H Porsche παρουσίασε στην έκθεση του Los Angeles του 2015, την Cayman GT4 Clubsport. Η αγωνιστική Cayman GT4 παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό 3,8-λίτρων επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα, με την ιπποδύναμη να αγγίζει τα 380 άλογα. Η μετάδοση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, αλλά αντιθέτως με την “δρομίσια” έκδοση, η track-focused εφοδιάζεται με αυτόματο PDK κιβώτιο με paddles στο τιμόνι.

Η Porsche Cayman GT4 Clubsport ζυγίζει 40 κιλά λιγότερα από την Cayman GT4 παραγωγής. Έτσι το βάρος της μειώνεται από τα 1.340, στα 1.300 κιλά, έχοντας στο εσωτερικό αγωνιστικά bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και κλωβό ασφαλείας. Το στάνταρ ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 90 λίτρα, αλλά υπάρχει η εναλλακτική των 70 και 100 λίτρων.

Τα γόνατα της μπροστά ανάρτησης προέρχονται από την 911 GT3 Cup, ενώ στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί ένα μηχανικό διαφορικό, με τα φρένα να είναι αγωνιστικά, αποτελούμενα από ατσαλένιους δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. σε όλους τους τροχούς. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles. Το ABS προγραμματίζεται σε 12 στάδια, ενώ το ESP έχει ρυθμιστεί ώστε να δουλεύει με σλικ ελαστικά.

Μια τέτοια θα βγει στην δημοπρασία στο νησί Amelia, του οίκου RM Sotheby’s, και από τον Απρίλιο του 2016 -όταν και αγοράστηκε- το αυτοκίνητο έχει διανύσει μόλις 40 χλμ., κάτι που σημαίνει ότι δεν έχει τρέξει ποτέ σε αγώνα.

Το αγωνιστικό θα μπορεί να συμμετέχει στους αγώνες Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada, αλλά και στους αγώνες που διοργανώνει το Porsche Club of America και τα υπόλοιπα clubs στον υπόλοιπο κόσμο. Η τιμή της Cayman GT4 Clubsport καινούρια ήταν €110.000, χωρίς φόρους, με τον οίκο να εκτιμά ότι το αυτοκίνητο θα πουληθεί σε μια τιμή κοντά στα 200.000 με 250.000 δολάρια.