Η Lexus το 2012 άλλαξε τη γρίλια των μοντέλων της, παρουσιάζοντας την “spindle” γρίλια, η οποία πλέον, πέντε χρόνια μετά, έχει γίνει σήμα-κατατεθέν για τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας.

Ωστόσο οι παλιοί, μεγάλοι ηλικιακά πελάτες της Lexus δεν έχουν κρύψει τη δυσαρέσκιά τους για τη νέα γρίλια, με τον Jeff Bracken, αντιπρόεδρο και γενικό διευθυντή της Lexus να δηλώνει στο περιθώριο της έκθεσης του Ντιτρόιτ πως έχει δεχτεί αρκετά τηλεφωνήματα από μεγάλους πελάτες της εταιρίας, που για σχεδόν 45 λεπτά του εξέφραζαν την απογοήτευση τους για τη συγκεκριμένη γρίλια.

Ωστόσο η Lexus υπεραμύνεται της επιλογής της και υποστηρίζει πως η νέα γρίλια δημιουργήθηκε για να προσελκύσει μικρότερους ηλικιακά πελάτες και ίσως γίνει η αιτία η εταιρία να χάσει κάποιους μεγαλύτερους πελάτες της. Η Lexus είναι διατεθειμένη να πάρει αυτό το ρίσκο.