα που προανέφερα συχνά εκφραζόντουσαν μέσω των “οικογενειακών υποχρεώσεων” οπότε έπρεπε να επιλέξεις ανάμεσα στην οικογένεια και το χόμπυ. Την χρυσή τομή προσέφεραν αυτοκίνητα όπως το Subaru WRX SW, το Audi RS2, ή το Focus ST (και RS), δηλαδή χώροι για όλους αλλά και συγκινήσεις για τ’ανήσυχα τιμόνια.

Ο τίτλος του άρθρου επελέγη γιατί στην εποχή της πλεονεξίας είναι δύσκολο να βρεις ικανοποιημένους ανθρώπους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι όσοι παίρνουν ένα σπορ αυτοκίνητο, ας πούμε ένα Toyota MR2 και μην μπορώντας να βρουν το μέτρο, το βελτιώνουν τόσο που τελικά είναι μόνο για τα 3,2 χιλιόμετρα των Σερρών και καθημερινά κινούνται με κάποιο αδιάφορο αμάξι αλλά καυχιούνται πως έχουν έναν πύραυλο στο γκαράζ. Τελικά το πουλάνε κοψοχρονιά για κάτι άλλο και ξεκινάνε πάλι το σισύφειο έργο της βελτίωσης. Για μένα πάλι το σημαντικό είναι να γουστάρεις κάθε στιγμή και όχι να ζεις για το σαββατοκύριακο (και αν).

Οπότε το ερώτημα ανάγεται στο πόσο μπορείς να καταλάβεις καλύτερα τον εαυτό σου και να βρεις αυτό που σε ικανοποιεί αφήνοντας εκτός τα περιττά.

Αν το κόστος δεν είναι πρόβλημα και αφού κάτι Ιάπωνες πάνε για camping με Ferrari F40, ε τότε κι εγώ μπορώ να ζήσω για πάντα νέος με μια απλή Elise, ειδάλλως θα βολευτώ μια χαρά και με κάνα Ford Puma.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ειναι αδυνατον να εχεις ενα πυραυλο και να ζεις με αυτον καθημερινα. Παρε μια Lambo πχ.

    1) Βρισκει παντου
    2) Που θα την παρκαρεις για να μην στην βανδαλισουν, κλεψουν
    3) Θες δικο σου βενζιναδικο
    4) Δεν την ανεβαζεις σε πεζοδρομια ουτε την παρκαρεις διπλα σε καδους
    5) Θα κανεις πολλαπλα σερβις τον χρονο πολλων χιλιαδων ευρω
    6) Δεν μπορεις να παρεις 3ο ατομο
    7) Δεν μπορεις να χωρεσεις σουπερμαρκετ, βαλιτσες
    8) Παντα ζεις με τον φοβο μην σε τρακαρουν
    9) Δεν μπορεις να πας μαζι της διακοπες, ουτε να την πας στα κατσαβραχα
    10) Αν την ζορισεις και στην κινηση μπορει να παρει φωτια
    11) Οδηγικα μεσα στην πολη θα ειναι αθλια και θα σε κουρασει συντομα
    12) Η ασφαλεια ειναι απαραιτητως μεικτη και κοστιζει το αλλο νεφρο αφου το πρωτο το εδωσες στα σερβις

    Οποτε. Εναν πυραυλο για το ΣΚ για να βγαζεις τα απωθημενα σου και το αγωνιστικο σου ταλεντο και εναν κουβα για τα καθημερινα να μην σε νοιαζει. Η ζωη εχει πολλα προβληματα για να εχεις το αμαξι αλλο ενα επιπλεον προβλημα σε καθημερινη βαση πανω απο το κεφαλι σου!

    Γενικα ειναι αυτης της αποψης και δεν μπορουσα να επιλεξω 1 μονο αμαξι για ολα.

  • μεχρι ”προχθες” θα ελεγα RS6 AVANT !!!
    αλλα πλεον τη θεση του την πηρε η URUS !!!
    Και ξηγιεμαι !!!
    ειναι LAMBO!!!
    ειναι τοσο ψηλη που θα μπορω να παω και σε μια παραλια οπως και για πικ νικ στο βουνο !!
    παει γρηγορα..πολυ γρηγορα !!!!
    εχει χωρους !!! αρκετους χωρους για μια 4μελη οικογενεια !!!
    ειναι 4χ4 με οτι σημαινει αυτο για δυσκολες καθημερινες συνθηκες !!
    γενικα τα κανει ολα και ειναι το απολυτο ”ΕΝΑ” αυτοκινητο για τα σημερινα δεδομενα μου !!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Συνεχιζεις ομως να εχεις τα απλα καθημερινα προβληματα

      1) 100 ευρω βενζινη καθε 2 μερες
      2) Δεν θα βρεις να την παρκαρεις πουθενα
      3) Δεν θα την εβαζες διπλα σε σκουπιδοντενεκε αν ηταν η μονη αδεια θεση
      4) Μπορεις να βαλλεις παιδι πισω αλλα δεν θα βαλλεις γιατι αν κανει εμετο τρεχεις
      5) Μπορεις να την πας στα κοτρονια αλλα λυπασαι να την σπασεις και να την γεμιζεις βουλιαγματα απο πετραδακια που πεταχτηκαν
      6) Θελεις νεφρο για σερβις
      7) Νεφρο για ασφαλεια
      8) Θα πηγαινεις για καφε και θα τρεμεις μηπως καποιος στην χαραξει η στην κλεψει
      9) Θα οδηγας και θα κοιτας συνεχεια πισω σου μην ειναι καμια γιαγια και σε κουμπωσει
      10) Γινεται χειροτερο οταν εχεις δωσει 300.000 ευρω για αυτο

    • αν δεν καταλαβα λαθος στο τελος ο αρθρογραφος λεει αμα δεν εχουμε θεμα με τα χρηματα !! οποτε αυτα ειναι προβληματα που δεν θα με απασχολουν !!! :-D

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αναλογα. Εγω πχ παντα θα φοβομουν μην παθει ζημια το αμαξι μου και δεν εχει να κανει με το αν εχω να το φτιαξω. Urus θα εχεις. Προφανως θα εχεις να την φτιαξεις. Αυτο δεν σημαινει ομως πως θα την πας στα κοτρονια. Η τσεπη σου μπορει να μην πονεσει αλλα σιγουρα θα πονεσει η ψυχη σου!

    • χαλαρα την πηγαινα στα κοτρονια !!!!! ο λογος που δεν κακομεταχειριζομαι το αυτοκινητο μου ειναι γιατι δεν μπορω ναεπομστω μια δυσκολη επισκευη του η πιθανη αντικατασταση του!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ο μονος λογος για να κανω μια Urus εντελως καθημερινη και να ειμαι κυριολεκτικα στ @ρχ!δ!@ μου, ειναι το καλο μου αμαξι να ειναι τουλαχιστον μια LaFerrari. Μπορει να ειμαι λαθος αλλα το καλο μου αυτοκινητο και το καθημερινο μου αυτοκινητο, δεν μπορουν να ειναι το ιδιο αμαξι!

      Δηλαδη αν ειχα να παρω Urus και να την κακομεταχειριζομαι γιατι εχω να παρω και αλλη μια στην περιπτωση που παθει κατι, καταληγουμε πως θα ειχα ηδη και κατι αλλο καλυτερο στο γκαραζ μου ετσι και αλλιως!

      Αν δεν ειχα λεφτα για να παρω και μια δευτερη ετσι γιατι μπορω, προφανως δεν θα μπορουσα να εχω μια Urus για καθημερινο αμαξι! Ποσο περισσοτερο να ειμαι και στα τετοια μου αν παθει κατι! Δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι εννοω!

      Το ενα αναιρει το αλλο. Η εχεις τοσσα που εχεις την Urus για καθημερινο αμαξι και εχεις και αλλα 5-6 εκατομμυρια ευρω αμαξια στο γκαραζ και ελικοπτερο, η δεν μπορεις να εχεις την Urus και μονο αυτη για καθημερινο αυτοκινητο γιατι πολυ απλα η Urus δεν ειναι καθημερινο αυτοκινητο!

    • αυτο λεω….σχετικο ειναι το πως το βλεπει ο καθενας το αυτοκνητο…
      πχ για σενα ειναι ονειρο ενα GTR….για καποιον αλλο ομως…το GTR ειναι απλα ενα προιον που τον εξυπηρετει !!!

      σκεψου πχ τον ”ταξ δε ριτς” πως συμπεριφερεται στα αυτοκινητα του….και πως αντιδραμε εμεις !!!

      ολα ειναι σχετικα με το πως το βλεπεις το θεμα !!!

      στην τελικη λαμαρινες με ροδες ειναι !!!! ;-)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αυτο λεω. Ο αλλος που εχει το GTR για καθημερινο αυτοκινητο, δεν εχει μονο το GTR! Στο γκαραζ εχει και μια Ferrari και μια Lambo και ενα Pagani αλλιως δεν θα μπορουσε να εχει το GTR και μονο αυτο για καθημερινο αυτοκινητο!

      Και ενα πολυ ακριβο αμαξι δεν ειναι λαμαρινες με ροδες. Εκτως οτι ειναι ολο απο carbon :P στον αντρα το αμαξι ειναι πρεστιζ, κυρος και δειχνει και το οικονομικο του background. Αν δεν βγαζεις τουλαχιστον 5000-6000 ευρω το μηνα και δεν εχεις μεγααααλο τραπεζικο λογαριασμο, δεν κυκλοφορεις με LaFerrari πχ.

    • αυτο θελω να σε πω !!! το πως το βλεπεις το αυτοκινητο εσυ….δεν σημαινει οτι με το ιδιο τροπο θα το βλεπει και καποιος αλλος !!!
      δες πχ ποσοι εχουν μερσεντες C/E και τις εχουν ”παρατημενες” στο ελεος του θεου!!!

    • Anestis Genk

      χου ιζ ταξ δε ριτς;

    • Anestis Genk

      Άρα με 1 μόνο αυτοκίνητο (όποιο θες) δεν θα ήσουν καθόλου οκ(?)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Οχι. Η τιγρης ειναι τιγρης και η γατα κατοικιδιο. Επειδη στο μυαλο μας θα ηταν ωραιο να κανουμε την τιγρη κατοικιδιο δεν σημαινει πως η καθημερινοτητα μας δεν θα γινοταν μαρτυριο. Αν αγαπας τις τιγρεις καλυτερα μια φορα την εβδομαδα στον ζωολογικο και για το σπιτακι γατουλα. Εκαστως στο ειδος του. Το αμαξι τρανσφορμερς δεν υπαρχει. Υπαρχουν πολλα αμαξια για διαφορετικες χρησεις και η καθε μια κατι σου δινει και κατι σου παιρνει

    • Anestis Genk

      Δεν διαφωνώ, απλά κάποιοι μπορεί να είναι ικανοποιημένοι με αυτό που παιρνοδίνει.

    • ετσι οπως το θετεις εχεις ενα δικιο…γιατι το τελειο δεν υπαρχει στον πραγματικο κοσμο !!!
      παντα πρεπει να κανεις μερικους συμβιβασμους !!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αυτο εννοω. Και οσο ανεβαινει η τιμη ενως αυτοκινητου, ανεβαινουν και οι απαιτησεις στον πραγματικο κοσμο! Στον πραγματικο κοσμο, ενα Toyota Yaris, ενα Mistubishi Evo, ενα Nissa GTR, μια Lamborghini Huracan και μια LaFerrari, δεν ζητανε την ιδια βενζινη, ουτε τα ιδια σερβις, ουτε τις ιδιες ασφαλειες, ουτε την ιδια προσοχη, ουτε εχουν φτιαχτει για τον ιδιο σκοπο γιαυτο και δεν εχουν την ιδια τιμη. Δεν μπορεις να τα παρκαρεις στα ιδια μερη, δεν μπορεις να τα πηγαινεις οπου να ναι και δεν μπορεις να τα οδηγας καθε μερα. Ακομα και απο δισεκατομμυριουχους που εχουν 2 και 3 Ferrari στο γκαραζ τους, δεν εχουν μια Lambo για καθημερινο αυτοκινητο. Στον πραγματικο κοσμο, αν σου δωσω μια LaFerrari, οχι δεν θα την πας στα κατσαβραχα αλλα για να πιασεις το τιμονι, θα το πιανεις με πετσετακια μην παθει βαβα!

    • απλα θελω να πω οτι για σενα ειναι ονειρο το EVO…για μενα δεν ειναι….αλλα ειναι η CHIRON….και για καποιον αλλον δεν υπαρχουν ονειρα αλλα μονο η πραγματικοτητα που μπορει να τα εχει ολα !!!

      το ζητημα ειναι οτι μιλαμε για το ‘ΕΝΑ” ωστε οταν βρεθεις πχ σε μια στιφρετη διαδρομη να μπορεις να βγαλεις γουστα…στο φαναρι να μπορεις να δικασεις και μερικους….αλλα ταυτοχρονα να εισαι και ανετος οταν θελες να ταξιδεψεις !!! γιαυτον τον λογο μιλησα προσωπικα για την URUS…σε κανενα απο αυτα τα κομματια δεν ειναι κορυφαια……αλλα σιγουρα στο συνολο της ειναι εξαιρετικη !!!

      σκεψου τωρα εισαι εσυ με το YARIS to 1.0 στο φαναρι….ενω εχεις στο γκαραζ σου το κτηνος των ”600ps” gia τις πιστες…και αρχιζω και σε τσιγκλαω εγω…..τι θα με πεις ???περιμενε να ερθει το Σ/Κ να σε δικασω στα μεγαρα ????
      γιαυτο λεμε ενα αυτοκινητο που να μπορει να σου δωσει μια γενικη ευχαριστηση……
      τωρα αν ψαχνεις το απολυτο/τελειο..οπως ειπαμε….δεν υπαρχει !!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ε ναι ρε συ αυτο σου εννοω. Σε πραγματικες συνθηκες στον αλλο στο Βελγιο του εγδαραν την Lambo απο ακρη ως ακρη. Στις πραγματικες συνθηκες, θα βγαλλεις γουστα με τη Urus και θα πας και τα χαλαρα σου με την ανεση σου και μοιαζει να ειναι το ιδανικο αμαξι αλλα οταν ερθει η ωρα για parking θα σιχτιριαζεις.

      Σε πραγματικες συνθηκες δεν θα πλησιαζεις το κεντρο και οταν θα θες να την πας σε πολυσυχναστα parking τυπου στυλ Ικεα, εμπορικα κλπ, θα το σκεφτεσαι μηπως στο γυρνα την δεις γδαρμενη επειδη ο αλλος σε κοπανησε στο παρκαρισμα. Σε πραγματικες συνθηκες αυτο το αμαξι δεν χωραει να περασει απο τα στενα δρομακια του χωριου μου και ουτε παρκαρεται στο Πορτο Κατσικι στη Λευκαδα για να πας να κανεις το μπανιο σου σαν ανθρωπος!

      Ο αλλος φετος καλοκαιρι που ειχε τη φαηνη ιδεα και πηγε με την M5, επειδη ενα φορτηγο δεν χωρουσε του την εγδαρε απο ακρη ως ακρη μπροστα μας για να περασει και οταν εγω με την κοπελα μου τον πιασαμε και του λεμε τι κανεις εκει, η απαντηση του ηταν χεστηκα, να μην το εβαζε πανω στην στροφη! Και επιασε ο κοσμος την M5 απο τα φτερα καν την εσερνε ποιο ακρη να περασει το φορτηγο για να μην την καταστρεψει εντελως! Μπροστα μας αυτα τωρα! Σε αμαξι 150.000 ευρω!

      Σε πραγματικες συνθηκες, η γυναικα σου και το παιδι σου μπορει να μην θελουν να μπουν μεσα γιατι ειναι πολυ γρηγορη και φοβουνται και σε πραγματικες συνθηκες μολις κανεις πως πατας το γκαζι, η γυναικα σου θα φωναζει.

      Σε πραγματικες συνθηκες, επειδη αυτο θα ειναι το μονο σας αμαξι, το αμαξι θα το οδηγαει και η γυναικα σου εκτως απο σενα πχ! Και αν εσενα δεν σε πειραζει πχ, για πολυ κοσμο συμπεριλαμβανομενου και εμου, αυτο φανταζει εφιαλτης! Ας πουμε η γυναικα του κολλητου μου ειναι χαρος! Οχι Lambo. Ουτε ταμπο. Για να κανει προσπεραση δεν κατεβαζει αλλα ανεβαζει και το αμαξι (βενζινη) δεν ειδε ποτε πανω απο 2000 στροφες γιατι ετσι της ειπαν στο διπλωμα.

      Αν μπορεις να ζησεις με ολα αυτα σε καθημερινη βαση και να εχεις και τα λεφτα για να την συντηρεις και να πληρωνεις και την καθε μαλακια που θα συμβαινει, τοτε ειναι το τελειο αμαξι για σενα! Εγω συγνωμη δεν μπορω! Το θεωρω ψυχοφθορο, λαθος και απλα θα επαιρνα και εναν κουβα με 2 χιλιαρικα ισα ισα να πηγαινει να κανω την δουλεια μου και αν μου γκαζωνε ο αλλος στο φαναρι, θα γελαγα απο μεσα μου

    • σε γενικες γραμμες οτι εχεις πει το εχω κανει με το GOLF…το μονο που δεν μπορω να δεχτω ειναι να μου το χτυπησει καποιος…οχι γιατι το ”ποναω” αλλα γιατι οπως σε ειπα……δεν μπορω να το επιδιορθωσω για την πλακα μου !!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Απο το Golf ομως μεχρι ενα GTR η ενα οποιο αμαξι 100+ χιλιαδες ευρω (Δεν παω καν σε Urus κλπ) υπαρχουν εκατομμυρια πραγματα που αλλαζουν και δεν ειναι μονο το οικονομικο! Δεν σημαινει πως α ωραια. Εχω 1 εκατομμυριο να το φτιαξω οποτε παιρνω το GTR και το κανω taxi. Δεν παει ετσι.

      Αυτο ειναι το θεμα. Αυτα που μπορεις να κανεις με το Golf δεν μπορεις να τα κανεις με ενα GTR, Urus, LaFerrari, Chiron και δεν εχει να κανει με το ποσσα λεφτα εχεις παντα και απαραιτητα!

      Αν την Ferrari πχ την μπλεξεις σε στενακια, κινηση, καλντεριμια, στην καλυτερη θα αλλαξεις δισκο, στην χειροτερη θα παρει φωτια. Δεν εχει να κανει με το οικονομικο της υποθεσης! Εχει να κανει πως η Ferrari δεν μπορει να πει με κατω απιο καποια χιλιομετρα γιατι ο κινητηρας σταματαει να ψυχεται! Αυτο δεν θα αλλαξει αν εχεις 200.000.000 ευρω. Το μονο που θα αλλαξει ειναι πως αν καει θα παρεις αλλη.

      Το evo αν το σπας σε κοντρες βγαζει ζημιες. Οχι γιατι ειναι κακο αυτοκινητο αλλα γιατι ειναι αγωνιστικο αυτοκινητο. Μπορει να φυγει ενα κολλαρο και να κλαις το βερντιλατερ, μπορει να ραγισει μια τουμπινα. Λογικα πραγματα για ενα αμαξι που παει με 9000 στροφες μονιμα και 500 αλογα απο ενα 2λιτρο μοτερ. Ασχετως με το ποσσα λεφτα εχεις, σημαινει πως αν το θες καθημερινο με κοντρες στα φαναρια με οποιον σου κανει γρουμ, τον μισο χρονο θα εισαι συνεργεια για επισκευες εκτως αν το πηγαινεις μονιμα σαν yaris. Οποτε δεν μπορεις να εχεις καθημερινο ενα αμαξι που στον χρονο τους 2 μηνες θα λειπει στο συνεργειο χωρια τα σερβις (Λαδια καθε 3.500 χιλιομετρα) ! Τωρα καταλαβες γιατι τα evo που βλεπεις στον δρομο ολα πανε κιουριες? Γιατι το ανοιγμα κοστιζει οχι μονο σε λεφτα και δεν ανοιγουν τσαμπα για τον καθε εναν που κανει γρουμ στο φαναρι + οτι επειδη ειναι τετρακινητα, δεν μπορεις να κανεις εκινησεις απο σταση στο φαναρι γιατι πιεζεται η τετρακινηση και αν παραδωσει το transfer ξεκινας απο ζημια 10+ χιλιαδες ευρω. Οποτε ανοιγεις απο 2ερες.

      Τωρα καταλαβαινεις γιατι τετοια αμαξια δεν μπορεις να τα εχεις καθημερινα αυτοκινητα? Δεν χρειαζεται να τα ταλαιπωρεις τσαμπα. Παρε ενα αμαξακι απλο για τα καθημερινα και αυτα μια φορα την εβδομαδα για τον σκοπο που φτιαχτηκαν!

      Και εγω θα ηθελα μια F1 για καθημερινο αλλα κανει πολυ θορυβο ρε γαμωτο :P

  • sotirisb

    E63s

  • Nikolas Karampelas

    atos παιδιά, παντός καιρού και γούστου, είναι racing το εργαλείο μην το βλέπετε έτσι :P

  • rous

    Mercedes E63 AMG S, ολο μαυρο και με ολον τον καταλογο των εξτρα πανω.

  • George Sigalas

    Για την καθημερινότητα τι θες?
    1. Μαλακές αναρτήσεις.
    2. clima, navi, hifi κτλ αξεσουάρ
    3. άνετα καθίσματα

    Για να ξεκ@υλώσε!ς τι θες?
    1. Τίποτα από τα παραπάνω.

  • a_f_a

    Σουμπαρου Φορεστερ με όλα μέσα ή Πορσε Μακάν. ανάλογα ποιο ειναι ετοιμοπαράδοτο και ποιος θα μου κάνει 70.000 δόσεις του 1ευρώ/μήνα.
    Αλλιώς Αουντι Α3 αυτόματο 5θυρο.

    • xtra

      οντως , τα κανει ολα και συμφερει ! Μονο σε εμφανιση υστερει !

    • a_f_a

      το σουμπαρού;
      ναι, έχει ενα δικό του χαρακτήρα που όμως μου αρέσει γιατι ψιλο-διαφέρει χωρίς τις ακρότητες των γάλλων, ιταλών και ιαπώνων. εργαλείο μεγάλο και όπως λενε και τα τελευταια ριβιουζ, με την ανανέωση όλης της γκαμας έχουν βελτιωθει πολύ και σε ποιότητα κύλισης.

  • δε με βλέπω να δεσμεύομαι, δε με βλέπω πατέρα(καμιά γάτα και πολλή μου είναι), δεν είμαι και πολύ οφρόουντερ, οπότε από βίντατζ την e39 m5. από καινούρια, έχω πει την αλπίν α110

  • αν αυτη την στιγμη επερνα αμαξι που θα το ειχα για τα επομενα 10 με 15 χρονια για ολες τις μετακινησεις … θα επερνα την bmw 330 ή 328 που την βρισκεις μεταχειρισμενη απο 25 μεχρι κ 40χιλιαρικα … επειδη ομως αυτην την στιγμη ψαχνω για ενα μεταχειρισμενο και δεν εχω τοσα λεφτα αλλα περιπου τα μισα κοιταω για peugeot 308 πετρελαιο ή bmw 118d …

  • Demetris Katsaris

    Ρε Ανέστη, για εμάς τους λάτρεις των Lotus τι θα κάνουμε πες μου!!!
    Για καθημερινή (κατά) χρήση έχω το Micra της γυναίκας (σπίτι, δουλειά, σούπερ μάρκετ, θάλασσα κλπ)
    Για καφε και πιο έξαλλες καταστάσεις την DC5 μέχρι να στηθεί το time attacker vitz RS.

    • Anestis Genk

      Έχεις Integra(εγώ προτιμώ το 4) και θα φτιάξεις Yaris;

    • Demetris Katsaris

      Είναι φτιαγμένο από μαμά TRD M σε λέω! Και εξάλλου, είναι ωραίο να είσαι μέσα σε sleeper

  • Renesis1

    Με γνώμονα, καθημερινότητα, πρακτικότητα, ταξίδια, χώροι, ομορφιά, βρωμόγκαζο, στήσιμο, προσωπικά θα επέλεγα μάλλον ένα εκ των M5, S8, E63s.

  • Nikos Schinas

    GLC coupe. Τα κάνει όλα σε καλό βαθμό, αλλιώς το νέο 3008 στο διλιτρο diesel, και για το πιο φτηνό sandero stepway

  • Dentdim

    Εξαιρετικό άρθρο με βρίσκει απόλυτα συμφωνο.Σε γενικές γραμμές αποφεύγουμε τα μεγαλα suv αν δεν ειναι ανάγκη ,το κόστος χρησης τους ειναι πολυ μεγάλο. Και αν πάρουμε ενα μικρο γρήγορο το αφηνουμε μαμα,οσο κ να προσπαθησει καποιος πχ το polo gti δεν μπορει να γινει A45…το μονο που θα καταφέρει ειναι όντως να οδηγείται μονο σε πίστα κ αυτό αμφίβολο. Πάντως η αγορα πλεον εχει πολλες κ καλες επιλογές για ολα τα γούστα.

  • giorgos

    model s η x

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Νέα BMW M5! Με ένα μοτέρ κτήνος 600 ίππων κάτω από το καπό του είναι πύραυλος τα κάνει όλα. Τα έχει όλα, καυτές επιδόσεις, απολαυστική οδική συμπεριφορά, χώρους για καθημερινό… Αυτή θέλω. https://uploads.disquscdn.com/images/09e415644870edb4704e30b0841a1fe1ac4952bd33360e8c69b8f779762dad9f.jpg

    • Henry Gloval

      Εξαιρετική επιλογή για εξωτερικό. Στο ελλαδισταν ακόμα και με τέτοιο αυτοκίνητο εγώ δεν θα άντεχα τα καθημερινά κοπανήματα στους κρατήρες και τα χαντάκια των ελληνικών δρόμων. Τέτοια οχήματα έχουν πολύ σφιχτή ανάρτηση που σε συνδυασμό με run-flat ελαστικά κοπανάνε άσχημα στις λακούβες. Θα το λυπόμουνα.

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Ε για εδώ ας πάρω κανένα Peugeot 3008 1,6 diesel… hightech έχει και τα πάντα… https://ntia.eu/wp-content/uploads/2017/10/peugeot_3008_layout6-1.92830.19.jpg

  • Dimitris

    Δεν θέλει πολύ συζήτηση , if money is no an issue……Ferrari FF , αν πάλι money is a minor issue Porsche Panamera η Quattroporte , αν πάλι δεν υπάρχουν φράγκα ένα Citroën Picasso επταθέσιο να κουβαλάω τα ποδήλατα

  • Mika

    RS6 Performance in Sepang Blue.