Σύμφωνα με αναφορές το πρωτάθλημα World Rallycross θα γίνει πλήρως ηλεκτρικό το 2020. Στο πρωτάθλημα θα συμμετέχουν 15 ηλεκτρικά αγωνιστικά και ήδη εννέα διαφορετικοί κατασκευαστές βρίσκονται σε συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με τους οργανωτές.

Τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βασίζονται σε μια κοινή carbon μπανιέρα και δομή, ενώ κοινά θα είναι επίσης τα συστήματα ανάρτησης και πέδησης. Οι κινητήρες και τα σώματα θα είναι διαφορετικά σε κάθε αυτοκίνητο, με τα ηλεκτρικά αγωνιστικά να είναι φαρδύτερα από τα τωρινά.

Παρά την έλευση των ηλεκτρικών αγωνιστικών το 2020, οι διοργανωτές θέλουν να συνεχίσουν να αξιοποιούν και τα τωρινά αγωνιστικά, μιας και θέλουν να δημιουργήσουν ένα νέο πρωτάθλημα γι’αυτά.

  • gv

    πραγματικα αν δει κανεις αγωνα σχεδον δεν ακουει καν τα μοτερ,κυριως ακουγεται η φωνη του εκφωνητη οποτε μικρο το κακο..
    δεν ειναι f1 που απο τη μουσικη του παρελθοντος ακους σκαστρες και μονοτονο soundtrack..
    εμενα αυτο που με ενοχλει ειναι τα κοινα συστηματα αναρτησης και πεδησης..
    δηλαδη τι θα διαφερει?οι μαγνητες του ηλεκτροκινητηρα και το ”τσοφλι” πανω απο ολα αυτα?ελεος ρε φιλε πια!
    αν δε θελουν να ξοδευουν ας μη τρεχουν ελεος πια!
    που θα φανει η δουλεια του καθενος αν οχι στις αναρτησεις πχ?
    θα μου πεις ο καθε ενας θα εχει τις προσωπικες του ρυθμισεις αλλα γενικα αυτη η παγκοσμια ταση ομογενοποιησης των παντων για να βγει οσο πιο φτηνα γινεται στους κατασκευαστες περιοριζει σημαντικα την ουσια των αθληματων αυτων..

  • gv

    πραγματικα αν δει κανεις αγωνα σχεδον δεν ακουει καν τα μοτερ,κυριως ακουγεται η φωνη του εκφωνητη οποτε μικρο το κακο..
    δεν ειναι f1 που απο τη μουσικη του παρελθοντος ακους σκαστρες και μονοτονο soundtrack..
    εμενα αυτο που με ενοχλει ειναι τα κοινα συστηματα αναρτησης και πεδησης..
    δηλαδη τι θα διαφερει?οι μαγνητες του ηλεκτροκινητηρα και το ”τσοφλι” πανω απο ολα αυτα?ελεος ρε φιλε πια!
    αν δε θελουν να ξοδευουν ας μη τρεχουν ελεος πια!
    που θα φανει η δουλεια του καθενος αν οχι στις αναρτησεις πχ?
    θα μου πεις ο καθε ενας θα εχει τις προσωπικες του ρυθμισεις αλλα γενικα αυτη η παγκοσμια ταση ομογενοποιησης των παντων για να βγει οσο πιο φτηνα γινεται στους κατασκευαστες περιοριζει σημαντικα την ουσια των αθληματων αυτων..

    • Νικόλαος244turbo

      Ε,πως…θα αλλάζει το “αμάξωμα” όπως κάναμε παλιά με τα τηλεκατευθυνόμενα που βγάζαμε το “καπάκι” Escort WRC και βάζαμε το Integrale και είχαμε “άλλο αμάξι”.
      Ουπς…τώρα θυμήθηκα…αν και τηλεκατευθυνόμενα,ήταν θερμικά…γιατί απο πιτσιρικάδες δε γουστάραμε τα χτυπητήρια του φραπέ για κίνηση.
      Δυστυχώς όταν έχεις μεγαλώσει με Gr.B Gr.C και V12 στην F1,το ακουστικό κομμάτι έχει περάσει ως αρχέγονο πρότυπο σε ότι συνάδει με 4 τροχούς…

  • ”οι διοργανωτές θέλουν να συνεχίσουν να αξιοποιούν και τα τωρινά αγωνιστικά, μιας και θέλουν να δημιουργήσουν ένα νέο πρωτάθλημα γι’αυτά.”

    ΤΙ ???? γιατι απλα δεν αφηνουν τον θεσμο οπως ειναι….και τα νεα ηλεκτρικα να τα ονομασουν οπως αλλιως θελουν ??? εγω νομιζα πως πανε για καταργηση …….

    παντως θα εχουν τα ηλεκτρικα 600ps ???? η θα ειναι με λιγοτερα αλογα ???

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Σε τι κοινωνια μεγαλωνουμε τα παιδια μας????
    Η f1 αυτοκαταστρεφεται μονη τις και οχι τυχαια
    το WEC καταστρεφεται
    το DTM μια απ τα ιδια
    και απ την αλλη με το ζορι και με τα ψεμματα
    τρωμε στη μαπα
    την αστεια formula e
    ερχεται και κανεις δεν ξερει γιατι η moto e
    τωρα x cross e και ενας θεος ξερει τι αλλο .
    ΟΚ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕΥΜΑ.
    Αντι να κανεται το μηχανικινητο αθλητισμο και τα σουπερκαρ πριζατα καντε τα λεωφορεια και τα ταξι ,καντε ολα τα μικρα αυτοκινητα πολης καντε τα καραβια τα τρενα τα αεροπλανα και μολις τελειωσετε μ αυτα καντε και τα ελαχιστα αγωνιστικα ηλεκτρικα .
    Μετα βεβαια θα μας πειτε οτι τελικα ρυπενουμε περισσοτερο τον πλανητη ετσι,θα σκασει κ αυτη η φουσκα και θα βρουμε κατι αλλο να γυρναμε το χρημα…………….