Δεύτερη φορά που βλέπουμε ένα μουλάρι της τρίτης γενιάς του Auris να δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες, και αυτή τη φορά η Toyota επέλεξε να πάει στον Αρκτικό Κύκλο για τις καθιερωμένες χειμερινές δοκιμές.

Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Auris τον Αύγουστο του 2012 με την εμπορική του καριέρα να ξεκίνησε στην Ευρώπη από τις αρχές του 2013. Το καλοκαίρι του 2015 δέχτηκε ένα ελαφρύ facelift, και με κύκλο ζωής τα 6 χρόνια (όσα ακριβώς είχε και η πρώτη γενιά) η νέας γενιάς του δημοφιλούς μεσαίου hatchback αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2018.

Αυτό θα είναι το τρίτο μοντέλο που θα βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα (Toyota New Global Architecture), μετά το Prius και το C-HR. Ακόμα θα διαθέτει εντελώς νέο σχεδιασμό, κάτι που εν ολίγοις διακρίνεται από τις καμουφλαρισμένες φωτογραφίες, με το C-HR να “προσφέρει” κάποια στοιχεία του.

Τα φωτιστικά σώματα είναι στενά και ακολουθούν το σχήμα του καπό, με τα πίσω φώτα να μην εξέχουν όπως στο σημερινό μοντέλο. Οι εξωτερικοί καθρέφτες φαίνονται να έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα, με την πίσω κολόνα να δείχνει πιο λεπτή.

Μηχανικά δεν αναμένονται δραστικές αλλαγές, με τον 1,2-λίτρων turbo, απόδοσης 116 ίππων και 185 Nm ροπής, να υπάρχει και στην τρίτη γενιά του μοντέλου, όπως επίσης και ο 1,8-λίτρων υβριδικός, απόδοσης 122 ίππων του νέου Prius.

Είναι άγνωστο αν θα είναι διαθέσιμο με τον 1.500άρη 3-κύλινδρο diesel κινητήρα της BMW, απόδοσης 116 ίππων, μιας πρόσφατα η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι είναι πάρα πολύ πιθανό να μην ξαναβγάλει κάποιο diesel μοντέλο για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Από τις φωτογραφίες βλέπουμε για πρώτη φορά και την καμπίνα του αυτοκινήτου, οι οποίες δείχνουν τις αλλαγές στη διάταξη της κεντρικής κονσόλας και τον επανασχεδιασμό της. Ακόμα, φαίνεται να έχουμε νέου σχεδιασμού τριάκτινο τιμόνι, με λεπτότερες ακτίνες, ενώ η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, στο κέντρο του ταμπλό, πλέον είναι “αιωρούμενη”.

  • SAMURAI-66

    Στοιχεια c-hr τοσο στο σαλονι που ακολουθει την σχεδιαστικη φιλοσοφια του οπως και στην εξωτερικη εικονα του που καποιες γραμμες του στην μασκα του.
    Ενδιαφερον αν βγουν ολα αληθινα απο της πληροφοριες θα ειναι η τουρμπο GT εκδοση του με την φροντιδα της gazoo racing που ερχεται να χτυπησει τους αντιπαλους του στην ευρωπη και να τοποθετησει μετα το yaris grmn και το auris στο καδρο των γρηγορων toyota!.

    • shaoqing14

      Ειναι μεγαλο λαθος που δεν εχουν καποια ντιζελ εκδοση η ακομα χειροτερα να παρουν κινητηρα απο μπεμβε,ετσι αφηνοντας τους ανταγωνιστες να κανουν παρτι σε αυτη την κατηγορια.

    • SAMURAI-66

      Εχουν ξεκαθαρη θεση να καταργησουν οριστικα τα ντιζελ ριχνοντας ολο το βαρος τους στα υβριδικα και σωστα πραττουν μετα τον γνωστο ντορο με το group.
      Πλασαρουν την οικολογικη τεχνολογια και στην ευρωπη εχουν θετικα αποτελεσματα…πιστευω οτι η μεχρι σημερα σταση τους τους εχει δικαιωση.

    • shaoqing14

      Το οτι στην φαου βε δεν ειναι ικανοι να φτιαξουν ντιζελ της προκοπης,δεν σημαινει οτι τα ντιζελ εχουν μπει στο χρονοντουλαπο της ιστοριας,το αντιθετο μαλιστα,κατι τετοια γραφαν το autobild το autotrith και τα λοιπα παπαγαλακια για να καλυψουν το group, απλα πιστευω οτι οταν θελεις να λεγεσαι νο1 αυτοβιομηχανια στον κοσμο δεν τα καταργεις τοσο ευκολα τα ντιζελ οταν οι ανταγωνιστες καραδοκουν.Πολυ καλα κανει και πλασαρει οικολογικη τεχνολογια,αλλα οπως εχει δειξει η ιστορια εκει στην toyota δεν ειναι αλανθαστη αν θυμηθουμε οτι στης αρχες της προηγουμενης δεκαετιας δεν ειχε ουτε ενα σπορ αμαξι,η το εγκλημα να αφησουν τα ραλι με ενα αμαξι πρωταθλητη και με τα καλυτερα πληρωματα(σαινζ,οριολ)για την φ1 που δαπανηθηκαν ενα καρο λεφτα για το τιποτα….
      ξερεις τι θα απογινουν τα επαγγελματικα hilux κτλ η τα φορτηγα της hino?

  • tomilaw

    μακαρι να εχει τουλαχιστον 150 αλογακια βενζινης..

  • tcdrifter

    Ελπίζω να τους φώτισε ο Θεός και να βελτίωσαν πολύ την εμφάνιση γιατί το σημερινό μοντέλο δεν βλέπεται.. Να θες να πάρεις Toyota Και να φοβάσαι μην το δεις απότομα κάνα βράδυ στο γκαράζ και έχεις μετά εφιάλτες..