Ίσως το πιο πολυαναμενόμενο μοντέλο για το 2018 είναι η νέα Supra, ή όπως αλλιώς την ονομάσει η Toyota. Τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου μοντέλου θα γίνουν σε τρεις εβδομάδες, στις 6 του Μάρτη, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης. Ο Shigeki Tomoyama, υπεύθυνος του τμήματος Gazoo της ιαπωνικής εταιρίας, έχει επιβεβαιώσει πως το νέο σπορ μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας θα πωλείται κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Gazoo, όμως σήμερα το -κατά βάσει αξιόπιστο- Bimmerpost μας δίνει κάποιες νέες πληροφορίες σχετικά με αυτό.

Παρότι στο παρελθόν έχεις διαβάσει ότι τα δύο μοντέλα θα αποτελούν δύο διαφορετικές προσεγγίσεις του θέματος, με πολύ διαφορετικό χαρακτήρα, σύμφωνα με την πηγή, η νέα Toyota Supra θα είναι πρακτικά ένα rebadged μοντέλο της νέας BMW Z4. Ξέρουμε ότι το νέο ιαπωνικό σπορ μοντέλο αναπτύσσεται σε συνεργασία με την γερμανική εταιρία και θα έχουν κοινές ρίζες, ήτοι θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, ενώ φαίνεται ότι θα έχουν και τα ίδια μηχανικά σύνολα.

Κάποια από αυτά θα είναι ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 195 (20i) και 255 ίππων (30i), καθώς και ο 3,0-λιτρος απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής (40i), όλα εκ των οποίων με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο, όμως, δεν θα φορέσει τον B5801, της M40i έκδοσης, απόδοσης 385 ίππων.

Το βάρος της θα είναι 1.496 κιλά, έχοντας μήκος 4.380 mm, πλάτος 1.855 mm, ύψος 1.290 mm και 2.470 mm μεταξόνιο. Οι ομοιότητες δεν σταματούν εδώ, καθώς η νέα Supra θα είναι “Toyota μόνο στο όνομα και στον εξωτερικό σχεδιασμό”, καθώς όλα τα υπόλοιπα θα έρχονται από την γερμανική εταιρία, συμπεριλαμβανομένου των επιλογών του εξτρά εξοπλισμού, των κωδικών των χρωμάτων και των υλικών του εσωτερικού. Πιο συγκεκριμένα το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στα χρώματα Glacier Silver (ασημί), Atacama Yellow (κίτρινο), και Crimson Red (κόκκινο), ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχει η επιλογή να ντύσεις την καμπίνα με ύφασμα, alcantara, και δέρμα.

Τέλος, οι εκδόσεις 20i και 30i θα φοράνε 17άρες ζάντες (με ελαστικά 225/50 μπροστά και 225/45 πίσω), και εξτρά 18άρες ή 19άρες, ενώ η 40i θα διαθέτει 18άρες ζάντες ή προαιρετικά 19άρες. Η τελευταία θα διαθέτει στάνταρ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για την 30i θα είναι προαιρετικό. Η μόνη διαφορά τους θα είναι στην τιμή, με το ιαπωνικό μοντέλο να τοποθετείται πιο χαμηλά, καθώς στις βασικές εκδόσεις δεν θα διαθέτει κάποια στοιχεία εξοπλισμού, όπως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και σύστημα πλοήγησης.

  • Xristos Rnl

    Την νεα supra την περιμενα πολυ αλλα με αυτα που ακουω τελευταια θα απομακρυνθω τελειως απο την toyota αν η supra εχει αυτους τους κινητηρες. Ελπιζω να κανει καμια εκπληξη με υβριδικο κινητρα 400 αλογα οπως ακουγοταν καποτε αλλα πλεον δεν περιμενω πολλα. Τελευταια λενε επισης οτι θα γινει πιο σπορ η toyota αλλα ουτε αυτο βλεπω να γινεται δυστυχως η toyota σιγα σιγα παιρνει κατηφορο.Ειμαι φαν της toyota και εχω toyota αλλα αυτες οι κινησεις με απογοητευουν συνεχως….

  • Γιώργος Εμπέρ

    Αρα κατσε μισο για να καταλαβω. Παιρνουμε την καινουργια Ζ4 που ειναι κουκλα παρεπιπτοντως, της βαζουμε οροφη ωστε απο roadster να γινει coupe, βαζουμε ενα Toyota μπροστα και ενα supra πισω και ετοιμοι? Με κινητηρα, σαλονι, πλαισιο, χρωμα και ανταλακτικα bmw. Μαλιστα…… Μπραβο Toytota! Μετα το gt86 με ατμοσφαιρικο κινητηρα, το εκανες παλι το θαυμα σου!!!!

  • Philby

    Ντροπή ρε Toyota. Κατά καιρούς τα τελευταία 25 χρόνια την έχω υποστηρίξει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο αγαπημένος μου οδηγός ράλι πήρε το μοναδικό του πρωτάθλημα με Toyota. Ο δεύτερος αγαπημένος μου πήρε 2 και έχασε το 3ο 500 μέτρα από το τερματισμό. Το GT-ONE το μακράν πιο εντυπωσιακό GT1 prototype. Και φυσικά η Supra σε fast and furious και Gran Turismo υπήρξε θρησκεία. Αλλά ρε TOYOTA κάνε μας τη χάρη η SUPRA είναι από τα αυτοκίνητα που γίνανε διάσημα πρώτα από όλα για τον κινητήρα. Φανταστείτε το Jessie από Fast and the Furious αντί για “2JZ engine” να λέει “BMW 320 engine”…

  • crazyfrog

    εφοσον η τογιοτα κραταει τη σχεδιαση ολα καλα :PPPPP

  • Anestis Genk

    Πόσο αποκομένοι από την πραγματικότητα παίζει να είναι οι μανατζαραίοι αυτού του κόσμου;

  • Petros Lappas

    Για να τα βάλουμε όλα σε μια σειρά…
    Το supra mk4
    Υπέρ:
    Μοτέρ σε βελτίωση
    Εμφάνιση (αντικειμενικό κριτήριο)
    Κατά:
    Πάρα πολύ βαριά
    “Μαμά” δεν έκανε τίποτα (ποιο αργό από όλους τους ανταγωνιστές του τότε)
    Ήχος “μαμά” ποιο χαλια εξακύλινδρο δεν είχαμε ακούσει
    Δεν πήρε ποτέ κάποιο πρωταθλημα και γενικά δεν έκανε ποτέ αξιολόγηση εμφάνιση…
    Και παιδιά δεν έστριβε με την καμια ήταν gtan tourismo car χιλιόμετρο φάγος δώσε του δρόμους να πάει αλλά δεν ήταν sports car όπως nsx gtr34 δυστυχώς…
    Με την τώρα κατάσταση και χωρις δικό της πλαίσιο να φτιάξει ένα sports car έπρεπε να απευθύνοταν σε κάποιο κατασκευαστη που μπορεί να βοηθήσει για να ξεπεράσει τα τότε προβλήματα… Και αυτό κάνει (όπως με το gt86 και subaru

    • mother1russia

      Πες τα γιατι οι καμμενοι του fast & furious μας τα εκαναν τσουρεκια, λες και ηταν η Supra το θαυμα της αυτοκινησης. Και βασικα στα υπερ ειναι μονο το μοτερ σε βελτιωση, και η εμφανιση του ηταν αθλια

    • Mrdesperado32

      ξεχνας μαλλον οτι η τουοτα εχει βγαλει σουπερκαρ που αφησε εποχη…lfa το ονομα του…με πλαισιο απ τα καλυτερα με μοτερ απ τα καλυτερα και γενικα αμαξι που η Bmw δεν ειχε ποτε στη γκαμα της…α και ολα αυτα για το σουπρα τα λεει και ενας ευσωμος στο Youtube με αλλους τρεις παρεα..ακριβως τα ιδια ομως…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ενταξει. Τωρα ειμαι σιγουρος. Οι μισοι απο εδω βλεπουμε και speednation :)
      Ο χοντρος ομως εχει δικιο. Η Supra δεν εστριβε. Ενω ειναι πισωκινητη με 2000 αλογα γιατι δεν τις βλεπουμε να ντριφταρουν κιολας? Η Toyota οταν εφτιαξε αυτο το αμαξι ποτε δεν ειχε την λογικη του sport αγωνιαρικου αυτοκινητου. Εφτιαξε ενα grand tourer με 300κατι αλογακια για να πηγαινεις ανετα τα ταξιδια σου. Αυτο που την εκανε διασημη ειναι οτι απλα το μοτερ σηκωνε 1000 και 2000 αλογα. Για τα δεδομενα πριν 15 χρονια, αυτα τα αλογα ηταν τα 2πλα και 3διπλα απο Ferrari. Γιαυτο και εγινε γνωστη. Αλλα το αμαξι ποτε δεν προοριστηκε για αυτο.

    • Petros Lappas

      Το lfa ναι ήταν πολύ καλό αλλά και εκεί το μοτέρ το εξελιξε μαζί με την yamaha…
      Εγώ μιας και είμαι 30 χρόνων δεν χρειάζεται να δω speed nation (που βλέπω) για να μάθω μερικά πράγματα… Εάν εχεις αντίθετη άποψη και εκτός από το fast and furious το έχεις δει αλλού να γαζωνει σαν αυτοκίνητο στείλε μου λινκ… Από εργοστασιακή ομάδα που να έτρεχε πρωτάθλημα γιατί από ιδιώτη κάτι θα βρείς

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Αγαπητέ Petro επειδή και εγώ είμαι 32 έχω να σου πώ ότι η Supra είχε αγωνιστική ιστορία κυρίως σε endurance https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Supra_in_motorsport
      το να μην σου αρέσει ένα αμάξι είναι λογικό το να κανείς το άσπρο μαύρο όμως…Έχω μπει προσωπικά σε Supra (ένα μαύρο ΤrD που κυκλοφορεί στους Αμπελόκηπους στην Θεσσαλονίκη) το αμάξι είναι τρέλα βέβαια θα μου πείς aftermarket αλλά γι αυτό το συγκεκριμένο αμάξι έγινε τόσο αγαπητό γιατί αναλόγως την τσέπη σου μπορούσες να ράβεις κουστούμια σε Lambo…

    • Petros Lappas

      Σε σχέση με τον ανταγωνισμό εκείνη την εποχή όμως δεν έχει τόσο μεγάλη πορεία…
      Όπως είπες και εσύ με αφτερ μάρκετ κάτι έκανε… Αλλά σε όλα τα δοκινμαστικ τοτε ακόμα και οι εργοστασιακοί οδηγοι τις toyota έλεγαν ότι είναι βαριά…
      Αγαπήθηκε από το κοινο γιατί το μοτέρ είχε μεγάλες αντοχές σε βελτίωση λόγο τις δομής του… Δεν είπα ότι είναι κακό ίσα ίσα αλλά πιστεύω ότι η δημόσια προβολή του σε έργα το ανέβασε ποιο ψιλά από ότι έπρεπε…

  • SAMURAI-66

    Αυτες οι πληροφοριες που ουσιαστικα αλιευονται απο δημοσιευματα του ιαπωνικου τυπου δειχνουν να ειναι αληθεια χωρις ομως να εχουν επισημη επιβεβαιωση της toyota οποτε πιθανον να υπαρχει η ελπιδα οτι ισως κατι αλλαξει.
    Αντιθετα αυτο που πρεπει να θεωρειται ως τελικο βημα και θεσφατο ειναι η τελευταια και θα πρεπει ουσιαστικα ολοκληρωμενη εικονα της αγνωστου ονοματος.και πατρος οπως ολα δειχνουν,σπορ του ιαπωνα κατασκευαστη που εκανε μολις χτες την εμφανιση του στο κατα γενικη ομολογια περιοδικο μπουσουλα best car που μεχρι σημερα βγαζει ειδησεις απο σοβαρες πηγες ακριβως οπως φαινεται στην τελευταια του εκδοση.
    …. https://uploads.disquscdn.com/images/8a337f4531b0109bc421fd588aae893ad2afcd4ca8468a9077e3641495edfe3a.jpg
    ….
    https://uploads.disquscdn.com/images/1ee359f3bfb6f2509fc1d4ecdac24f06849ecc662ce83d2f34af1a48736e2be6.jpg
    Μαζι και η σπορ φορεσια απο την gazoo racing στην GR.
    …. https://uploads.disquscdn.com/images/4e2bdf9cce899d7079f6a8f9d5bbf42f60c22b20f25a5ae80408883b3a62aa48.jpg
    …. https://uploads.disquscdn.com/images/49f3ed5958cfd3c20295e3057c6508e8f5759659946b73ad1d2b055def2c7170.jpg
    Το αν ειναι σωστο βημα και προταση που θα φερει κοσμο κοντα στην toyota θα το επιλεξει ο τελικος αγοραστης που σε πολλα site…οπως και εδω οπως μπορω να δω…δειχνει την εντονη δυσαρεσκεια του και αυτο μπορει να γυρισει μπουμερανγκ καταστροφης στον ιαπωνικο κολοσσο για την επιλογη του στο συγκεκριμενο μοντελο.
    Περιμενουμε!

  • Smartass

    Γιατί το Toyota GT 86 τι ήταν;
    Το Subaru BRZ με λογότυπα Toyota.

    • το SUBARU δεν ειναι γερμανικο !!!! :-D

    • Smartass

      Σημασία έχει ότι πρόκειται για
      μαϊμού Toyota!!

    • εγω μιλησα για τις αντιδρασεις των ΤΟΥΟΤΑκηδων…..
      μην ξεχασουμε και το 107/C1/AYGO !! :-)

    • Smartass

      Αυτή είναι άλλη περίπτωση. Tα PSA μοντέλα είναι αντίγραφα του Toyota AYGO.

    • δηλαδη αυτο δεν ισχυει ??????

      Η απόφαση για την παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων ελήφθη στις 12 Ιουλίου 2001, όταν οι πρόεδροι της Toyota και της PSA Peugeot Citroën, Fujio Cho και Jean-Martin Folz, αποφάσισαν να παράγουν ένα μικρό αυτοκίνητο μαζί, σε μία κοινοπραξία, για να μοιραστούν κόστος ανάπτυξης και να επιτύχουν βασική τιμή της τάξεως των 8.500 ευρώ.

      Τα τρία αυτά οχήματα, που εξελίχθηκαν από κοινού, παρουσιάστηκαν σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2005, αν και η σειρά είχε αρχίσει να παράγεται από τις 28 Φεβρουαρίου 2005.

      Και τα τρία μοντέλα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA), στο Κόλιν της Τσεχίας.

      https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Aygo

  • ναι συμφωνώ, μη δώσεις το όνομα σε αυτό το προϊόν. άσ’το, υπάρχουν ακόμα οι παλιές.

  • mixalhs7

    Είτε την ονομάσουν Supra είτε Celica είτε κάτι άλλο,είτε είναι κλώνος της Ζ4 του 350Ζ ή οποιουδήποτε άλλου μοντέλου, με ορθολογικά κριτήρια κάνουν την σωστή κίνηση για να επαναφέρουν την εταιρεία σε κατηγορία που απουσιάζει εδώ και χρόνια χωρίς να διακινδυνέψουν κάποια οικονομική ζημιά.
    Θα ήταν οικονομική αυτοκτονία να ”πετούσαν” 2 δις $ για να αναπτύξουν βάση των σημερινών κανονισμών από την αρχή πλαίσιο κινητήρες κτλ για ένα μοντέλο που εκ φύσεως θα πουλήσει μερικές χιλιάδες μονάδες.

    Ακόμα και Supra να το ονομάσουν θα έχει μια δόση λογικής μιας και στην αγορά των ΗΠΑ αυτό το όνομα είναι το πιο δυνατό χαρτί που έχουν και αν το συνδυάσει κανείς με τα ”premium γονίδια” της Ζ4, τον σπορ χαρακτήρα που θα της δώσουν οι μηχανικοί της Gazoo Racing και η αγωνιστική επιτυχία που αναμένουν φέτος στο WEC, τότε νομίζω πως το μοντέλο θα έχει όλα τα εχέγγυα για εμπορική επιτυχία, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ!

    Όσο αφορά το tuning potential
    1) δεν ξέρουμε τι δυνατότητες θα έχει ο νέος κινητήρας και
    2) Η μόδα του street racing όπως την γνωρίσαμε πριν 15 χρόνια αρχίζει να φθίνει όχι γιατί δεν υπάρχουν εθισμένοι οδηγοί αλλά γιατί οι νομοθεσίες σε αυτό το τομέα γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές και οι ίδιοι οι κατασκευαστες δεν το θέλουν. Το γιατί είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα!

  • palp

    1.5 τόνο διθέσιο σπορ αυτοκίνητο;;; Όσο είναι το Evo X και σχεδόν 200kg παραπάνω από το S2000… Και περίπου 50% πιο βαρύ από το τελευταίο MR2! Μήπως είναι ορθογραφικό λάθος;

    • mixalhs7

      Αυτος είναι ο μ.ο. βαρους ενός σπορ αυτοκινήτου σημερα. Άλλοι κανονισμοί ασφαλείας ίσχυαν οταν βγήκε το mr2 άλλοι σήμερα!

    • palp

      Sorry αλλά δεν έχει να κάνει με τους κανονισμούς ασφαλείας. Έχει να κάνει με το ηλεκτρονικό σκουπιδαριό τα θερμαινόμενα καθίσματα και όλα αυτά που μπορεί να είναι πολύ ευπρόσδεκτα σε ένα SUV γάιδαρο αλλά εντελώς εκτός προσανατολισμού σε ένα σπορ αυτοκίνητο.

      1350kg η Boxster/Cayman του 2017, 1200kg to GT86, 1050kg το τελευταίο MX5 του 2016!

    • mixalhs7

      Και οι δυο παράγοντες επηρεάζουν το συνολικό βάρος. Η Cayman S με PDK ζυγίζει 1420 κιλά. Είμαι σίγουρος πως κάπου εκεί θα παίξει και η σουπρα ενώ λογικά θα βγάλουν μια πιο track focused ελαφρύτερη έκδοση!

    • palp

      Ωραία όλα αυτά αλλά η Cayman είναι πιο touring σε προσανατολισμό από ότι θα περίμενα να είναι η Supra. Μπορεί να κάνω και λάθος και να θέλουν να βγάλουν κάτι τύπου 350Ζ. Θα μάθουμε σύντομα

    • mixalhs7

      Λογικα θα ακολουθησουν την περπατημένη, δηλ θα βγει μια τουρινγκ εκδοση με διαφορά επιπεδα εξοπλισμου και καποιες σπορ εκδοσεις ελαφρύτερες απ την τουρινγκ!

    • mixalhs7

      Λογικα θα ακολουθησουν την περπατημένη, δηλ θα βγει μια τουρινγκ εκδοση με διαφορά επιπεδα εξοπλισμου και καποιες σπορ εκδοσεις ελαφρύτερες απ την τουρινγκ!