Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια έξαρση στα πρωτοποριακά project drift cars. Οι λατρεμένες, αλλά και τετριμμένες, επιλογές των Nissan Silvia, Ford Mustang, BMW M3 και μυριάδων αυτοκινήτων με τον SR20DET ή τον Small Block V8 κάτω από το καπό τους, αρχίζουν να πλαισιώνονται από ιδιαίτερα εκθαμβωτικές παρουσίες.

Στην παντιλικομάνα Ιαπωνία, μια Ferrari 599 απέκτησε υδραυλικό χειρόφρενο και ακραίες γωνίες κάστερ, το Toyota GT86 του Ryan Tuerck αφήνει σε κενή θέα το μοτέρ της 458 Italia και τώρα έρχεται ένας βέρος εκπρόσωπος της αμερικανίλας να ξεσηκώσει τα εγκεφαλικά μας κύτταρα. Σχετικά βέρος, δηλαδή.

Το Charger του ’68 είναι το απόλυτο muscle car. Ο ορισμός. Ωστόσο, “γυρισμένο” το έχουμε θαυμάσει μόνο στους Dukes of Hazard, λίγο στο Death Proof και μέσα από τραγική ψηφιακή επεξεργασία στο Fast and Furious: Tokyo Drift. Καιρός ήταν κάποιος να πραγματοποιήσει το όνειρο. Έστω στο περίπου. Και αυτό γιατί το Charger που ακολουθεί, είναι made in the USA μόνο στο σώμα.

Η 7,0-λιτρη Hemi καρδιά έχει αντικατασταθεί από τον S62B50 της M5 E39, ενώ η ανάρτηση και το πίσω υποπλαίσιο αποτελούν ευγενική προσφορά της Cayenne Turbo. Σύμφωνα με τον δημιουργό του, ήταν απαραίτητη η μετάλλαξη προκειμένου να αποκτήσει την αμεσότητα που χρειάζεται για να “πετάς” από στροφή σε στροφή 5.3 μέτρα λαμαρίνας. Κατά πόσον επετεύχθη ο στόχος, αμέσως τώρα

  • Νικόλαος244turbo

    Αυτό είναι ντριφτάμαξο!!!Διπλώνει και κλείνει ο δρόμος-area denial ftw!

  • Aisixtir

    Δηλαδή εγώ τώρα πρέπει να κοιμηθώ σαν να μην συμβαίνει τίποτα.;;;;;;!!!!!!!!!

  • Anestis Genk

    Δεν μ’αρέσει το drift πέρα από τπτ δεξιοτεχνίες. Η υπερστροφή ήταν κάποτε μέρος του πηγαίνω χωρίς αύριο, στο drift θυσιάζουν ταχύτητα για την γωνία.