Αυτό ισχυρίζεται το έγκυρο BMWBlog, καθώς σκοπός της βαυαρέζικης φίρμας είναι να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη της νέας γενιάς του μοντέλου, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2020.

Επίσης, από 1 Ιουνίου τίθεται σε ισχύ ο νέος κύκλος οδήγησης WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), που υποχρεώνει τους βενζινοκινητήρες να είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων Otto.

Η μετασκευή του φίλτρου σωματιδίων Otto είναι τεχνικά πολύ περίπλοκη, επειδή το OPF απαιτεί πρόσθετο χώρο στο σύστημα εξάτμισης. Κάτι ανάλογο είχε ανακοινώσει η BMW το περασμένο καλοκαίρι, με την κατάργηση του carbon άξονα μετάδοσης στις M3 και M4.

Έτσι, το M Division επέλεξε να τερματίσει την παραγωγή της πέμπτης γενιάς M3 (F80) λίγο νωρίτερα από το αναμενόμενο. H κίνηση αυτή δεν επηρεάζει την διαθεσιμότητα της M4, καθώς το coupe μοντέλο θα συνεχίσει να παράγεται όπως είχε προγραμματιστεί, και θα κατασκευάζεται όπως τα βασικά μοντέλα της σειράς 4.

  • Gmph fast

    τρολ: Ψέμματα είναι αυτά, απλά η Giulia έχει εξαφανίσει τις πωλήσεις της M3, σε λίγο θα σταματήσει η παραγωγή και της απλής σειράς 3

    • Στέλιος Ναούμ

      Χαχαχαχα