Και εντελώς ανούσιος “πόλεμος” μεταξύ Audi και BMW, μέσω διαφημίσεων συνεχίζεται. Τελευταίο “χτύπημα” στην Τυνησία, όπου η τοπική αντιπροσωπεία της βαυαρέζικης φίρμας γράφει στα γαλλικά σε μια διαφημιστική πινακίδα, Il n’est jamais trop tard pour changer d’avis, κάτι που σημαίνει Ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξει την άποψη σου.
Για να πάρει την απάντηση από την Audi, όπου σε μια αντίστοιχη φωτεινή επιγραφή λίγα μέτρα πιο πίσω γράφει με μεγάλα γράμματα την λέξη LOOOL, που σχηματίζεται με τα τέσσερα δαχτυλίδα του σήματος της μάρκας. Συνεχίζοντας, κάτω από αυτό γράφει On ne change pas une marque qui gagne, κάτι που σημαίνει Δεν αλλάζουμε μια εταιρία που κερδίζει.
Και ο παλιμπαιδισμός μεταξύ διαφημιστικών εταιριών καλά κρατεί.