Η Toyota στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο μήνα θα παρουσιάσει τελικά το πρωτότυπο της Supra, ή όπως αλλιώς ονομαστεί. Η εταιρία έδωσε την πρώτη teaser φωτογραφία του πρωτότυπου, στην οποία ξεχωρίζει η τεράστια πίσω αεροτομή αλλά και η double-bubble οροφή.

Η λογική λέει πως το πρωτότυπο θα μας δείχνει την αγωνιστική έκδοση του μοντέλου, μιας και τόσο μεγάλη αεροτομή, δεν έχουμε δει σε κανένα μουλάρι δοκιμών του νέου σπορ ιαπωνικού μοντέλου.

Χθες διέρρευσαν και πολλές τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου, που μπορείς να τις διαβάσεις εδώ.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Θα δειξει….. Κραταω μικρο καλαθι και θα ελεγα πως το μοντελο εχει βγει φαουλ πριν καν δουμε το πρωτοτυπο. Το μονο που με φρεναρει ειναι πως λεει Toytota οποτε δεν γινεται η εταιρια να κανει μαλακιες. Δεν θα ρισκαρε το ονομα της για να γινει ρεζιλι

    • Tsou Kostas

      Τώρα θα γίνει ρεζίλι? Όταν πήρε τον τρικύλινδρο 1KR από την Daihatsu για το Aygo και το Yaris δεν έγινε? Όταν πήρε τον boxer από την Subaru δεν έγινε? Τώρα θα πάρει διλιτρο και τρίλιτρο από τους γερμαναράδες, και γυρνάει σαν τον κόνδορα για τους ενδιάμεσους πάνω από την Mazda που ψυχορραγεί. Μόλις τους πάρει και αυτούς, μετά θα κάαααθετε. Ο κολοσσός της κοπριάς, ή γιαπωνέζικη VW.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Παγκοσμιως οι πωλησεις της λενε το αντιθετο. Την τοποθετουν καθε χρονια στην πρωτη θεση. Το να συνεργαστει με αλλη μαρκα, δεν ειναι κακο. Ολες το κανουν. Το προβλημα ειναι οτι αυτη η μαρκα δεν ειναι Ιαπωνικη (οπως η Daihatsu και η Subary). Η Supra ηταν JDM legend και δεν γινεται να κανεις τον διαδοχο του legend μη JDM γιατι αυτο ηταν που τον εκανε legend! Το οτι ηταν JDM!

      Ναι οκ. Σιγουρα θα ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ και αξιοπιστη και θα εχει ολα τα καλα του κοσμου και σιγουρα θα ειναι ενα σωστο αμαξι απο καθε αποψη οπως θα επρεπε να ειναι μια Supra με τοσο βαρυ ονομα. Αλλα δεν ειναι JDM και αυτο τα χαλαει ολα. Δεν εχει σχεδιασει το μοτερ σχιστοματης Ιαπωνεζος με ολη την τεχνογνωσια που εχει μεσα στο κεφαλι του και το μερακι που εχει στη ψυχη του.

      Εν κατακλειδι εκει θα ειναι και το προβλημα της. Θα ειναι αρτιο σαν αμαξι αλλα δεν θα εχει ψυχη!

    • Tsou Kostas

      οι πωλήσεις δεν έχουν να κάνουν με αυτό που συζητάμε εδώ. Το 99% του κόσμου δεν τα γνωρίζει αυτά που λέμε, και να τα γνώριζε βασικά, χέστηκε. Εμείς συζητάμε, για το πόσο γιαπωνέζος, και πόσο μάγκας είναι ο κάθε κατασκευαστής. Το ότι πήρε έτοιμα μοτέρ από άλλους Ιάπωνες δεν λέει κάτι… μάλιστα το τρικύλινδρο το πήρε από την Daihatsu και το μοιρασε και στους Γάλλους, και πήραν όλοι μαζί βραβείο για τον καλύτερο χιλιάρη εκείνη την χρονιά, εκτός από την Daihatsu. Πήρε δλδ βραβείο η Citroen για μοτέρ από την Osaka. Αυτή είναι η Τουοτα. Ποτέ δεν είχε ψυχή.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Τoyota E86 και Supra ειχαν ψυχη. Απο σποντα ισως αλλα ειχαν. Αλλα ναι. Σε γενικες γραμμες η Toytota ειναι λιγο αποστειρωμενη. Αλλα η Toytota και η καθε Toytota πρεπει να ειναι βιωσιμη σαν εταιρια. Η Mitsu που σταματησε να βγαζει το evo, δεν ειναι επειδη ηθελε να καταστραφει αλλα επειδη θελει να σωθει. Δεν τις εβγαιναν τα νουμερα και οι πωλησεις και δεν ειχε βιωσιμο πλανο για το επομενο evo. Και ασχετα με το τι λεμε εμεις εδω τωρα για να βγαλλει μια βιομηχανια καινουργιο αμαξι, πρεπει να καλυπτει καποιες προυποθεσεις και να υπαρχει και το κοινο να το αγορασει. Οποτε δεδομενο αυτου σου λεει η δεν θα φτιαξω καθολου Supra γιατι δεν υπαρχει πολυ κοινο και εγω δεν θελω να σπαταλησω 2 δις για αυτους τους 5 που θα την παρουν, η θα συνεργαστω με αλλες 3 εταιριες και θα ριξω το κοστος στο 1/5. Τωρα αν το μοτερ ειναι Nissan και το σαζμαν Hundai, λιγο μετραει αν τα νουμερα βγαινουν και το αμαξι μπορει να βγει στην παραγωγη και να φερει στην εταιρια κερδος. Με αυτο το σκεπτικο λειτουργουν ολες

  • SAMURAI-66
    • shaoqing14

      Καλο φαινεται,αμα ειναι και τα σωθικα του ιαπωνεζικα τοτε ακομα καλυτερα,αλλα προβλεπω να τρωμε μεγαλη ξενερα,μακαρι να διαψευστω.

    • SAMURAI-66

      Εδω ισως….λεω ισως γιατι μεχρι τωρα δεν ειναι κατι σιγουρο βαλει το χερι της η gazzo racing και σωσει καπως την κατασταση.

  • crazyfrog

    ισως να το ονομαζε celica να το κυκλοφορουσε σε ευρεια παραγωγη και με τον κινητηρα του yaris?κατι τετοιο θα ταρακουνουσε σαν ειδηση.τωρα ετσι οπως το πανε να κιαν βγει να κιαν δε βγει.

    • Nikos Schinas

      Ναι να το πουν celica!